×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

۷ نکته که به هنگام خرید سرویس طلا عروس باید توجه کنیم

سرویس طلای کارتیر گالری ربیعی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مراسم عروسی خرید سرویس طلا عروش برای عروس خانم‌های زیبا و دوست داشتنی است. خرید طلا بین خریدهایی عقد و عروسی جز محبوب‌ترین خریدهاست که همیشه اطرافیان دوست دارند در این خرید همراه عروس و داماد باشند.

دغدغه‌ی انتخاب مدل دلخواه برای عروس خانم‌ها و هزینه‌ی طلا برای آقای داماد، یک دل مشغولی مهم و اساسی است. برای اینکه بتوانیم این دغدغه و دل نگرانی‌های شما را کاهش بدهیم در این مقاله به این موضوع پرداختیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید و هر جایی سوالی داشتید با ما در میان بگذارید.

خرید سرویس طلا عروسی در واقع یک هدیه ارزشمند از طرف داماد محسوب می‌شود و از طرفی همیشه خرید طلا در ایران برای خانواده‌ها نیز یک نوع سرمایه‌گذاری هم به حساب می‌آید. به همین خاطر برای خرید سرویس طلا حساسیت بیشتری دارند.

 

برای خرید سرویس طلا عروس به چه مواردی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید آنلاین سرویس طلا باید موارد و نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه هر یک از آنها را برای شما توضیح خواهیم داد.

سرویس طلا گالری ربیعی

۱-سرویس طلای عروس شامل چه آیتم‌های می‌شود؟

سرویس‌های طلا معمولا شامل گردنبند، دستبند و یک جفت گوشواره و در بعضی سرویس‌ها انگشتر هم وجود دارد. اگر سرویس تنها شامل گوشواره و گردنبند باشد، به آن نیم‌ست طلا می‌گوییم.

انتخاب هر یک از این آیتم‌ها بستگی به سلیقه دو طرف دارد که قصد خرید سرویس کامل را دارند یا می‌خواهند نیم‌ست خریداری کنند. ولی از قدیم رسم بوده که سرویس طلای کامل را برای عروس خرید می‌کردند ولی در حال حاضر به دلیل تغییرات فرهنگی و شیوه‌ی زندگی دیگر اجباری به انجام کاری خارج از سلیقه و انتخاب عروس و داماد نیست.

 

۲-کدام رنگ سرویس طلا را خریداری بکنیم؟ طلای زرد یا سفید؟

در حال حاضر در عصری هستیم که تنوع طلا در گالری‌ها و طلافروشی‌ها بسیار بالا است. طلاها به سه رنگ زرد، سفید و رزگلد وجود دارد.

در طراحی طلاها علاوه بر اینکه ترکیب رنگ‌ها را داریم از سنگ‌های قیمتی هم نیز استفاده می‌شود. در صنعت طلاسازی استفاده از سنگ‌های قیمتی زیبایی و جلوه‌ی خاصی به طلا میدهند. در عوض به این نکته هم باید توجه کنیم که این نوع طرح‌ها نسبت به سایر مدل‌ها گرانقیمت‌تر نیز هستند.

نیم ست رولکس گالری ربیعی

برای انتخاب سرویس طلا عروس مناسب باید به رنگ پوست‌تان توجه کنید. اگر پوست گندمگون دارید، ترکیبی از طلای زرد و زرگلد برای شما گزینه مناسب است. رنگ طلای رزگلد در چند سال اخیر جزء ترندهای دنیای مد قرار گرفته که توجه زیادی را هم به خود جلب کرده است.

اگر پوست سفیدی دارید، طلای سفید قطعا برای شما بهترین گزینه است و روی پوست شما درخشش و جلوه‌ی بی‌نظیری خواهد داشت. اگر بودجه شما به هر دلیلی به تهیه سرویس طلا نمی خورد بهتر است از به سراغ نیم ست‌های طلا بروید.

یکی از نکات دیگری که در کنار رنگ پوست باید به آن اهمیت بدهید،  فرم و مدل صورت ، بلندی و کوتاهی گردن است. اگر گردن کشیده و بلندی دارید به سراغ سرویس‌های بروید که گوشواره‌های بلند و پهن دارند اما برعکس اگر گوش کوچک و گردن به نسبت کوتاهی دارید از سرویس‌هایی انتخاب کنید که مدل گوشواره‌های آن چسبیده و کوتاه است.

 

۹۳,۵۰۹,۰۰۰ تومان
۲۶۴,۲۴۷,۰۰۰ تومان
۱۶۷,۸۴۰,۰۰۰ تومان
۳۶۵,۰۴۸,۰۰۰ تومان

 

۳-برای خرید سرویس طلا عروس زمان بیشتری را اختصاص بدهید و با عجله انتخاب نکنید!

با توجه به اینکه  این خرید جزء خریدهای مهم و با اهمیت است برای آن زمان بیشتری را صرف کنید و به دقیقه آخر موکولش نکنید. در حال حاضر که در شرایط قرنطینه و کرونا هستیم برای شما بهترین فرصت است که دراینترنت و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام مدل‌های مختلف را ببینید با هم مقایسه کنید از اطرافیان و دوستان‌تان که نظرشان برایتان مهم است نظرسنجی کنید و در نهایت معتبرترین گالری را برای خرید انتخاب کنید.

به این دلیل می‌گوییم که معتبرترین گالری را انتخاب کنید که شما قرار است هزینه‌ی زیادی را پرداخت کنید پس بهتر است از روی هیجانات تصمیم‌گیری نکنید ، شرایط گالری را کاملا بپرسید و بررسی کنید.

 

سرویس طلا گالری ربیعی
سرویس طلا گالری ربیعی

ما در گالری طلا و جواهر ربیعی سعی کردیم امتیازاتی را برای مشتریان در نظر بگیریم که به شرح زیر است:

  • ضمانت بازگشت کالا طی ۲ روز
  • تعویض کالا طی ۷ روز
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • ۳ سال گارانتی تعمیرات و تعویض رنگ
  • پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان

شما در نهایت می‌توانید از هر گالری که دوست دارید و مدنظرتان است خرید بکنید ولی حتما شرایط خرید و خدمات پس از فروش را در نظر بگیرید.

 

۴- زمان مناسبی را برای خرید طلا انتخاب بکنید.

در طی سال ماه‌هایی وجود دارد که قیمت طلا به علت تقاضای خرید پایین‌تر، کمتر است. مثلا در ماه محرم و صفر یا ماه‌هایی که در آنها برگزاری مجالس به نسبت تب و تاب کمتری دارد قیمت طلا کمتر است. اگر برایتان قیمت یکی از فاکتورهای مهم محسوب می‌شود، سعی کنید در یکی از ماه‌ها خرید خود را نهایی کنید.

 

۵- انتخاب مدل سرویس متناسب با بودجه

اگر بودجه‌ی ثابتی را برای این آیتم در نظر گرفتید، طلاهایی را بررسی کنید که متناسب بودجه شما هستند. مثلا اگر بودجه‌ی اختصاصی شما تقریبا متوسط رو به پایین است طلاهای ساده که تراش کمتری دارند انتخاب کنید ولی اگر بودجه‌ی شما بیشتر از حد متوسط است می‌توانید به سراغ طلاهایی که کاری بیشتری بر روی آنها شده بروید.

در حال حاضر تمامی طلاهای ساده و پرکار همگی زیبا و جلوه‌ی خاصی دارند که نمی‌شود برای زیبایی آنها قیمت گذاشت. مهم‌ترین نکته این است که متناسب با استایل شخصی‌تان انتخاب کنید.

سرویس طلا گالری ربیعی
سرویس طلا گالری ربیعی

۶- مواظب باشید به جای طلای نو، طلای کهنه به شما ندهند!

به هنگام خرید براقیت، روی بیرونی و داخلی طلا، قفل‌های دستبند و گردنبند را حتما چک بکنید. اگر در هر یک از این آیتم‌ها ماتی، خط و خش مشاهده کردید به هیچ وجه آن طلا را به عنوان طلای نو خریداری نکنید. این مواردی است که طلای نو و دست دوم را با هم متفاوت می‌کند.

 

۷- حتما قیمت روز طلا را چک بکنید

قبل از اینکه خرید خود را نهایی بکنید حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • قیمت روز طلا را چک بکنید.
  • اجرت کار را بپرسید تا در جریان باشید
  • فرمول محاسبه خرید طلا را بدانید، دانستن این مورد خیلی به شما کمک می‌کند تا سرتان کلاه نرود.
  • حتما فاکتور خرید داشته باشید.
  • عیار طلای انتخاب شده را حتما بپرسید.

این موارد ریزی است که شما حتما باید به آن دقت کنید تا با آگاهی و دانش کافی تجربه‌ی خرید خوبی داشته باشید.

۸۱,۰۴۰,۰۰۰ تومان
ناموجود
۸۱,۲۱۹,۰۰۰ تومان
۱۰۰,۰۱۵,۰۰۰ تومان
۱۱۹,۹۲۰,۰۰۰ تومان

سخن پایانی:

قبل از هر چیزی به تمامی عروس و دامادهای عزیز این پیوند زیبا و دوست داشتنی را از طرف مجموعه گالری ربیعی تبریک می‌گوییم و برایتان آرزوی سعادت و خوشبختی می‌کنیم.

توصیه ما این است طلایی را انتخاب کنید که برای سال‌ها جلوه و درخشش خودش را حفظ کند و نیاز به تعویض نداشته باشد. برای اینکار حتما سایت‌‌های گالری را به طور کامل بررسی کنید و مدل‌های مختلف را ببنید. اگر مدلی را مدنظر دارید که در هیچ گالری پیدا نکردید به راحتی می‌توانید سفارش بدهید. گالری ربیعی در این زمینه نیم قرن تجربه دارد به راحتی می‌توانید با کارشناسان مشورت کنید و خرید خود را نهایی کنید.

پیشنهاد می‌کنم حتما از محصولات گالری طلا و جواهر ربیعی در سایت هم دیدن فرمایید و هر جا سوالی داشتید با کارشناسان ما بصورت ۲۴ ساعته مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *