×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

با طلای رزگلد لوکس دیده شوید!

طلای رزگلد، طلایی به رنگ رز گلد است که در واقع رنگی خاص است که از آن در موارد بسیاری از جمله، حلقه‌های نامزدی گرفته تا رنگ انواع مختلف آیفون‌ها استفاده می‌شود. این رنگ در حال حاضر در میان تمام اقشار و دوست‌داران طلای برند به عنوان رنگی محبوب و لوکس شناخته شده است و محصولات تولید شده با این رنگ، طرفداران بیشتری داشته و معمولا از قیمت بیشتری نیز نسبت به سایر رنگ‌ها برخوردار هستند.

همان‌طور که گفته شد، رنگ رزگلد در صنعت طلا و جواهرات نیز ورود پیدا کرده و به یکی از لوکس‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌ها در این صنعت تبدیل شده است. اکثر علاقه‌مندان به طلا و جواهرات طلای رزگلد را طلای لوکس می‌دانند و خریداران طلای برند نیز علاوه بر برند مورد نظر به این رنگ نیز توجه ویژه‌ای دارند.

ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی کامل رنگ و طلای رزگلد پرداخته و اطلاعات جامعی را در این حوزه در اختیار علاقه‌مندان آن قرار دهیم.

ساختار طلای رزگلد

به‌طور کلی فلزی که به رزگلد معروف است، در واقع یک آلیاژ متشکل از دو فلز مس و طلا است؛ به این معنی که ترکیبی از این دو فلز است. لازم به ذکر است که رنگ صورتی در رنگ رزگلد، تاثیر وجود فلز مس در این آلیاژ است، بنابراین هرچه مقدار آلیاژ مس در این ترکیب بیشتر باشد، فلز در حالت کلی قرمزتر به‌نظر می‌رسد. در حالت کلی یک طلای برند رز گلد واقعی شامل ۷۵ درصد فلز طلا، ۲۲.۲۵ درصد فلز مس و مقدار کمی نقره است.

و اما در مورد چگونگی ساخت رنگ لوکس و پرطرفدار رزگلد باید گفت که می‌توان رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و قرمز را برای ایجاد رنگ گرم و زیبای رزگلد ترکیب نمود. البته مخلوط کردن رنگ قرمز و سفید نیز سایه مشابهی با این رنگ تولید خواهد نمود.

تاریخچه رنگ و طلای رزگلد

در واقع باید گفت که طلای رز گلد یک طلای نسبتا جدید است. قدمت این فلز یا همان طلای رزگلد، به اواخر قرن نوزدهم در روسیه بر می‌گردد؛ درست زمانی که جواهر‌ساز معروف به نام کارل فابرگه که به ایجاد تخم‌های تزئینی معروف به تخم‌های Fabergé، شهرت داشت؛ طلای برند زرد را با مس مخلوط کرد و هیبرید رنگی رزگلد را خلق نمود.

در ابتدا از این رنگ به‌عنوان طلای روسیه یاد می‌شد که امروزه دیگر این نام منسوخ شده است و افراد در سراسر دنیا، این رنگ را با نام رزگلد می‌شناسند. در طول دهه ۱۹۲۰، طلای لوکس رزگلد، پس از آن‌که برندهایی مانند کارتیر آن‌را به‌طور برجسته در خطوط تولیدات طلای خود قرار دادند، به انتخابی برتر در طراحی و ساخت طلا و جواهرات تبدیل شد.

کارتیر برای اولین بار در سال ۱۹۲۴، با تولید نمادین Trinity Ring، که در واقع کلکسیونی از جواهرات با رنگ متال صورتی یا همان رزگلد بود، رونمایی نمود و اعتبار استفاده از رنگ لوکس و زیبای رزگلد را به خود اختصاص داد.

از سال ۲۰۱۵، زمانی که کمپانی اپل، یک مدل از آیفون‌های خود را با این رنگ لوکس روانه بازار کرد، محبوبیت این رنگ چند برابر شد و استفاده از این رنگ صورتی ملایم، که به زبان عامیانه از آن به نام صورتی هزاره نیز یاد می‌شد، در تمام بخش‌های دیگر صنعت مد و طراحی نیز برجسته و گسترده شد. امروزه به دلیل جذابیت و محبوبیت فراوان رنگ رزگلد، در تمام صنایع از لوازم خانه و آشپزخانه گرفته تا انواع مختلف اتومبیل‌ها شاهد این رنگ لوکس هستیم.

معنی رنگ رزگلد

رنگ رزگلد، به لطف ارتباط تولید این رنگ زیبا با فلزات گران‌بها مانند مس و طلا و همچنین استفاده معمول و بسیار آن در صنعت طلا و جواهرات، از لوکس بودن خبر می‌دهد. طلا و جواهرات نشانگر ثروت هستند، بنابراین طلای رزگلد اغلب با حس ظرافت و ثروت همراه است. همچنین رنگ لطیف و نرم رزگلد می‌تواند عاشقانه، ملیح و مرکب به نظر برسد.

اگرچه این رنگ در واقع سایه‌ای از رنگ صورتی است، رنگی که معمولا به رنگی زنانه شهرت یافته است، اما رنگ رزگلد اغلب به عنوان رنگی خنثی به لحاظ جنسیتی شناخته شده است. در روانشناسی رنگ‌ها، استفاده از رنگ رزگلد برای ایجاد و افزایش احساس آرامش و کاهش خشم توصیه شده است.

طلای رزگلد

نحوه استفاده از طلای رزگلد

همان‌طور که گفته شد، طلای رزگلد امروزه به یکی از پرطرفدارترین انواع طلا در حوزه طلا و جواهرات تبدیل شده است. افراد بسیار زیادی به این رنگ و این نوع طلا علاقه نشان داده و برندهای مختلف طلا و جواهر سازی، از این رنگ در تولید زیورآلات خود استفاده می‌کنند.

در این میان عوامل مختلفی در زمان خرید و انتخاب طلای لوکس به رنگ رزگلد وجود دارد که باید به آن‌ها توجه شود. ما در این بخش به بررسی برخی از مهم‌ترین عوامل تاثیر‌گذار در زمان انتخاب این نوع طلا خواهیم پرداخت.

نحوه ست کردن استایل با طلای رزگلد

اغلب افراد در زمان خرید اینترنتی طلا و جواهرات به مسائل بسیار زیادی توجه می‌کنند. هماهنگ بودن رنگ طلا و جواهرات یا امکان ست کردن زیورآلات با دیگر المان‌های موجود در استایل خود، از مسائلی است که ذهن خریداران را به خود مشغول می‌نماید.

در این بخش باید گفت که خبر خوب این است، که این طلا در واقع می‌تواند بهترین گزینه در زمان انتخاب طلا و جواهرات باشد. این رنگ طلا، مخصوص جنسیت خاصی نبوده و به‌راحتی می‌تواند برای تمام فصول سال انتخابی لوکس و زیبا باشد.

افراد می‌توانند انواع زیورآلات رزگلد را شامل: گردنبند طلا، گوشواره، انگشتر طلا و…، را با انواع لباس و مدل مو ست کرده و از زیبایی فوق‌العاده و خاص آن بهره‌مند شوند. همچنین در مورد این‌که چه رنگ‌هایی با طلای رزگلد هماهنگ هستند نیز می‌توان گفت که رنگ رزگلد معمولا با اغلب رنگ‌های موجود در پالت رنگی ست می‌شود.

در این میان باید گفت که رنگ‌های خاکستری، گلبهی، بنفش، کرم، بژ، سفید، آبی، لیمویی بیشترین هماهنگی ممکن را با رنگ لوکس رزگلد داشته و استفاده آن‌ها در کنار هم زیبایی خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند.

جواهرات مناسب و مکمل طلای رزگلد

رنگ‌های بسیار زیاد و محبوبی برای زیورآلات و طلای برند در این صنعت وجود دارد که هر کدام زیبایی خاص و متفاوتی با یکدیگر دارند. طلای زرد، طلای سفید، طلای رنگی و البته طلای رزگلد از جمله رنگ‌های پرطرفدار در این حوزه هستند که رنگ رزگلد از محبوبیت ویژه‌تری در این میان برخوردار است.

امروزه با گسترش دستگاه‌های تراش سنگ و استخراج سنگ‌های معدنی و ارزشمند بیشتر، طراحی و ساخت طلا و جواهرات مزین به سنگ‌های رنگی و قیمتی بیش از گذشته رایج شده است و طرفداران بسیاری نیز به سوی خود جذب کرده است.

به‌طور کلی در جواهرات مناسب و مکمل طلای رزگلد می‌توان گفت که سنگ‌های بسیاری می‌توانند روی زیورآلات رزگلد کار شده و با آن‌ها ست شوند؛ اما در این میان سنگ‌های کوارتز رز، الماس، مرجان، صدف، مروارید و یاقوت سرخ می‌توانند بیشترین هارمونی را با این رنگ ایجاد نمایند و بر زیبایی قطعات طلا بیفزایند.

طلای رزگلد و محبوبیت در دنیای مد و جواهرات

همان‌طور که در بخش‌های دیگر این مقاله به آن اشاره شد، رنگ رزگلد در اغلب بخش‌های دنیای مد، به‌خصوص صنعت طلا و جواهرات ورود کرده و استفاده از آن روز به روز در حال پیشرفت است و طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب می‌کند.

عجیب نیست که برندهای مطرح و موفق جواهر سازی مختلف در سراسر جهان، توجه ویژه‌ای به زیبایی، درخشندگی و جذابیت این رنگ نشان دهند و از آن بیش از پیش در تولیدات خود استفاده نمایند. در حال حاضر برترین و معروف‌ترین برندها و کمپانی‌های طلا و جواهر سازی در دنیا مانند کارتیر، پیاژه، دیور، تیفانی اند کو، رولکس و…، کلکسیون‌های بی‌نظیر و زیبایی را به رنگ رزگلد خلق نمودند.

طلای رزگلد که در واقع طلای لوکس نیز به‌شمار می‌رود می‌تواند بهترین گزینه برای اشخاصی باشد که به دنبال تجملات و زیبایی بیشتر و البته خاص بودن دارند.

در پایان

ما در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی رنگ رزگلد و طلای رزگلد بپردازیم. طلای رزگلد یا طلای روسی در واقع زیورآلات ساخته شده از طلا و جواهرات است که در ساختار آن از آلیاژ مس و طلا استفاده شده است و شدت رنگ صورتی آن نیز بستگی به مقدار مس به کار رفته در آن دارد.

رنگ رزگلد به سادگی با انواع رنگ لباس و تناژ پوست ست می‌شود و می‌تواند در کنار انواع سنگ‌های تزیینی و گران‌بها قرار گرفته و زیبایی خیره کننده و بی‌نظیری را نیز خلق نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *