×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

با کالکشن طلا گالری ربیعی در فصل زمستان بدرخشید!

کالکشن طلا گالری ربیعی بسیار منحصربه‌فردتر از همیشه است؛ زیرا برای فصل زمستان طراحی شده است. در زمستان، زمین با کریستال‌های زیبا و درخشان برف جامه سفید بر‌تن کرده و دانه‌های ریز و درشت برف بر سر درختان مهمانی خود را آغاز کرده‌اند.

بی‌شک این فصل چندان برای خانم‌ها خوشایند نخواهد بود؛ زیرا سوز و سرمای زمستان انسان را به‌پوشیدن لباس‌های گرم وادار می‌کند و نمی‌توانند آن‌گونه که باید جواهرات زیبای خود را با استایل خود ست کنند.

باید بگوییم جای نگرانی وجود ندارد و شما می‌توانید در زمستان با طلا و جواهرات خود خوش‌تیپ و خوش‌استایل تر نیز به‌نظر برسید. کافی‌است با ما تا انتها همراه باشید. جواهرات هر بانویی از ارزشمند‌ترین و گران‌ترین دارایی وی به‌حساب می‌آید و به او مقامی والا در نزد دیگران می‌بخشد. یکی از نگرانی‌های بانوان این است که چگونه با وجود پالتو و کلاه و کاپشن جواهرات زیبایم را استفاده کنم؟

یکی از نکاتی که باعث می‌شود حتی با وجود فرشی از برف بر روی زمین، دیدن جواهرات بانوان برای هر فردی خیره‌کننده باشد، استفاده از جواهرات درخشان به‌شمار می‌آید. مجموعه ربیعی انواع و اقسام طلای فصل زمستان را در خود جای داده که استفاده از آنها برای هر بانویی لذت‌بخش و ضروری شناخته می‌شود. اکنون به‌معرفی بهترین انواع کالکشن طلا مخصوص فصل زمستان خواهیم پرداخت.

کالکشن طلا گردنبند

برخلاف مجالس عروسی که هر چه گردنبند ظریف‌تر باشد بیشتر به چشم می‌آید، اما در فصل زمستان این موضوع صدق می‌کند‌؛ هر‌چه گردنبند شما بزرگ‌تر، ضخیم‌تر و بلندتر باشد، ظاهر محشری به شما می‌دهد طوری که از نگاه‌کردن به آن سیر نمی‌شوند؛ البته بهتر است برای گیر‌نکردن جواهرتان بین لباس از نوع ساده استفاده کنید.

اکنون نوبت به معرفی گردنبند باترفلای از کلکسیون طلا ربیعی می‌رسد که طرفداران بی‌شماری دارد. خرید گردنبند طلا رو لباس، طراحی منحصر‌به‌فردی دارد و روی لباس‌های مجلسی و انواع پالتوها به‌خوبی جلوه‌گری خواهد کرد. گردنبند باترفلای از گالری جواهرات ربیعی، ضخامت مناسبی دارد و لابلای لباس‌های زمستانی گم نمی‌شود. این طرح از طلای ۱۸ عیار و در وزن ۱۷.۵ گرم ساخته شده است.

کالکشن طلا گردنبند چوکر

این گردنبندها نیز همانند دیگر زیور آلات، برای زیباتر‌کردن شما طراحی شده‌اند و در تمامی فصول سال مخصوصا زمستان انتخاب بی‌نظیری به شمار می‌روند. گردنبند چوکر ظاهر خاصی دارد و برای گردن‌های بلند بسیار فیت و شیک هستند.

گردنبندهای چوکر با سنگ رنگی

زیورآلات دارای سنگ‌های فیروزه‌ای، زمرد، عقیق و یاقوت جلوه درخشانی در زمستان خواهند داشت و استفاده‌کننده را بسیار جذاب جلوه می‌دهند. گردنبندهای چوکر سنگ‌های رنگارنگی دارند و ترکیبی از طبیعت و هنر را با خود دارند و با همه نوع لباس ست می‌شوند.

گردنبندهای لایه‌ای

این نوع جواهر، در زمستان به‌راحتی بر روی لباس دیده می‌شوند و نگرانی خریدار را از جهت مخفی ماندن زیر لباس به حداقل می‌رسانند. در سایت ربیعی شما می‌توانید جدیدترین گردنبندهای لایه‌ای و چوکر دیدن کرده و سفارش دهید.

کالکشن طلا گوشواره

با توجه به سرما در فصل زمستان و ضرورت استفاده از کلاه و شال گردن‌های ضخیم، بهترین گزینه برای خرید گوشواره طلا، گوشواره‌های بلند، درشت و آویزان شناخته می‌شوند. به‌طور مثال گوشواره راکو از گالری طلا و جواهرات ربیعی، یکی از این نمونه‌ها هستند.

این نوع گوشواره طرح و اندازه و جلوه خاص زمستانی خود را دارد و از مشهورترین نوع گوشواره است و طرفداران پروپاقرص خود را دارد. گوشواره راکو از طلای ۱۸ عیار و وزن تقریبی ۱۷ گرم ساخته شده است؛ این جواهر زیبا و تو چشم برو، جذابیت استایل شما را دوچندان می‌کند.

گوشواره‌ای از جنس صدف

صدف در برندهای مطرح استفاده می‌شود. گوشواره‌های دارای صدف بزرگ هستند و در فصل زمستان ظاهری والا و با‌کلاس به استفاده‌کننده می‌بخشند. لازم به‌ذکراست که گوشواره‌های از جنس صدف و زیورآلات دریایی، از جایگاه رفیعی برخوردار هستند.

گوشواره برند آکوا ایتالیا

مجموعه ربیعی، تنها و معتبرترین وارد‌کننده برند مطرح آکوا کشور ایتالیا به شمار می‌آید. گوشواره آکوا، طرح‌های مختلفی دارد و در اندازه‌های درشت و کوچک در گالری موجود هستند. چون در فصل زمستان خانم‌ها از کلاه و شال گردن استفاده می‌کنند، انواع گوشواره درشت برند آکوا بسیار جلب توجه خواهد کرد.

گوشواره برند آکوا بزرگ، حلقه پهن دارد؛ و نوع ۱۸ عیار آن انتخابی مناسب شناخته می‌شود. در برخی طرح‌ها، از سنگ‌های قیمتی استفاده شده که با توجه به سفیدی زمین در زمستان، ظاهر جذابی از بانوان به نمایش درمی‌آورد.

کالکشن طلا النگو و دستبند

قطعا استفاده از النگو و دستنبد در فصل زمستان به‌دلیل مخفی شدن زیر آستین‌های بلند و لباس‌های ضخیم، کمی دشوار به‌نظر می‌رسد. باید بگوییم در انتخاب النگوی زمستانی خود سعی کنید علاوه بر ضخیم‌بودن، از نوع با جزئیات و متعلقات کمتری انتخاب کنید تا لابه‌لای لباس‌های کاموایی‌گیر نکند.

برای دیده شدن بهتر النگو، آن را روی آستین بلوز و لباس‌های سبک زمستانی بیندازید. در این بخش معرفی دستنبد لوکس تارینا و انواع مشابه آن از گالری طلا و جواهرات ربیعی را داریم که بهترین گزینه انتخابی شما می‌تواند باشد. خرید دستبند  از طلای ۱۸ عیار و وزن ۱۷.۷۲ گرم ساخته‌شده و به‌راحتی هر چه تمام می‌تواند روی آستین لباس‌های زمستانی بدرخشد.

کالکشن طلا انگشتر

خرید انگشتر طلا در فصل زمستان کار چندان چالش‌برانگیزی به‌حساب نمی‌آید و بانوان می‌توانند انواع دلخواه خود را دست کنند ولی برای بهتر دیده‌شدن میان انبوه لباس‌ها، بهتر‌است از نوع درخشان و بزرگ آن استفاده کنند.

به‌عنوان مثال، انگشتر امگا در گالری طلا و جواهرات ربیعی، از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و وزنی معادل ۶ گرم دارد و از طلای ۱۸ عیار ساخته‌شده است. نکته قابل توجه این انگشتر، دو ردیف بودن آن است که یک ردیف با نگین‌های درخشان تزئین شده و به عنوان یک طلای فصل زمستان، می‌تواند یک استایل زیبای زمستانی برای صاحب خود ایجاد کند.

کالکشن طلا سنجاق سینه

به‌عقیده متخصصین مد، سنجاق سینه‌ها نقش پر‌رنگی در خوش لباس بودن و ظاهر شیک شما دارند. گل سینه‌ها از پرطرفدارترین‌ها به شمار می‌روند و حتی افراد مسن را نیز از جذابیت پوششی بی‌نهایتی برخوردار می‌سازند. طرح‌های بسیار زیبا و جدیدی از گل و موارد مشابه در گالری طلای ربیعی وجود دارد که دیدن آن را توصیه می‌کنیم.

سنجاق‌سینه، به‌راحتی روی لباس زمستانی می‌ماند و با پوشش شما فیت می‌شود. این طلای فصل زمستان به عنوان نمادی از شیک‌پوشی شما تلقی می‌شود.

ساعت ژنو سوئیسی 

ساعت‌های سوئیسی جز دقیق‌ترین و پرفروش‌ترین و معروف‌ترین ساعت در ایران و جهان به‌شمار می‌آیند؛ این ساعت‌ها با طراحی خاص خود از پرطرفدارترین ساعت‌های جهان محسوب می‌شوند و مطمئنا از برندهای مطرح در ایران نیز تلقی می‌شوند.

استفاده از ساعت مچی برای تکمیل‌کردن استایل جذاب و رسمی، یک انتخاب ویژه و فوق‌العاده شناخته می‌شود. معمولا افراد با‌شخصیت کاریزماتیک تیپ خود را با ساعت مچی تنظیم می‌کنند. در فصل زمستان ساعت‌های ژنو سوئیسی که تماما از طلا ساخته شده‌اند، یک انتخاب مناسب برای پوشش با پالتو و شال گردن به‌حساب می‌آیند.

مراقب باشید تا خرید این نوع ساعت‌ها را حتما از نمایندگی رسمی خریداری کنید. گالری جواهرات ربیعی از وارد کننده‌های ساعت‌های اصل ژنو سوئیسی به‌شمار می‌آید و به روز و متنوع‌ترین ساعت‌های این برند را در اختیار طرفداران آن قرار داده است.

استفاده از جواهرات مرواریدی

جواهرات با جنس مروارید، از اکسسوری های کلاسیک و ناب به‌حساب می‌آیند که قابل استفاده برای هر سنی است؛ از آن‌جایی‌که روی بحث ما با استفاده کنندگان جواهرات مرواریدی در فصل زمستان است، باید بگوییم به دلیل رنگ و طرح و روشنایی دانه‌های آن، به‌راحتی با پوشش‌های پالتو و لباس‌های گرم ست می‌شود.

زمستان خود را با خرید از گالری طلا و جواهرات ربیعی سفیدتر و درخشان‌تر کنید!

همانطور که اطلاع دارید طلا از فلزات پر ارزش و گران‌قیمتی است که امکان تعویض آن پس از خرید تقریبا غیر‌ممکن است و هر فروشنده‌ای قبول نمی‌کند. خبر خوش این‌است که با خرید اینترنتی طلا از کلکسیون جواهرات ربیعی، ضمانت ۲۰ روزه برای تعویض طلا در نظر گرفته شده است. هم چنین این گالری بسته‌بندی با طرح منحصر‌به‌فردی برای کالای خریداری شده دارد.

در پایان

فصل زمستان و پوشش برف انسان را به‌استفاده از لباس‌های گرم چون پالتو، شال و کلاه ملزم می‌کند. بدیهی است که ما هم باید تیپ و پوشش خود را با این فصل تطابق دهیم و از قافله عقب نمانیم. استفاده از زیور آلات قیمتی و طلای فصل زمستان، در عین اکنون که اعتماد به نفس می‌آورد، ظاهر شیک و زیبایی به بانوان می‌بخشد.

برای تهیه بهترین و به‌روزترین کالکشن طلا دلخواه خود بایستی از منابع معتبر خریداری کنید. از آن جایی که گالری ربیعی برندهای معتبر سوئیسی، ایتالیایی و…ارائه می‌کند، ضمن تجربه کافی در عرضه جواهرات مطابق سلیقه فرد، می‌تواند بهترین انتخاب برای خریداران محترم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *