×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

۸ نکته که باید در هنگام خرید طلا آنلاین به آن توجه کنیم؟

۸ نکته خرید طلا آنلاین

در یکسال اخیر بخاطر ویروس کرونا تقریبا همه‌ی کسب و کارها مجبور شدند محصولات خود را بصورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار بدهند. صنف طلا و جواهرات هم از این قاعده مستثنی نیست به همین جهت صاحبان گالری طلا و جواهرات بیشتر از هر موقع دیگه‌ای به ویترین آنلاین خود توجه ویژه‌ای کردند و به سرعت برای راحتی مشتریان بستر خرید طلا آنلاین را فراهم کردند.

همیشه خرید طلا برای خانم‌ها یک تفریح آرامش بخش و هیجان انگیز بود و تمامی فضای گالری‌های طلا و جواهر مملو از این شور و هیجان بود. حال با شرایط پیش آمده مجبور هستیم سبک زندگی خود را تغییر داده و پا به دنیای بی انتهای دیجیتال بگذاریم و لذت خریدهای دیجیتالی را تجربه کنیم و در هر کجا با هر سیستمی که هستیم بتوانیم به محصول دلخواهمان دسترسی داشته باشیم.

شاید خیلی از ما تاکنون کالاهای لوکس از جمله طلا و جواهرات را بصورت آنلاین خریداری نکرده باشیم و کمی برایمان انتخاب و اعتماد سخت باشد. اما باید این واقعیت را بپذیریم که این امری طبیعی است و در سراسر دنیا این سبک خرید به راحتی انجام می‌شود. وبسایت گالری طلا و جواهر ربیعی با امتیازات ویژه‌ای که در اختیار مشتریان عزیزش در نظر گرفته این کار برای شما راحت و قابل اعتماد کرده است.

 

این ۸ نکته به شما کمک می‌کند تا به راحتی از تمام گالری‌ها، خرید طلا آنلاین داشته باشید.

در اینجا گام به گام به شما نکاتی را می‌گوییم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید که پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم.

۱- بودجه خود را برای خرید طلا تعیین کنید

قبل از اینکه ماموریت خود را برای خرید طلا از گالری‌های آنلاین طلا فروشی آغاز کنید، بهتر است ابتدا بودجه‌ای تعیین کنید و به آن متعهد بمانید. شاید خیلی از شما برایتان این سوال پیش بیایید که چرا باید اول بودجه را در نظر بگیریم، برای اینکه شما قرار است انتخابی هدفمند در دنیای پر زرق و برق طلا داشته باشید پس حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • این قطعه طلایی که قصد خرید دارید برای چند بار می‌خواهید استفاده کنید؟
  • آیا برای مراسم خاصی قصد خرید داریا نه؟
  • آیا قصد دارید به شخصی هدیه بدهید یا برای خودتان می‌خواهید تهیه کنید؟
  • آیا قصد سرمایه‌ گزاری بلند مدت دارید؟

اگر قصد دارید صرفا با بودجه‌ای که در دست دارید فقط قطعه طلایی را خریداری کنید که آن را فقط برای رویدادهای رسمی استفاده کنید، سعی کنید طلای انتخابی دارای کیفیت و مدل کلاسیکی باشد. چون مدل‌های کلاسیک به ندرت از مد می‌افتند. به طور مثال برند کارتیه سالهاست که در دنیای مد جای خودش را حفظ کرده است.

مجموع دستبندهای زنجیری گالری ربیعی
مجموع دستبندهای زنجیری گالری ربیعی

۲- اولویت‌های خود را مشخص کنید

در این قسمت شما باید طلاهایی که مطابق با بودجه انتخابی شما هستند را انتخاب کنید تا سراغ سایر زیورآلاتی که خارج از بودجه تعیین شده شما هستند نروید. این دسته بندی و اولویت به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید سبک طلاهای انتخابی خود را در بین محصولات متنوعی که در اینستاگرام و سایت با آنها روبرو می‌شوید، بررسی و انتخاب کنید.

حتی شما می‌توانید از فروشندگان طلا به صورت چت و دایرکت راهنمایی بگیرید تا طلاهای مطابق سلیقه و بودجه‌ به شما پیشنهاد دهند.

۳- انتخاب گالری طلا معتبر و باسابقه

با ظهور متنوع پلتفرم‌های آنلاین از جمله تلگرام، وبسایت‌ها، فیسبوک و اینستاگرام اکثر محصولات در این بسترها به فروش میرسد اما از بین این همه انتخابی که داریم چطور به یک وبسایت یا پیج اینستاگرامی اعتماد کنیم؟ تا خرید مطمئن و امن داشته باشیم.

برای اینکه بتوانیم از بین انتخاب‌های زیادی که پیش رویمان است انتخاب مطمئنی داشته باشیم موارد زیر را در نظر بگیرید؟

  • گالری طلا دارای قدمت چندین ساله و از طلا فروشی‌های معتبر در کشور باشد
  • در وبسایت دارای نماد الکترونیکی، آدرس مشخص، شماره تماس باشد
  • دارای مجوز کسب و کار باشد
  • امکان خرید حضوری داشته باشد
  • شماره واریزی به حساب شرکتی باشد.
  • صدور فاکتور خرید مشتری
  • ضمانت تعویض کالا، پرداخت درب منزل و … را نیز داشته باشد.

به طور قطعی نمی‌شود الزاما این موارد را صرفا در نظر گرفت ولی توجه به این نکات به مراتب به انتخاب بهترین گزینه به شما کمک خواهد.

۴- سایز طلا و جواهرات آیتم بسیار مهمی است

سایز طلا و جواهرات جنبه مهمی است که اغلب از طرف افراد هنگام خرید آنلاین نادیده گرفته می‌شود. سایز نه ‌تنها هنگام تناسب با سبک شخصی شما اهمیت دارد، بلکه با توجه به اندام شما نیز مهم است. بنابراین، توجه به ابعاد طلا و جواهرات، پیش از خرید آن اهمیت دارد.

قطعات طلا در ابعاد بسیار بزرگ، اندام و چهره‌ی کوچک را می‌‌پوشاند و همچنین افرادی که دارای قد بلند هستند یا چهره بزرگی دارند ممکن است دریابند که قطعات ظریف در لباس آن‌ها گم می‌‌شود، یا خود را نشان نمی‌دهد. این به آن معنا نیست که شما با جثه کوچک نمی‌توانید از جواهرات بزرگ استفاده کنید و برعکس. این تنها به آن معناست که شما باید اندازه جواهرات را درنظر داشته باشید.

گوشواره طلای آکوا ایتالیا
گوشواره طلای آکوا ایتالیا

در این خصوص می توانید از فروشندگان طلا کمک بگیرید، فروشندگان گالری طلا ربیعی بصورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

۵- طلا و زیورات مخصوص خودتان را انتخاب کنید.

قبل از اینکه انتخابی داشته باشید به سراغ جعبه جواهرات‌تان بروید و ببینید که در این جعبه چه آیتم‌های را دارید و چه آیتم‌هایی را از آن غافل شدید و ندارید. این تکنیک به شما کمک می‌کند که اگر طلایی را ندارید جز الویت انتخابی شما قراد بگیرد یا اینکه از آیتمی بیشتر خوشش‌تان می‌آید و می‌خواهید دوباره از همان سبک ولی مدلی متفاوت تهیه کنید.

  • آیا ازگوشواره خوشتان می ‌آید، یا وزن آن شما را آزار می ‌دهد؟
  • آیا هر روز دستبندمی‌بندید، یا اینکه مزاحم‌تان می‌شود؟
  • عاشق انگشتر‌های طلا چند ستی هستید یا تک نگین دوست دارید؟
  • آیا بیشتر نیم‌ست استفاده می‌کنید یا ترجیح می‌دهید سرویس طلا داشته باشید؟

پرسیدن این سوالات به شما کمک می‌کند تا سبک شخصی و مورد علاقه خودتان را به راحتی پیدا کنید و برای خرید طلا آنلاین بیشتر روی آن آیتم متمرکز شوید.

۹۳,۲۰۳,۰۰۰ تومان
۲۶۳,۳۸۲,۰۰۰ تومان
۱۶۷,۲۹۰,۰۰۰ تومان
۳۶۳,۸۵۳,۰۰۰ تومان

۶- از تغییر نترسید و به سراغ ترندهای به روز بروید

احتمالا چندین سال است که از آن یک سبک طلا استفاده می‌ کنید. ممکن‌ است سبک انتخابی شما برای محل کار شما، دوستان شما و سبک زندگی شما مناسب به ‌نظر آید.

با این حال، همان‌ طور که زندگی ما به ‌تدریج در حال تغییر است ، سلیقه ما نیز مدام در حال عوض شدن است و این سبک تغییر بخاطر دنیای پر هیایوی مد و استایل است. به خودتان اجازه ندهید که در یک شیوه نگاه کردن محصور شوید.

دستبند طلا در گالری ربیعی
دستبند طلا در گالری ربیعی

اگر عاشق قطعه طلایی هیجان انگیزی شدید که پیش از آن هرگز ممکن نبود به آن توجه کنید، آن را بخرید! ممکن‌ است سبک شما درحال تغییر باشد. همان‌ طور که در بالا اشاره کردیم، سلیقه افراد با توجه به محیط و دنیای پیرامونش در حال عوض شدن است. برای دیدن انواع مدل‌های جدید طلا از برندهای معروف و جدید به وبسایت گالری طلا ربیعی مراجعه کنید.

همه ما افرادی چند وجهی هستیم که همیشه عاشق آیتم‌های مختلفی می‌شویم و نمی‌توانیم با روحیه هیجانی خودمان بجگنیم.

استایل و سبک طلا و جواهرات مورد استفاده‌ای که دارید در واقع تمام جنبه‌های مختلف شما را نشان می‌دهد.

پس از تغییر نترسید و سبک شخصی خودتان را به دست آورید!

۷- امکان ساخت طلا به درخواست مشتری

ممکن است برای شما بارها پیش آمده باشد که بخواهید در حوزه استایل ( کیف، کفش، مانتو و … ) خریدی داشته باشید ولی مطابق سلیقه و سبک شخصی خودتان چیزی را پیدا نکرده باشید و تصمیم گرفته باشید که از یک خیاط و طراح شخصی برای سبک خودتان استفاده کنید. در طلا و جواهرات به دلیل تنوع بالا محصولات، عکس‌های جواهرات اشخاص معروف و … شما دلتان بخواهد طرحی مخصوص به خودتان داشته باشید و یا از مدلی که هم اکنون موجود است برای شما سفارشی ساخته شود.

۲۸۱,۳۶۸,۰۰۰ تومان
ناموجود
۳۳,۳۶۱,۰۰۰ تومان
۳۳,۳۶۱,۰۰۰ تومان
۸۶,۳۳۵,۰۰۰ تومان

امروزه برخی از گالری‌های طلا این امکان را فراهم کردند که هر طرحی که مدنظر مشتری است در کمترین زمان و با بهترین هزینه ساخته و تحویل مشتری گردد. گالری طلا ربیعی با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت طلا و آشنایی با برندهایی جهانی این امکان را برای همه به وجود آورده و شما به راحتی می‌توانید هر سبکی را سفارش داده تا برای شما ساخته شود.

۸- ارسال پستی امن و تضمین عودت و تعویض

بسیاری از گالری‌های طلا ، حمل و نقل و عودت کالا را به‌ گونه‌ ای طراحی می‌کنند که به راحتی به تجربه خرید شما بیافزایند. یکی از مواردی که خرید طلا آنلاین را برای ما قابل اعتمادتر می‌کند تضامینی است که از طرف گالری طلا در صورت خرید طلا آنلاین داده می‌شود که از نگاه مشتریان جز آیتم‌های با اهمیت است.

طلا فروش آنلاین خود را انتخاب کنید

امیدواریم این ۸ نکته به شما کمک کند تا به سادگی بهترین تجربه خرید طلا آنلاین را داشته باشید و از خرید خودتان لذت ببرید. با استفاده از مواردی که در بالا ذکر شد به راحتی می‌توانید طلا فروشی آنلاین خودتان را انتخاب کنید و به سادگی خریدهای متعددی داشته باشید.

اگر تجربه‌ای در زمینه داشتید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *