اینجانب مجید ربیعی در سال ۱۳۵۸ هجری شمسی فعالیت خود را نزد آقای مسعود ربیعی (عموی خود) در پاساژ اردیبهشت بازار بزرگ تهران آغاز کردم و یک به یک مهارتهای صنف طلا و جواهر را آموختم و اینکه تا سال ۱۳۶۲ اینکار را ادامه دادم.

(مسعود ربیعی از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را در زمینه جواهرات آغاز کردند و یکی از معدود افرادی هستند که در آن سالها فعالیت خود را بصورت حرفه ای و بروز انجام می دادند که از افتخارات خانواده ربیعی می باشد)

سال ۱۳۶۲ فعالیت دفتر پخش عمده پایه جواهرات را آغاز کردم و تا سال ۱۳۶۷ ادامه دادم و با دوستان زیادی از جمله جناب محمد کشتی آرای (رئیس اسبق اتحادیه طلا و جواهر ایران) ؛ فریدون مظفریان ؛ جناب جواهریان و … همکاری کردم.

بعد از آن در سال ۱۳۶۷ کارخانه تولید پایه جواهرات را راه اندازی کردم و به لطف ایزد منان محصولات در تمام سطح کشور توزیع و پخش میشد و تقریبا تمام مغازه های طلا و جواهر فروشی ایران از مشتریان بودند.

و در سال ۱۳۸۳ پخش عمده جواهرات آماده با بالاترین سطح کیفی (با توجه به هزینه بالایی که محصول با کیفیت دارد / کمتر کسی توان انجام این کار را داشت) را به تمام همکاران گرامی در تهران و بقیه شهرستانها (از جمله اصفهان ؛ تبریز ؛ مشهد ؛ اردبیل ؛ رشت ؛ کاشان ؛ اراک ؛ قم و …) آغاز کردم و ادامه دادم.

در سال ۱۳۹۲ پخش عمده سرویس های طلا در سطح کشور آغاز شد و تا سال ۱۳۹۵ ادامه دار بود تا اینکه بدلیل خدمت رسانی بهتر و نزدیکتر به شما هموطنان عزیز در سراسر ایران تصمیم گرفته شد تا اولین گالری طلا و جواهرات ربیعی را در سال ۱۳۹۵ در مجتمع تجاری سون سنتر واقع در میدان هفت حوض تهران با سرپرستی پسرانم (میلاد ربیعی و علی ربیعی) و با هدف و استراتژی اینکه واقعاً جواهر شما هستید  افتتاح شود.

و در سال ۱۳۹۸ هم بدلیل درخواستهای شما همراهان عزیز تصمیم گرفته شد تا شعبه دوم مجموعه در مجتمع پالادیوم در فضایی کاملاً متفاوت افتتاح شود و با همراهی شما عزیزان شعباتمان را بزودی در سراسر تهران و ایران گسترش میدهیم.

با افتخار میگویم اینجانب تمامی مراحل صنف طلا و جواهرات را از کسب مهارت تا فروش عمده جواهر و کارخانه داری و … را تجربه کرده ام و به همین دلیل میتوانیم خدمات بهتر و محصولات با کیفیت بیشتری به شما ارائه دهیم تا خیال شما هم راحت تر باشد.

خاندان ربیعی مفتخر است با بیش از نیم قرن سابقه در صنف طلا و جواهر ، خدمات متفاوتی را به تمام مردم ایران و جهان ارائه دهد.

نسل های خاندان ربیعی

نسل اول : مسعود ربیعی

نسل دوم : مجید ربیعی

نسل سوم : میلاد ربیعی و علی ربیعی

نسل چهارم و پنجم و … : …