×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

۵ طلافروشی معروف تهران را بشناسید

۵ طلافروشی معروف تهران را بشناسید

آیا طلافروشی معروف تهران را می‌شناسید؟ طلافروشی از شغل‌های قدیمی در این سرزمین است و تاریخی کهن دارد به شکلی که حتی در یک برهه از زمان بعضی مردم به شغل طلافروشی روی آوردند. اما این شغل، یک شغل حساس و پر ریسک است و همه کس نمی‌تواند در آن موفق شود چرا که به دانش‌های مختلف همچنین معروفیت نیاز دارد تا بتواند به عنوان یک شغل موفق یاد شود.

طلافروش و طلافروشی‌های معروف تهران بسیار زیاد است و برخی از آنها دارای محبوبیت بین بانوان و آقایان هستند اما در تهران، با وجود طلافروشی‌های زیاد فقط چند طلافروشی هستند که مردم به آنها می‌توانند اعتماد کنند و طلای خود را از آنجا تهیه کنند:

  • طلا فروشی غازاریان در سالیان گذشته
  • گالری طلای ربیعی
  • گالری طلای گوهربین
  • گالری طلای زمردیان
  • گالری طلای نور

این پنج گالری طلا دارای محبوبیت زیاد هستند و با قابلیت‌های متفاوت خود باعث به ارمغان آوردن اعتبار برای خود شده‌اند. اکثر ساکنین تهران حداقل برای یک بار هم شده نام این طلافروشی‌ها را شنیده‌اند و رقابت خاصی در بازار برای این گالری‌های طلا و چند گالری دیگر به وجود آمده است که باعث پیشرفت روز افزون این گالری‌ها می‌شود. به بررسی این گالری‌ها می‌پردازیم.

طلافروشی غازاریان؛ از قدیمی ترین ها

طلافروشی غازاریان، یکی از طلافروشی‌های معروف تهران است. این طلافروشی اعتبار بالایی دارد.

گالری ربیعی؛ یکی از طلافروشی‌های معروف تهران

گالری ربیعی با حدود نیم قرن تجربه از بهترین طلافروشی‌های معروف تهران محسوب می‌شود. شروع کار گالری ربیعی از سال ۱۳۴۲ شروع به کار کرده است و از سال ۱۳۶۲ توسط آقای مجید ربیعی و پسرانشان اداره می‌شود. این گالری جدیدترین طلاها و به روزترین ترند های روز را برای خریداران به ارمغان می‌آورد و طراح‌های گوناگون طلا را ارائه می‌دهد به شکلی که برای تمام سلایق حتما نوعی طلا و جواهر پیدا می‌شود.

شعار این برند “جواهر شما هستید”است و با جلب اعتماد مشتریان در سراسر کشور، نامش زبان زد علاقه مندان به جواهرات شده است. تیم با تجربه و بهترین کیفیت ممکن در طلاها، از دلایل دیگر محبوبیت و مشهوریت این طلافروشی است. ارسال سریع، بسته بندی مناسب کالا، گارانتی داشتن و امکان بازگشت یا تعویض کالا از ویژگی های این طلا فروشی است.

این گالری طلای معتبر برای جلب هرچه بیشتر اعتماد مشتریان، با قرار دادن مدارک معتبر خود باعث بالا رفتن درصد اعتماد بین خریداران شده است. این گالری دارای مجوز از اتحادیه طلا و جواهر تهران، مدارک در اداره اسناد که به قوه قضائیه تعلق دارد است و همچنین نماد الکترونیکی با تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز دارد. در صورت علاقه مندی با مراجعه به پیج و سایت می‌توان شماره مدارک را به دست و اطلاعات لازم را درباره آنها به دست آورد.

گالری طلا گوهربین

خاندان گوهربین با حدود ۲ قرن سابقه مدیریت این برند را بر عهده دارند. محمد مهدی جواهری بنیان گذار این برند است که طلاهای خاص با طراحی‌های خاص را از کشور‌هایی مثل هند و آفریقا و بحرین و… به کشور وارد می‌کرد. و شاید برای همین است که طلافروشی معروف تهران است.

سال‌ها بعد آقای محمود گوهربین که هنرمند و هنرشناس همچنین طراح زیورآلات است فامیلی را به گوهربین تغییر داد. طلاهای این گالری همواره مورد استفاده مردم از نقاط مختلف ایران و حتی کشورهای خارجی است و این برند به دلیل متمایز بودن کارها و استفاده نکردن از الگو های خارجی و به جای آن استفاده از خلاقیت خود طراح طلا، در راستای بین‌المللی شدن است.

ین گالری طلای محبوب طرز تفکر خود را در یک جمله خلاصه می‌کند: طلا امانتی در دست خریدار است که همین باعث می‌شود که طلاهای خریداری شده از آنها با حضور گارانتی قابلیت تعویض داشته باشند. سبک جدید از طلا همیشه در دسترس مشتریان این گالری طلا است. این گالری سه شعبه در خیابان ولیعصر و پالادیوم و سانا دارد.

زمردیان؛ طلافروشی معروف تهران

گالری زمردیان نیز همانند سایر گالری‌ها گفته شده؛ از اعتبار بالایی برخوردار است. این گالری از طلافروشی معروف تهران محسوب می‌شود و بسیار قدیمی است. متاسفانه برای این گالری سایتی وجود ندارد اما در نبش خیابان فرشته در تهران، می‌توانید این گالری محبوب را پیدا کنید.

علی دایی و همسرش (گالری نور)

گالری نور یکی از طلافروشی معروف تهران است. این گالری طلای لاکچری پس از کناره‌گیری علی دایی از فوتبال با مدیریت علی دایی و همسرش مونا فرخ آذری تاسیس شد. در این گالری طلاهای بسیار شیک و گران قیمت وجود دارد و تنوع کارهای باعث شده است افراد بتوانند با سلایق متفاوت از یک دیگر طلا و جواهرات انتخاب کنند. متنوع بودن طلاها و حضور محصولات خاص و جدید در این گالری نشان گر وجود سرمایه زیادی در پس تاسیس گالری است.

خانم مونا فرخ آذری علاوه بر مدیریت این گالری، طراحی گالری نور را نیز انجام داده است و به شناسایی و انتخاب جواهرات و سنگ های قیمتی که باید در گالری وجود داشته باشد نیز می‌پردازد. آدرس این گالری قبلا در الهیه تهران بود که حدود ۳۸ هفته است که به کامرانیه شمالی انتقال یافته است. گوشواره برلیان از مدل های محبوب برای بانوان و مشتریان این گالری است که بیشتر به آن توجه می‌شود.

کلام آخر طلافروشی‌های معروف تهران

با وجود حضور هزاران طلافروشی معروف تهران و طلافروشی‌ها فراوان در سطح ایران، فقط چند طلافروشی هستند که در کل ایران معتبر و معروف هستند و اگر کسی دنبال طلا باشد به این گالری‌ها مراجعه می‌کند. هدف گالری‌ها با یک دیگر فرق دارد همچنین امکاناتی که هر یک از آنها ارائه می‌دهند با دیگری تفاوت دارد.

اکثر این گالری‌ها به حقوق مشتری احترام فراوان می‌گذارند و به دنبال کسب اعتبار و اعتماد هستند. تفاوتی ندارد که چه مقدار از زمان شروع کار یک گالری گذشته باشد و تنها چیزی که حائز اهمیت است کیفیت کار و تنوع محصولات یک طلافروشی است و هنگامی که طلافروشی کارهای با دوام داشته باشد خواه ناخواه مشهور می‌شود.

یک سری از کارهای گالری‌های معرفی شده که قدیمی هستند هنوز در سلامت کامل در دست مشتریان است که منظور دوام یک کار موفق را می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *