×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

جشن شب یلدا در گالری ربیعی

داستان شب یلدا

شب یلدا معروف به شب چله یکی از باستانی‌ترین جشن‌های پارسی محسوب می‌شود که سالانه در ۲۱ دسامبر توسط ایرانیان در سراسر جهان برگزار می‌گردد. یلدا یک جشن زمستانی است. مجله گالری ربیعی در این آیین کهن هدیه ویژه‌ای برای مشتریان گرانقدر خود در نظر گرفته است.

آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب سال به شب چله نام نهاده شده، یلدا به معنای تولد میترا یا اللهه اسطوره نور می‌باشد. از آنجا که در زمستان روزها کوتاه و شب‌ها طولانی می‌شوند، ایرانیان آخرین شب پاییز را به عنوان تجدید خورشید و پیروزی نور بر تاریکی جشن می‌گیرند.

در این شب مردم به‌طور دسته جمعی با دوستان یا اقوام دورهم جمع می‌شوند و در خانه پدربزرگ و مادر بزرگ یا بزرگان مهمانی برگزار می‌کنند در آخرین شب پاییز خوردن آجیل، خواندن شعر حافظ و آرزوهای خوب در مراسم یلدا جریان می یابد. با خنده و خوشامدگویی یک خداحافظی عالی با پاییز و سلام به زمستان شکل می‌گیرد. گالری ربیعی با توجه به شرایط ویژه امسال طرح جذابی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

این شب در ایران چگونه برگزار می‌شود؟

غذاخوردن قسمت خوشمره شب یلدا به شمار می‌رود، ایرانی‌ها در این شب خاص به خوردن آجیل، انار و هندوانه می‌پردازند. میوه‌های شب یلدا اهمیت نمادین دارد. برخی بر این باورند که هندوانه با شکل کروی نماد خورشید است در حالی‌که برخی دیگر معتقدند که خوردن هندوانه باعث آسیب‌رساندن به بیماری‌های زمستانی می‌شود و بدن را سلامت نگه می‌دارد و انار نماد تولد است که دانه‌های قرمز روشن آن سمبلی از درخشش زندگی به شمار می‌روند. استفاده از طلا و جواهرات و پوشیدن لباس‌های مهمانی سنتی زیبا در بین قوم پارس می‌باشد.

شب یلدا یک جشن باستانی ایرانی که هر ساله توسط ایرانیان جهان جشن گرفته می‌شود و در آن جشن بانوان لباس‌های زیبا به همراه طلا و جواهرات برتن دارند. 

خواندن شعرهای حافظ یک سنت سرگرم‌کننده برای شب یلدا می‌باشد. هریک از اعضای خانواده برای عزیزان و دوستان خودشان آرزو می‌کنند و آن‌را در دل نگه می‌دارند و بعد برای نیت خود فال حافظ می‌گیرند. بزرگ خاندان فال حافظ را برای اعضای خانواده می‌خواند و این شعر براساس آرزوی فرد تعبیر می‌گردد.

بدین ترتیب آخرین و طلانی‌ترین شب پاییز با خوشحالی به پایان می‌رسد و اولین روز زمستان آغاز می‌گردد. مجموعه ربیعی در این روزهای کرونایی با ارائه تخفیف ایده‌آل خود امکان خرید دستبند و انگشتر طلا، خرید نیم ست طلا و سایر طلا و جواهرات را برای مشتریان گرانقدر خود مهیا می‌سازد.

خرید آنلاین طلا

خرید آنلاین طلا

یلدا در فهرست گنجینه ملی ایران

شب یلدا سنتی جالب و خاص است که در سال ۲۰۰۸ رسما در فهرست گنجینه‌های ملی ایران ثبت شد. جالب است بدانید که یلدا در کلیه کشورهای پارسی زبان از جمله: افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان و برخی از قسمت‌های قفقاز نیز جشن گرفته می‌شود و همانطور که می‌دانید این کشورها سال‌ها قبل متعلق به کشور عزیزمان ایران بوده‌اند.

امسال بر خلاف سال‌های گذشته بخاطر شرایط کرونا باید با رعایت پروتکل‌ها به استقبال زمستان می‌رویم، از این‌رو شرایط کرونا محدودیت‌هایی در زندگی همه مردم جهان پدید آورده است. مجموعه ربیعی برای شادی و خوشحالی هموطنان گرانقدر این امکان را فراهم ساخته که مشتریان گرانقدر با خرید ۲۰ میلیون تومان یک هدیه طلا دریافت نمایند.

این کد تخفیف، هدیه ربیعی به مشتریان وفادار خود است و فرصت مناسب برای خرید نیم ست طلا به شمار می‌رود. این هدیه خرید انگشتر و دستبند طلا، گوشواره طلا، گردنبند طلا و تمامی محصولات سایت را در بر می‌گیرد. با خرید آنلاین طلا می‌توانید علاوه بر مدیریت زمان خطر درگیری با کرونا را نیز کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *