×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

با انواع نماد پلاک طلا و معنای آشنا شوید!

امروزه در تهیه انواع زیور آلات طلا و پلاک طلا نمادها و سمبل‌هایی را به‌کار می‌برند که هرکدام دارای معنی‌هایی متفاوت بوده و پیام خاصی را با خود حمل می‌کنند. بسیاری از افراد تنها به دلیل علاقه به یک نماد خاص اقدام به خرید آن جنسی که نماد مورد علاقه‌شان در آن به کار رفته است می‌کنند.

تولید پلاک طلا با نمادهای بسیار خاص و پر‌طرفدار می‌تواند منجر به‌جذب سیل علاقمندان به آنها شود. همانطور که گفته شد هر کدام از این نمادها حامل معانی خاص و متفاوتی هستند. همچنین با استفاده از نمادهایی که یک شخص انتخاب و استفاده می‌کند می‌توان پی به تیپ شخصیتی آن فرد برد.

شما می‌توانید با استفاده یک نماد خاص احساسات شخصی و درونی خود را توسط آن نماد به مرحله ظهور برسانید. شاید تا به‌حال فکر نمی‌کردید که نمادها به‌عنوان یک نمای خارجی از احساسات درونی شما باشند. ما در اینجا سعی بر آن داشته‌ایم تا انواع نماد معنا دار برای پلاک طلا را برای شما شرح دهیم و شما را از معانی انواع این نمادها آگاه کنیم.

پلاک طلا با نماد بی‌نهایت

نماد بی‌نهایت را می‌توان جزو نمادهای بسیار پر‌طرفدار برای استفاده در طلا و جواهرات به‌خصوص پلاک طلا معرفی کرد. امروزه بسیاری از عشاق برای نشان دادن وفا و عشق ماندگار خود از هدیه‌دادن پلاک با نماد بی‌نهایت استفاده می‌کنند.

نماد بی‌نهایت همان‌گونه که از نامش پیداست به‌معنی همیشگی و ابدی است. این همیشگی مجاز از عشق و علاقه همیشگی و زوال‌ناپذیر شناخته می‌شود. عشقی که همانند عشق‌های اساطیری نسل به نسل بچرخد و هیچ‌گاه دستخوش تغییر نشود. عشقی که سرشار از شور است و تمنا

امروزه این نماد از توجه بسیار زیادی برخوردار است. اکثر طرفداران این نماد را جوانانی که شور عاشقی در سر دارند تشکیل می‌دهند. شما با هدیه دادن این نماد به معشوق خود می‌توانید به او این اطمینان را بدهید که او برای شما یک عشق همیشگی و ابدی است و هیچگاه هیچ چیزی نمی‌تواند باعث زوال و فنای عشق شما شود؛ حتی مرگ

در حقیقت این نماد به عشقی ابدی که حتی بعد از مرگ نیز از بین نخواهد رفت اشاره می‌کند. شما با این نماد این معنا را در ذهن معشوق خود القا می‌کنید که: هم در این دنیا و هم پس از مرگ تو تنها محبوب من و تنها کلید دار قلب من خواهی بود.

پلاک طلا با نماد پرندگان

استفاده از نماد پرندگان در انواع آویزها و زیور آلات از گذشته‌های دور مرسوم بوده است. در گذشته پرندگان به عنوان نماد آزادی به کار می‌رفتند. اما امروزه هر کدام از پرندگان معنی خاص خود را دارند. اکثرا برای پلاک‌های طلا از نماد عقاب، جغد، کبوتر و گنجشک استفاده می‌کنند که هر کدام معنی خاصی را تداعی می‌کنند؛

  • نماد پلاک طلای عقاب: عقاب را می‌توان نماد صلابت و بلند پروازی دانست. این پرنده همچنین نماد اقتدار نیز هست. استفاده از پلاک طلا با نماد عقاب نشان‌دهنده روحیه اقتدار‌طلبی و بلند پروازی شما خواهد بود.
  • نماد پلاک طلای جغد: جغد از دیر‌باز به عنوان نماد اسرار رمز‌آلود معروف بوده است. هنگامی که از نماد جغد استفاده کنید، این نماد می‌تواند نشان‌دهنده شخصیت رمز آلود، تودار و درون‌گرای شما باشد. جغد همچنین نماد هوش و ذکاوت نیز هست و می‌تواند برای استفاده کننده از این نماد، تداعی کننده هوش و ذکاوتش نیز باشد.
  • نماد پلاک طلای کبوتر: کبوتر نماد پایداری و عشق و وفاداری بوده است. همچنین از نماد کبوتر برای نشان‌دادن عشق مادر به فرزند نیز استفاده می‌کردند. اگر به‌دنبال یک ست مادر و دختری هستید، پلاک با نماد کبوتر یک گزینه بسیار عالی است. همچنین این نماد برای عشاق نیز زیاد استفاده می‌شود.
  • نماد پلاک طلای گنجشک: گنجشک در بین مردم به عنوان نماد دوستی و اجتماعی‌بودن معروف است. پلاک‌هایی با نماد گنجشک بسیار مناسب برای هدیه دادن به دوستانتان هستند. گنجشک در اکثر فرهنگ‌ها نماد دوستی است.

پلاک با نماد بال فرشته

در تمامی فرهنگ‌ها اعم از غربی و شرقی، و تمام ادیان از جمله مسیحیت، اسلام، زرتشت، یهودیت و دیگر ادیان فرشته به‌عنوان موجودی شناخته می‌شود که بسیار مهربان و ناجی است که از انسان‌ها حمایت می‌کند و بال مهربانی‌اش را بر سر انسان‌ها می‌گستراند.

فرشتگان به‌عنوان موجوداتی آسمانی شناخته می‌شوند که قدرت‌هایی فرا انسانی داشته و هر جا که انسان‌های پاک‌سرشت و نیک‌طینت به بن‌بست می‌خورند و محتاج کمک هستند، به کمکشان می‌آیند.

اگر داستان سیندرلا را دیده باشید حتما آن فرشته مهربان را دیده‌اید که در هنگام بحران به یاری دخترک بی‌نوا و درمانده قصه شتافت. در داستان‌های کهن ایرانی نیز فرشتگان بسیار به کمک انسان‌ها می‌شتافتند. در دین اسلام نیز فرشتگان بال و پر مهربانی خود را برای انسان‌های برگزیده می‌گشودند و با دستور‌الهی به کمکشان می‌شتافتند.

همین توضیحات کافی است تا بدانید فرشتگان نماد پاکی، مهربانی، و یاری رسانی هستند. بال فرشته در پلاک طلا یا زیور آلات دیگر نیز همین امر را تداعی می‌کند. این نماد بسیار پر کاربرد و پر طرفدار است. استفاده‌کنندگان از این نماد پاک سرشتی و مهربانی خود را با این نماد به نمایش می‌گذارند.

پلاک طلا برای کادو روز مادر

اگر به دنبال خرید طلا و یک کادوی عالی برای روز مادر هستید بهتر است بدانید که یک پلاک طلا با نماد بال فرشته برای کادو دادن به مادر بسیار مناسب است. شما قطعا در عالم هستی، به‌جز مادر موجودی را نزدیک‌تر به فرشته نمی‌شناسید. مادر نماد پاکی و مهربانی است که بال و پر‌محبت و مهربانی خود را برای فرزندانش گشوده است.

یک پیشنهاد عالی دیگر نیز خرید این پلاک برای خانمی است که تازه مادر شده است. اگر شما مردی هستید که تازه پدر شده‌اید خرید یک پلاک طلای بال فرشته گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به مادر فرزندتان است که تازه تبدیل به یک فرشته بی‌بال به نام مادر شده است.

خرید پلاک طلا

خرید پلاک طلا

پلاک با نماد پروانه

همه می‌دانیم که پروانه از ابتدا به این شکل نبوده است. پروانه همان کرم ابریشم است که پیله‌ای به دور خود می‌تند و در آن پیله مدت‌های بسیار می‌ماند. در نهایت پیله دور خود را باز کرده و به صورت پروانه‌ای بسیار زیبا با بال‌هایی به لطافت و زیبایی بی‌نظیر در می‌آید.

پروانه به‌دلیل این چرخه زندگی خود نماد تغییر و تحول شناخته می‌شود. البته نه هر تغییر و تحولی، بلکه تغییر و تحول به سمت یک زندگی بهتر و متعالی تر، استفاده از این نماد می‌تواند نشان دهنده مسیر حرکت زندگی شما به سمت جایگاهی بهتر و بالاتر باشد.

این سمبل نشان‌دهنده تلاش و تکاپوی شما برای رسیدن به جایگاه‌هایی است نسبت به چیزی که الان هستید بسیار عالی‌تر هستند. پروانه به‌صورت یک کرم نمی‌ماند. بلکه پیله خود را گشوده و به‌مرحله‌ای بسیار والاتر و با ارزش‌تر قدم می‌گذارد.

البته پروانه نمادی همانند سنجاقک نیز دارد. او همانند سنجاقک نماد ظرافت و احساس نیز هست. اما نماد تغییر و صعود به سمت زیبایی‌ها و مراحل متعالی در آن پررنگ‌تر است.

پلاک طلا با نماد سنجاقک

اگر تا به‌حال به زندگی یک سنجاقک با دقت نگاه کرده باشید دیده‌اید که این حشره بسیار چابک است و سرعت عمل بسیار بالایی دارد. علاوه بر آن از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است و این ظرافت جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده است. همچنین ظرافت بسیار زیاد سنجاقک باعث‌شده که این حشره با یک اشاره از بین برود و بسیار آسیب‌پذیر باشد.

سنجاق نماد ظرافت، چالاکی و آسیب پذیری است. این نماد بسیار ظریف کاملا مناسب برای خانم‌هایی است که دارای احساس بسیار لطیف، صادقانه و آسیب پذیر هستند. علاوه بر این، سنجاقک نماد زیبایی نیز هست. پلاک طلا با نماد سنجاقک کاملا مناسب خانم‌هایی است که از ظرافت و زیبایی زنانه خاصی برخوردار هستند و همچنین در کار و زندگی خود بسیار چالاک و زرنگ هستند.

نمادها و سمبل‌ها در طول زمان و طی اتفاقاتی بسیار مهم در فرهنگ‌ها و ادیان ساخته شده‌اند. تا به اینجا سعی کرده‌ایم که نمادهایی که در اکثر فرهنگ‌ها معانی مشترک و شبیه به هم را داشته‌اند بیان کنیم. قطعا شما هم پس از این با دقت بیشتری نماد را انتخاب و استفاده می‌کنید.

در پایان

ما بر آن شده‌ایم تا شما را از معانی و مفاهیم انواع نمادهایی که در طلا و جواهرات استفاده می‌شوند آشنا کنیم. قطعا زمانی‌که بدانید هر نمادی چه مفهوم و معنایی را در خود جای داده است با دقت نظر بیشتری آن را انتخاب می‌کنید و سعی خواهید کرد آن نمادی را برگزینید که نزدیکی و تطابق بیشتری با تیپ شخصیتی و مدل زندگی‌تان دارد.

نماد بیانگر احساسات درونی شما در مورد خودتان می‌باشد که با استفاده از نماد آنها را به‌مرحله ظهور رسانده دیده‌اید. همچنین نماد می‌تواند بیانگر احساس شما به شخصی باشد که به او هدیه می‌دهید. پس بهتر است برای انتخاب هر نمادی ابتدا به معنی و مفهوم آن بیشتر فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *