×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

آیا می توان چند دستبند طلا را کنار هم ست کرد؟

دستبند طلا، جزو اکسسوری‌های زیبا و محبوب است. ست‌کردن چند دست‌بند طلا با یکدیگر، یکی از روش‌های جذاب برای استفاده از این نوع جواهرات است. بسیاری از افراد آشنایی زیادی با نحوه ترکیب چند عدد دستبند با یکدیگر را ندارند.

ست‌کردن دست‌بند طلا چند اصل و مکته دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید استایل خود را شیک‌تر و با کلاس‌تر جلوه دهید. در ابتدا باید قطعه‌ای به‌عنوان دستبند اصلی انتخاب شود. این دستبند معمولا ضخیم و بزرگ‌تر از سایر قطعات است. سپس دستبند‌های دیگر در جهت نمایان‌کردن دستبند اصلی انتخاب می‌شوند. در این ترکیب‌بندی نباید زیاده‌روی شود و تعادل در تعداد آن‌ها باید رعایت شود.

نوع پوشش و ضخامت طلا و جواهرات نیز در ست‌کردن دست‌بند طلا تاثیرگذار است. قرارگیری یک دستبند از جنس چرم در در میان جواهرات طلا، ظاهری راحت و غیر رسمی می‌سازد. در مقابل برای مراسم‌های رسمی، طلایی با سنگ‌های قدیمی در کنار سایر فلزات براق بسیار مناسب است. در ادامه این پست نکاتی که لازم دارید در مورد نحوه ست کردن دستبندهای طلا بدانید را به شما آموزش خواهیم داد.

 

اصول ست‌کردن دستبند طلا

استفاده از چند دست‌بند طلا در کنار یکدیگر، روشی جالب برای تغییر استایل و نوع پوشش است. تغییر دادن تعداد دستبند‌ها و ترتیب قرارگیری آن‌ها در کنار یکدیگر، گزینه‌های زیادی برای ایجاد ظاهری زیبا فراهم می‌کند.

یکی از نکات مثبت ست دستبند طلا این است که با این کار می‌توانید جواهرات خود را با انواع پوشش‌ها به‌خوبی ست کنید. مجموعه‌ای ازدست‌بند طلا با رنگ‌، شکل‌، اندازه و جنس متفاوت، ترکیب خوبی در کنار یکدیگر ایجاد می‌کنند. این تنوع، ست‌کردن دست‌بند طلا را برای مراسم‌ها و مهمانی‌های ویژه، آسان‌تر می‌کند. برای مثال: دست‌بند طلای ضخیم با دستبند‌های ظریف و زاویه‌دار به‌خوبی ست می‌شود.

برای مراسم‌های ویژه، دست‌بند طلای ظریف به‌همراه دستبندی با سنگ‌های قیمتی بسیار مناسب است. ست‌کردن دست‌بند طلا به معنای پوشیدن تمام جواهرات در کنار یکدیگر نیست. این کار باعث ایجاد ظاهری شلوغ و نامناسب می‌شود. اصول زیادی برای ترکیب کردن چند دستبند طلا با یکدیگر وجود دارد. یادگیری این اصول، باعث ایجاد ظاهری زیبا و خاص می‌شود.

 

انتخاب قطعه برجسته در میان دستبند‌ها

هر ست دست‌بند طلا، دارای یک قطعه اصلی و ویژه است. سایر دستبند‌ها، قطعه اصلی را برجسته می‌کنند و باعث ایجاد ظاهری زیبا و جذاب می‌شوند. نحوه انتخاب دستبند اصلی بسیار آسان است. همیشه در میان طلا و جواهرات، یک قطعه بسیار محبوب‌تر از سایر جواهرات است. یک روش آسان برای تشخیص دست‌بند طلای اصلی، انتخاب گزینه محبوب در میان سایر طلا و جواهرات است.

توجه به رنگ و نوع لباس و سپس انتخاب دستبند بر اساس آن، روشی دیگر برای انتخاب قطعه برجسته است. پس از انجام این مرحله، سایر دستبند‌ها انتخاب می‌شوند. این جواهرات باید قطعه اصلی را برجسته کنند و در عین حال نباید ترکیبی شلوغ بسازند. هر فردی، انتخاب متفاوتی برای دستبند اصلی دارد.

 

ست‌کردن دستبند طلای زنجیره‌ای

دست‌بند طلای زنجیره‌ای در انواع ضخامت‌ها، استایل‌ها و رنگ‌ها وجود دارد. تنوع بالا، استفاده از این نوع جواهر را بسیار آسان کرده است. در صورتی که دستبند طلای زنجیره‌ای به‌عنوان قطعه برجسته انتخاب شود؛ بهتر است حلقه‌هایی ضخیم و بزرگ داشته باشد.

 

دست‌بند طلای مهره‌ای

دست‌بند طلای مهره‌ای، دارای قطعاتی تسبیح‌ مانند از جنس طلا و سنگ‌های زینتی است. این قطعات در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. تنوع رنگی این نوع از جواهرات، ظاهری زیبا به افراد می‌بخشد. اگر دستبند طلای مهره‌ای به‌عنوان قطعه اصلی انتخاب شود؛ باید دارای مهره‌هایی درشت و رنگارنگ باشد.

 

دستبند طلای چارم

دست‌بند طلای چارم، جذابیت ویژه‌ای به ظاهر افراد می‌بخشد. این نوع از جواهرات دارای یک آویز کوچک هستند و تنوع بسیار بالایی دارند. برای ست‌کردن دستبند طلای چارم با سایر دستبند‌ها، انتخاب جواهری ضخیم با الگو‌ی جذاب، بسیار مناسب است.

 

دستبند طلای کاف

ست‌کردن دست‌بند طلای کاف با دیگر دستبند‌ها، باعث ایجاد نقطه‌ای ضخیم و چشم‌گیر در مرکز سایر جواهرات می‌شود. برای انتخاب دستبند کاف به‌عنوان قطعه اصلی، نوع صاف و براق آن گزینه‌ای مناسب است.

 

ساعت به‌عنوان قطعه برجسته

استفاده از ساعت به‌عنوان قطعه برجسته در ترکیب با سایر دستبند‌ها، گزینه‌ای مناسب است. چند دست‌بند طلا با ظاهری پیچیده ترکیبی زیبا با ساعت مچی می‌سازد. در این حالت، ساعت مچی باید دسته‌ای بسیار ساده داشته باشد.

 

دستبند چرمی

دستبند‌های چرمی ضخیم، به‌سادگی با دستبند طلا ست می‌شوند. ترکیب این دو جواهر با یکدیگر، ظاهری غیر‌رسمی می‌سازد. در این ترکیب، رنگ چرم باید سفید یا قهوه‌ای باشد.

 

خرید دستبند طلا

خرید دستبند طلا

نمایان کردن دستبند اصلی

برای ست‌کردن دستبند طلا، باید قطعه بعدی به‌گونه‌ای انتخاب شود که باعث نمایان شدن دستبند اصلی شود. نیازی نیست که این قطعه، کاملا مطابق با دستبند اصلی باشد. ترکیب کردن انواع جواهرات به‌صورت خلاقانه، معمولا نتیجه‌ای بهتر دارد.

ست دست‌بند طلا و قرارگیری چند عدد از آن‌ها در کنار یکدیگر، گزینه‌ای مناسب است. با‌این حال، اگر از دستبند‌های چرمی در کنار طلا استفاده شود؛ جذابیت آن بیشتر می‌شود. برخی از نمونه‌های مناسب برای برجسته‌کردن قطعه اصلی عبارت‌اند از:

  • دستبند طلای باریک و ظریف
  • دستبند‌های زنجیره‌ای
  • دستبند‌های مهره‌ای باریک

 

ترکیب انواع دستبند‌ طلا

برخی از دستبند‌های طلا دارای فلزات دیگر، قطعاتی از چرم و سنگ‌های زینتی هستند. هنگام ست‌کردن دستبند طلا، بافت متفاوتی که این جواهرات دارند؛ ترکیبی زیبا از نظر بصری ایجاد می‌کند.

برای مثال: دو دستبند طلا در کنار دستبندی با فلزی متفاوت، ترکیب خوبی می‌سازد. همچنین مخلوطی از طلا، مهره‌ها و فلزات دیگر به‌خوبی با هم ست می‌شوند. جواهراتی از جنس طلا با تکه‌های چرم در کنار سنگ‌های قدیمی ظاهری جذاب می‌سازند.

خرید آنلاین دستبند طلا با سنگ‌های قدیمی در کنار سایر فلزات براق، ترکیبی زیبا و مناسب برای مهمانی‌های ویژه می‌سازد. در مقابل، دستبند طلا با چرم، فلزات براق و مهره‌های رنگی، ترکیبی غیررسمی و راحت می‌سازد. برای اینکه استایل خود را بهبود ببخشید باید به نحوه استفاده از دستبندهای مدرن و کلاسیک تسلط داشته باشید.

 

دستبند‌هایی با اندازه‌های متفاوت

استفاده از چند دستبند طلا با سایز‌های متفاوت، یکی از راه‌های تنوع بخشیدن به نوع استایل است. تعداد دستبند‌های ضخیم و درشت باید حداکثر ۲ عدد باشد. در غیر این صورت وزن آن‌ها سنگین و ظاهری پرزرق‌و‌برق ایجاد می‌کند.

ترکیبی از یک دستبند طلای ضخیم در کنار جواهرات بسیار باریک، ظاهری بسیار زیبا می‌سازد. علاوه‌ بر ‌این، استفاده از دستبند‌های باریک امکان استفاده از تعداد بیشتری از جواهرات با تنوعی بالا را فراهم می‌کند.

 

شروع کردن با قدم‌های کوچک

برخی از افراد، از انباشتگی تعداد زیادی دست‌بند طلا روی دست خود، آزرده و عصبی می‌شوند. لزومی ندارد که همه افراد تعداد زیادی دستبند را با یکدیگر ترکیب کنند. انتخاب ۳ تا ۴ دستبند طلا با ظاهری مشابه، شروع خوبی برای ست‌کردن است. برای مثال: ست‌کردن دستبند‌هایی که کاملا از طلا ساخته شده‌اند یا چند دست‌بند طلای باریک در کنار یک قطعه ضخیم، ترکیب خوبی ایجاد می‌کند.

شروع برای ست‌کردن دستبند طلا با قدم‌های کوچک، باعث ایجاد اعتماد‌به‌نفس در افراد می‌شود. دنبال‌کردن این روش باعث ایجاد خلاقیت می‌شود و در ادامه افراد قادر ‌به استفاده از جواهراتی با سبک‌های مختلف در کنار یکدیگر می‌شوند.

 

آزمایش و خطا

برای افرادی که تازه شروع‌ به استفاده از ست دست‌بند طلا می‌کنند؛ ترکیب این جواهرات کمی دشوار است. آزمون و خطا به افزایش مهارت آن‌ها در این کار کمک می‌کند. یکی از روش‌های مناسب، سرچ‌کردن در اینترنت و دیدن عکس‌های مربوط‌به ترکیب جواهرات است. این کار به‌افراد ایده‌های جدید می‌دهد. ترکیب این ایده‌ها به پیدا کردن سبک شخصی، کمک زیادی می‌کند.

 

رعایت تعادل

بسیاری از افراد هنگام ست‌کردن دستبند طلا، زیاده‌روی می‌کنند. تعداد مناسب دستبند‌ها، به مدل آن‌ها، میزان راحتی و نوع پوشش بستگی دارد. بهترین روش برای بررسی تعداد مناسب دستبند‌ها، سلیقه و ذائقه افراد است.

با این وجود، در حالتی که روی مچ هر دو دست النگو و دستبند طلا وجود دارد؛ تعداد آن‌ها روی‌هم‌رفته باید از ۱۰ عدد کمتر باشد. هنگام ست‌کردن دست‌بند طلا، تعداد سایر اکسسوری‌ها باید به حداقل برسد. برای مثال: بعد از ترکیب چند دستبند طلا، انگشتر، گوشواره و گردن‌بند باید حذف شوند یا بسیار مینیمال باشند.

 

توصیه‌هایی برای ترکیب چند دستبند طلا

بعد از آشنایی با اصول ست‌کردن دستبند طلا، انجام این کار بسیار راحت‌تر می‌شود. با‌این وجود، توصیه‌هایی نیز برای ترکیب چند دستبند با یکدیگر وجود دارد.

 

یافتن الگو‌های زیبا

پیدا‌کردن الگو‌های جذاب برای ترکیب چند دست بند طلا با یکدیگر بسیار ساده است. دوستان و همکارانی که به‌خوبی چند جواهر را با یکدیگر ترکیب می‌کنند؛ الگوی خوبی هستند. همچنین وب‌سایت‌ی مانند پینترست منبع خوبی برای الهام گرفتن است.

 

ست‌کردن دستبند طلا با لباس‌ها

پس از اینکه چند دست‌بند طلا به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شدند؛ باید با لباس موردنظر نیز امتحان شوند. در بسیاری از مواقع ست خرید دستبند طلا به‌تنهایی بسیار زیبا است اما پس از قرارگیری در کنار لباس‌ها، ظاهری ناهمگون ایجاد می‌کند.

 

بررسی میزان راحتی ست دستبند طلا

ست دستبند طلا، علاوه بر زیبایی باید باعث احساس راحتی نیز شود. به‌همین دلیل قبل از خروج از خانه، باید دستبند‌ها به‌مدت چند دقیقه روی دست بمانند و میزان راحتی آن‌ها سنجیده شود. در سنجش راحتی، باید نوع فعالیت روزانه در نظر گرفته شود. برای مثال: کارمند‌هایی که با رایانه کار می‌کنند؛ نباید تعداد زیادی از دستبند طلا را با یکدیگر ست کنند.

به عنوان آخرین نکته به شما توصیه می‌کنیم که برای اینکه بهترین دستبند طلا را انتخاب و خریداری نمایید، حتما مقاله‌ای که در مورد نکات مهم خرید دستبند طلا نوشته‌ایم را مطالعه کنید.

 

در پایان

آشنایی با اصول ست‌کردن چند دستبند طلا با یکدیگر، این کار را برای افرادی که هیچ پیش زمینه‌ای ندارند؛ بسیار آسان می‌کند. پس از یادگیری این روش‌ها، آزمون و خطا نیز روش بسیار خوبی است. برای این افراد، الهام‌گرفتن از نوع ست‌کردن دوستان و همکاران و همچنین سرچ کردن در وبسایت‌هایی مانند پینترست، گالری ربیعی نیز بسیار اثربخش است. موضوعی دیگر که هنگام ست‌کردن دستبند طلا باید به آن توجه شود؛ میزان راحتی این ترکیب‌بندی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *