×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

ست کردن گردنبند مناسب با یقه لباس

ست کردن گردنبند مناسب با یقه لباس

یکی از مهم ترین نکات برای خوش استایل بودن، ست کردن گردنبند با نوع لباس، مخصوصا یقه ی آن است. در این مقاله نحوه ست کردن گردنبند با انواع لباس ها را به طور کامل همراه با عکس به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. اکسسوری ها چیزی نیست که بدون دقت و با دستپاچگی یکی از آن ها را انتخاب کنید، برای انتخاب مدل گردنبند مناسب با لباس خودابتدا لازم است نگاهی به مدل یقه لباس بیاندازید تا بتوانید ظاهری آراسته و مرتب را ایجاد کنید.

یکی از زیبا ترین اکسسوری هایی که به استایل شما جلوه خاصی می دهد گردنبند است. انتخاب نوع گردنبند بسیار حائز اهمیت است، زیرا گردنبند در قسمت بالایی بدن قرار دارد و افراد مقابل در نگاه اول به آن توجه خاصی نشان میدهند. گاهی اوقات هنگام آماده شدن برای یک میهمانی انتخاب زیورآلات مناسب با لباس بسیار سخت است. و این شک و دودلی به سراغمان می آید که آیا زیورآلاتی که انتخاب کردیم مناسب نوع لباسمان است یا خیر؟

ست گردنبند

 

انتخاب گردنبند متناسب با یقه لباس

هر گردن بندی با نوع خاصی از یقه جلوه بیشتری پیدا می کند. به همین علت در ابتدا شما باید با انوع مدل های یقه آشنا شوید. و سپس گردنبند مناسب آن را ست کنید. در ادامه انواع یقه های لباس را با گردنبند های مناسب آن به شما آموزش خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

 

لباس یقه گرد

با پوشیدن لباس یقه گرد یک فضای خالی بالای قفسه ی سینه ایجاد می شود. هدف شما از انداختن گردنبند طلا باید پوشاندن این فضا و جلوه دادن به آن باشد. ست کردن گردنبندها با این مدل از یقه ها معمولا آسان است. زیرا انواع سایز گردنبندها برای این نوع از یقه ها مناسب می باشد.

گردنبند مناسب برای لباس های یقه گرد باز، گردنبندی کوتاه تر از خط یقه می باشد که با قطعاتی درشت متصل به گردنبند باشد به طوری که مجموع زیورآلات شما قسمت باز گردن را بپوشاند. پیشنهاد ما پلاک ها و آویز های درشت تر با فرم های منحنی است.

 

لباس یقه گرد

 

لباس یقه بسته

هنگام پوشیدن لباس با یقه بسته، اگر لباس شما طرحدار می باشد بهتر است به جای گردنبند از گوشواره استفاده کنید. استفاده از چوکر و یا گردنیند رولباسی می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین استفاده از گردنبندهایی با سنگ های درشت نیز مناسب است.

 

لباس یقه بسته

 

لباس یقه هفتی

لباس های یقه هفت توجه ها را به سمت قفسه سینه جلب می کنند پس گردنبند شما باید درست بین دو سینه قرار گیرد تا توجه به صورت شما بیشتر شود. پلاک گردنبند برای این یقه ها بهتر است زاویه دار و با فرم v شکل هماهنگ باشد. گردنبند های منحنی شکل برای این یقه ها مناسب نمی باشد.

طول مناسب گردنبند را باید بر اساس محل قرارگیری پلاک روی قفسه سینه ی خود انتخاب کنید و این نکته  را در نظر داشته باشید که زنجیر های بسیار بلند توجه ها را از قسمت بالاتنه، منحرف می کند. پس به همین علت بهتر استاز زنجیرهای بلند استفاده نشود. چرا که کتف های شما کاملا باز است.

 

لباس یقه هفتی

 

لباس یقه دکلته

چوکر ها انتخاب بسیار مناسبی هستند و توجه را به جای شکم به سمت گردن شما منعطف می کنند. گردنبندها و آویزهای کوتاه نگاه را به سمت گردن و استخوان ترقوه جلب می کند و گردن شما را زیباتر جلوه می دهد، چرا که کتف های شما کاملا باز است.

 

لباس یقه دکلته

 

لباس یقه قایقی

با لباس های زنانه یقه مدل قایقی گردنبندهایی با سایز متوسط نیاندازید چرا که با یقه برخورد می کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از گردنبندهای بلند و یا گردنبندهای کوتاه برای لباس های یقه قایقی می‌باشد.

 

لباس یقه قایقی

 

لباس های یقه مربعی

گردنبند های زاویه دار انتخاب مناسبی برای لباس های یقه خشتی است. پس به دنبال آویزهای زاویه دار باشید که با یقه زاویه دار شما همخوانی داشته باشد.

طول گردنبند به طول یقه ی لباس بستگی دارد. اگر پلاک دقیقا روی خط یقه قرار بگیرد ممکن است ظاهر شما آشفته به نظر بیاید.

 

لباس های یقه مربعی

 

لباس های یقه اسکی

انواع مدل گردنبندها برای لباس های یقه اسکی می تواند مناسب باشد، تنها خط قرمز این مدل از یقه ها، گردنبندهای چوکر می باشد!

برای این مدل یقه ها استفاده از گردنبند های با طول متوسط تا بلند گزینه مناسبی می باشد. در مورد این یقه، پیشنهاد ما به شما گردنبند با سایز بزرگ است. لباس های یقه اسکی توجه ها را از گردن شما منحرف می سازد پس با خیال راحت از یک گردنبند با هر آویزی که مطابق با سلیقه شما است می توانید استفاده کنید.

 

لباس های یقه اسکی

 

یقه های کج و نامتقارن

در زمان استفاده از لباس هایی با یقه کج یا یک طرفه، شما باید از گردنبندی استفاده کنید که تقارن را به لباس تان بازگرداند. برای لباس هایی که یقه ی آن کج است می توانید از گردنبند های نامتقارن استفاده کنید و همچنین استفاده از گردنبند هایی با چند آویز که اندازه ی آنها متفاوت است، بسیار زیبا جلوه می کنند.

 

یقه های کج و نامتقارن

ت کردن گردنبند

نکات تکمیلی که باید مورد توجه قرار بدهید عبارت است از:

  • گردنبند شما باید متناسب با مراسمی که در آن شرکت می کنید انتخاب شود.
  • ساعت و زمان روز باید در انتخاب گردنبند در نظر گرفته شود. مدل های ساده تر برای استفاده در طول روز و مدل های پر تجمل برای شب ها مناسب هستند.
  • طول و ضخامت گردن شما یکی از عامل های مهم و تاثیر گذار در انتخاب گردنبند می  باشد. اگر گردن بلندی دارید، بهتر است از چوکر ها استفاده کنید. و اگر گردن شما کوتاه است گردنبند های طول متوسط با فرم V شکل، گردن شما را کشیده تر نشان می دهد.
  • برای هر ست لباس بهتر است از یک قطعه جواهر استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیاید. استفاده از چندین قطعه ی درخشان میزان اثرگذاری هر قطعه را کاهش می دهد.

 

در آخر اگر پیدا کردن طول دلخواه برای شما دشوار است می توانید از مدل هایی استفاده کنید که طول زنجیر آن قابل تنظیم است که امروزه در ایتالیا و آمریکا بسیار پرفروش هستند. به خاطر داشته باشید که استفاده از جواهرات اعتماد به نفس شما را بسیار افزایش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *