×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

طلا و جواهر سلبریتی ها در فستیوال مد و فشن ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹

طلا و جواهر سلبریتی ها در فستیوال مد و فشن 2020 و 2019

جواهرات سلبریتی‌ها در مراسم های مت گالا ، اسکار ، گلدن گلوب و جایزه گرمی

مراسم‌های مختلفی همچون مت گالا یا گلدن گلوب و یا اسکار باعث شده‌اند جواهرات سلبریتی و استایل های گوناگون و چشمگیری را شاهد باشیم. این مراسم‌ها جایگاه بالایی در دنیای مد و فشن دارند. سلبریتی ها با اکسسوری ترند گوناگون، لباس‌های پرزرق و برق و میکاپ‌های سنگین و جالب حواشی بسیاری را به وجود آورده اند.

مراسم‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ که در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم چالش زیادی را در زمینه مد و فشن به وجود آورده است. آیا جواهراتی را که نیکول کیدمن در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۹ به همراه خود داشت را به یاد دارید؟ طرح پوست ماری آن طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و به عنوان گران قیمت ترین استایل مراسم معرفی شد. همچنین saoirse ronan نیز جواهرات برند شوپارد را به همراه داشت.

چگونه مانند سلبریتی ها روی مد باشم ؟

گردنبند بولگاری که خانم بیتس در مراسم اسکار ۲۰۲۰ به همراه دکلته مشکی رنگ خود ست کرده بود نیز به یاد دارید؟ البته لازم است اشاره کنیم که ایشان مدل برند جواهرسازی بولگاری است و مشاهده چنین جواهرات گران قیمتی خیلی تعجب برانگیز نیست.

جواهرات جشنواره‌ها بسیار زیبا هستند و اینها تنها بخش بسیار کوچکی از جواهرات و استایل های لوکس سلبریتی ها در این مراسم‌ها است. نکات بسیار جزئی تری که برای خوانندگان عزیز شرح داده شده است در مقاله زیر قرار دارد؛ لطفاً با ما در سایت گالری ربیعی همراه باشید.

جواهرات سلبریتی‌ها در مراسم های مت گالا ، اسکار ، گلدن گلوب و جایزه گرمی

جواهرات سلبریتی مت گالا ۲۰۲۰

مت گالا ۲۰۲۰ یکی از مراسم‌های فشن است که هر ساله برگزار می‌شود. این مراسم جایگاه ویژه‌ای در زمینه مد دارد. تم سال ۲۰۲۰ مت گالا در مورد زمان: فشن و مد و گذر زمان بود. این تم به این دلیل انتخاب شد تا بتواند تاریخ فشن و مد را مجدداً تجسم کند. تاریخی که اکنون وجود ندارد و از بین رفته است؛ بنابراین گزینه خوبی برای سال ۲۰۲۰ بود.

متاسفانه این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا تا مدتی نامعلوم عقب افتاده است، اما به زودی شاهد استایل های ماندگاری از سلبرتی ها خواهیم بود.

شگفتی در مت گالا ۲۰۱۹

مراسم مت گالا سال ۲۰۱۹ یکی از مراسم‌هایی است که تاثیر زیادی در دنیای مد و فشن گذاشت. تم مراسم مت گالا ۲۰۱۹ عنوان کمپ: یادداشت‌هایی درباره موجود منظور از کمپ اغراق در مدت است. این مراسم به میزبانی آنا وینتور، لیدی گاگا، هری استایلز، سرنا ویلیامز و الساندرو میشل، که طراح برنده گوچی است برگزار شد. گرداننده های اصلی آن لیدی‌گاگا و هری استایلز بودند.

جواهرات و لباس‌های این مراسم به گونه ای اغراق آمیز طراحی شده بودند و توجه بسیاری از مطبوعات را به خود جذب کردند. اما واقعا چه مواردی باعث شد این مراسم به این حد اغراق آمیز جلوه کند؟ جواهرات سلبریتی ها باارزش و زیبا بود و از مواردی است که تاثیر زیادی در مد داشت و ترندهایی زیادی را وارد جامعه کرد.

گردنبند لیدی گاگا در مت گالا ۲۰۱۹

این سلبریتی معروف که گرداننده مراسم مت گالا ۲۰۱۹ بود یک چوکر با حدودا ۲۸ قیراط الماس با برش‌های مربعی به همراه یک پروانه طلای زرد ۱۸ عیار پوشیده بود. این چوکر از مجموعه ۲۰۱۹ برند tiffany & co بود که بسیار زیبا و خیره کننده بود. همچنین لیدی گاگا ۵ انگشتر را از این برند به همراه داشت که زیبایی استایل او را چندین برابر می‌کرد.

گردنبند لیدی گاگا در مت گالا 2019

 

گردنبند جنیفر لوپز

او در این مراسم گردنبندی از برند harry winston به همراه داشت که بر روی آن یک یاقوت کبود ۶۵ قیراطی قرار داشت. برش آن به صورت کوسنی بود و همچنین ردیفی از برلیان با برش گلابی و مارکیز نیز دور تا دور آن را فرا گرفته بود. گوشواره‌ها و گردنبند جنیفر لوپز از کالکشن ۱۹۷۲ این برند بود.

گردنبند جنیفر لوپز در مت گالا 2019

 

 

دستبند نائومی کمبل در مت گالا ۲۰۱۹

این سلبریتی یک مجموعه دستبند جذاب در دست داشت که یک دستبند پلاتین مربوط به برند bvlgari heritage بود که وینتیج بودن آن بسیار جذاب بود. الماس‌های دستبند متعلق به سال ۱۹۵۹ بود.

یک دستبند طلای سفید به همراه تزیینات صدفی زیبا که ۴۰ الماس برش برلیان به صورت فشرده شده در یک ردیف قرار داشتند. همچنین دستبند یاقوت و الماس که وینتیج و متعلق به سال ۱۹۳۴ بود را نیز به همراه داشت. انگشترهای بولگاری کمبل به جذابیت استایل او کمک می‌کردند.

دستبند نائومی کمبل در مت گالا 2019

 

نیم ست لیلی کالینز

لیلی کالینز سلبریتی محبوب و دوست داشتنی با یک گردنبند و گوشواره خیره کننده از برند کارتیر روی فرش قرمز این مراسم قرار گرفت. این مجموعه از پلاتین و زمرد، کریستال کوارتز، سنک اونیکس، میناکاری سیاه و الماس تشکیل شده بود. همچنین یک انگشتر طلای سفید ۱۸ عیار نیز در استایل او به چشم میخورد که ارزش این ست را بالاتر میبرد.

نیم ست لیلی کالینز

 

گوشواره پنه لوپه کروز

این سلبریتی گوشواره‌های طراحی خودش از برند atelier swarovski را انتخاب کرده بود. این گوشواره‌ها الماس‌هایی با برش گلابی و مارکیز داشتند. بااینکه اصل بودند اما الماس‌های آن در دل زمین تشکیل نشده بودند، بلکه در اتلیه سواروسکی به وجود امده بودند. اما این موضوع از جذابیت آن ها کم نمیکند.

گوشواره پنه لوپه کروز

 

جشنواره گرمی اواردز ۲۰۱۹

این مراسم در ۱۱ فوریه سال ۲۰۱۹ با حضور سلبریتی های بسیاری برگزار شد. در این مراسم سلبریتی ها با لباس‌های زیبای خود، دوباره در مد چالش ایجاد میکنند. جواهرات ترند در این مراسم به چشم می خورد. اما برخی از هنرمندان بیشتر از سایرین دیده می‌شوند. جواهرات سلبریتی و استایل‌های برخی از آن‌ها به گونه‌ای است که نمی‌شود از نگاه کردن به آن ها دست کشید.

طلا و جواهرات جنیفر لوپز

جنیفر لوپز از سلبریتی هایی است که به خاص بودن علاقه دارد. او در این مراسم لباس زیبایی از برند ralph & russo بر تن داشت. اما چیزی که باعث شد لباس او بسیار چشمگیر تر نشان داده شود اکسسوری ترند او بود. دستبند و گوشواره جنیفرلوپز از برند niwaka بود که خیره کنندگی زیادی داشت.

این ست باارزش از کالکشن amane با طلای ۱۸ عیار تهیه شده بود. سنگ‌های اکامارین، امیتیس، کوارتز، تانزانیت، تورمالین سبز، یمانی آبی و سنگ ماه، این استایل زیبا را زیباتر کرده بودند.

طلا و جواهرات جنیفر لوپز

 

مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۰

این مراسم یکی از هیجان‌انگیزترین مراسم‌های سال ۲۰۲۰ بود؛ زیرا شاهد رقابتی جذاب بین سلبریتی ها بودیم که با طلا و جواهرات و سنگ‌های قیمتی و ارزشمند خود، سعی در جذب رسانه‌ها را داشتند. اما این مراسم بخشی از رقابت خود را مدیون کدام سلبریتی ها است؟

گوئینت پااترو، جنیفر آنیستون و هلن میرن از جمله افرادی بودند که با الماس‌های برش خورده خود، چشم بسیاری از افراد رو به خود خیره کردند.

جواهرات گوئینت پالترو

جواهرات سنگ الماس درخشان و جدابی که این سلبریتی آن را از برند معروف بولگاری تهیه کرده بود؛ مربوط به مجموعهfiorever بود.

جواهرات گوئینت پالترو

 

گردنبند جنیفر آنیستون

این بازیگر دوست داشتنی هالیوودی در گلدن گلوب ۲۰۲۰ گردنبندی خیره کننده به همراه داشت. این گردنبند از سنگ‌های الماس بزرگی از برند کارتیه تشکیل شده بود که قدمت آن مربوط به سال ۱۹۵۰ میلادی است.

گردنبند جنیفر آنیستون

 

جواهرات هلن میرن

هلن میرن با به همراه داشتن جواهراتی با قیمت حدودی چهار میلن دلار، یکی از گران‌قیمت ترین استایل های این مراسم محسوب می‌شد. طلا و جواهرات آن شامل الماس‌هایی از برند هری وینستون بود که بر پایه پلاتین سوار بودند. قیراط سنگ الماس آن به حدود ۷۴ قیراط می‌رسد.

جواهرات هلن میرن

 

گردنبند جنیفرلوپز

بازهم جنیفر لوپز در مراسمی دیگر چشم‌ها را به خود خیره کرد. گردنبند او کاملا با رنگ لباسش هماهنگ بود و استایل او را کامل‌تر می‌کرد. ترکیب زمرد سبز کلمبیایی و سنگ الماس سفید که خلق شده از برند هری وینستون بودند بسیار با ارزش جلوه می‌کرد. این مجموعه حدودا ۱۴۵ قیراط داشت که شامل ۱۸ سنگ زمرد و ۵۸ الماس بود.

گردنبند جنیفرلوپز

 

گلدن گلوب ۲۰۱۹

گلدن گلوب ۲۰۱۹ نیز همچون سال ۲۰۲۰ شاهد شگفتی در پوشش سلبریتی ها بود. نقش اکسسوری روز به روز در استایل ها پررنگ تر نی‌شود و این مورد یکی از دلایلی است که بسیار از سلبریتی ها به اکسسوری های مختلف رو آورده‌اند. اما چه کسانی در این مراسم بیشتر از سایرین از این ایتم استفاده کرده‌اند؟ برندهایی همچون بولگاری، شوپارد و کارتیه در بین سلبریتی ها بسیار استفاده شده بودند. جواهرات سلبریتی زیر را مطالعه کنید.

طلا و جواهرات لوپیتا نیونگو

دکلته آبی رنگ او جلوه بسیار زیبایی داشت. جواهرات او از برند بولگاری بود که با توجه به رنگ پوست و رنگ لباسش، انتخابی کانلا مناسب بود.

طلا و جواهرات لوپیتا نیونگو

 

طلا و جواهرات جولیا رابرتز

جولیارابرتز یکی از گران قیمت ترین استایل‌های گلدن گلوب ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داد. جواهرات ترند او از برند شوپارد به همراه ترکیبی از رنگ‌های مشکی و بژ، استایل زیبایی را خلق کرده بودندگ تخمین زده می‌شود ارزش این استایل بیشتر از ده هزار دلار خواهد بود.

طلا و جواهرات جولیا رابرتز

 

مراسم اسکار ۲۰۱۹ و استایل‌های سلبریتی ها

در سال ۲۰۱۹ مراسم اسکار بار دیگر برگذار شد و ما شاهد استایل‌های سلبریتی های معروف دنیای سینما بودیم. خیره‌کننده ترین جواهرات سلبریتی این مراسم را چه کسانی به همراه داشتند؟

استایل لیدی گاگا

این بانوی هنرمند لباسی مشکلی رنگ و پرنسسی از برند معروف الکساندر مک کویین به تن داشت. اما چیزی که این لباس را زیباتر می‌کرد جواهرت او بودند. جواهرات لیدی گاگا در این مراسم از جدیدترین کالکشن برند تیفانی اند کو بودند. گردنبند و گوشواره‌های الماس نشان او، زیبایی این لباس را چندین برابر کرده بود.

 

استایل لیدی گاگا

لورا درن

این بانو خوش پوش از گردنبندی وای شکل استفاده کرده بود. این گردنبند از برند تیفانی بود وبا لباس دکلته او ترکیبی زیبا را به نمایش می‌گذارد.

لورا درن

 

استایل شارلیز ترون

شارلیز ترون یکی از جذاب ترین استایل های این مراسم را به خود اختصاص داده بود. جواهرات الماس او از برند معروف بولگاری ایتالیا به همراه اوت کوتور بلند و آبی رنگ او ترکیبی زیبا را ایجاد کرده بودند.

استایل شارلیز ترون

 

آلیسون جنی

آلیسون جنی نیز جواهرات خود را از برند شوپارد انتخاب کرده بود. او گردنبند زیبا و ساده خود را با لباسی مشکلی رنگ و بلند از برند pamella roland انتخاب کرده بود.

آلیسون جنی

 

مراسم اسکار ۲۰۲۰

در مراسم اسکار ۲۰۲۰ نیز شاهد استایل‌هایی خیره کننده بودیم. جواهرات سلبریتی در جشنواره‌ها بسیار زیبا است. اسکارلت جوهانسون، مارگو رابی، شارلیز ترون و بسیاری از سلبریتی های دیگر، روی فرش قرمز آن خودنمایی کردند. استایل‌های آن‌ها به همراه استفاده از اکسسوری هایی همچون جواهرات سلبریتی الماس نشان و سنگ‌های قیمتی و رنگی بسیار زیبا جلوه می‌کرد.

سخن آخر

یک استایل به همراه جزییات ظریفی تکمیل می‌شود و اگر برای شما این سوال به وجود می‌آید که چگونه استایل خود را تکمیل کنید؟ باید بگوییم اکسسوری نقش پررنگی در این زمینه دارد. استفاده از جواهرات ایتالیایی و سوییسی و جواهرات ترند، این فرصت را به وجود می‌آورد که یک استایل شیک به همراه جزییات کانل را خلق کنید و همان‌طور که مشاهده کردید؛ استفاده از اکسسوری در چند سال اخیر به شدت ترند شده است و سلبریتی‌ها از این ایتم در استایل خود استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *