×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

اولین بلک فرایدی در صنف طلا و جواهرات؛ بهترین خرید شما هم اکنون توسط گالری ربیعی آغاز می شود!

اگر به دنبال یک هدیه ویژه برای خود یا دوستانتان هستید، بلک فرایدی زمان مناسبیه که بهترین خرید را با نازلترین قیمت داشته باشید.

Black Friday گالری ربیعی بهترین مارک طلا و جواهرات را برای اولین بار با ۱۶ درصد تخیف باورنکردنی در اختیار مشتریان گرانقدر خود قرار می‌دهد.

برخلاف برخی محصولات فروش طلا و جواهرات در بلک‌فرایدی از مزیت‌های چشم‌گیری برخوردار است. با توجه به وضعیت اقتصادی امروز ایران، دیگر نیازی نیست نگران خرید طلا برای مراسم و جشن‌های خود باشید.

با شرکت در Black Friday ربیعی، امکان خرید برای همه میسر می‌گردد. پیشنهاد مجله گالری ربیعی به شما اینست که قبل از جمعه سیاه محصولات مورد نظر خود را علامت‌گذاری کنید و در تقویم ثبت نمایید، تا به‌محض آغاز بک‌فرایدی خرید خود را انجام دهید و تا اتمام محصول مواجه نشوید.

بهترین خرید جواهرات و طلا در جمعه سیاه!

هم‌اکنون ما آغاز به انتشار تبلیغات طلا و جواهرات مجموعه می‌کنیم تا همه افراد بتوانند از تخفیفات خوب مجموعه بهره‌مند شوند. سایت ربیعی دائما در حال به‌روز شدن است و امکان انتخاب طلاهای بی‌نظیر مجموعه برای مشتریان وفادار مقدور است.

خرید نیم ست طلا، انگشتر و دستبد طلا، خرید گردنبد طلا و سایر محصولات داخل سایت شامل تخفیف ۱۶ درصدی می‌شود و نکته حائز اهمیت اینست که خرید آنلاین طلا در سریع‌ترین شکل ممکن در سایت ربیعی رخ می‌دهد.

blackfriday

black friday

چگونه خرید خود را در بلک‌فرایدی انجام دهید؟

به‌زودی تاریخ دقیق جمعه سیاه از طریق همین سایت اعلام می‌گردد. این سنت جذاب و مهیج بلک‌فرایدی مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد. مجموعه ربیعی تخفیف‌های درخشانی را در فروش طلا و جواهرات در نظر گرفته است

مجموعه ما بسیار مشتاق است که تبلیغات فروش Black Friday را چند هفته زودتر آغاز کند تا خرید آنلاین طلا را برای کاربران سهل و هموار سازد. یکی از مزیت‌های این امر مقایسه محصولات سایت می‌باشد.

مراحل خرید آنلاین از سایت ربیعی

  1. ورود به سایت
  2. عضویت در سایت
  3. انتخاب محصول
  4. کلیک روی دکمه خرید محصول
  5. اتصال به درگاه پرداخت
  6. پرداخت و دریافت شماره پیگیری

با اعلام زودهنگام تحفیف استثنایی بلک فرایدی، امکان مقایسه محصول در سایت‌های مشابه برای مخاطبان فراهم می‌شود. اکنون این رویداد عظیم برای اولین بار در صنف طلا و جواهرات رخ می‌دهد و می‌تواند آغاز یک تحول عظیم در این صنف باشد.

چه انتظاراتی از خرید آنلاین بلک فرایدی دارید؟

با نزدیک‌شدن به بلک‌فرایدی پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی به مشتریان از جانب سایت ارائه می‌شود، به دنبال خرید، یک هدیه ویژه به قید قرعه‌کشی برای آنها درنظر گرفته شده است.

تمامی محصولات اعم از انگشتر و دستبدطلا، نیم‌ست طلا، زنجیر و سرویس طلا از برندهای مارک‌دار و معتبر شامل این تخفیف‌های فوق العاده قرار می‌گیرند.

خرید آنلاین طلا و جواهرات در Black Friday مجموعه ربیعی فرصتی مناسب برای صرفه‌جویی زمان مشتریان ‌اشد و این امر در زمینه سرمایه‌گذاری نیز موثر است، چراکه طلا به عنوان بهترین سرمایه برای هر فرد به شمار می‌رود.

بلک فرایدی طلا و جواهرات

بلک فرایدی طلا و جواهرات

آیا تخفیف بلک فرایدی برای اقشار خاصی از جامعه لحاظ شده است؟

در جواب باید بگوییم خیر، تمام مشتریان سایت ربیعی امکان استفاده از این فرصت ایده‌آل را دارند، تنها باید دقت داشته باشید و قبل آغاز باید ثبت‌نام و انتخاب گزینه‌های مورد دلخواه را انجام دهید تا به محض شروع Black Friday محصول موردنظر خودتان را خریداری نمایید.

تحویل کالای انتخابی شما در زمان مشخص به دستتان خواهد رسید و با خرید آنلاین کلیه اطلاعات مربوط به محصول را دریافت خواهید کرد. با مجله ربیعی همراه باشید تا از تاریخ دقیق جمعه سیاه مطلع گردید.

تمامی اجناس موجود در سایت شامل گارانتی خود مجوعه ربیعی می‌باشد. Black Friday ربیعی مشتریان را به خرید آنلاین دعوت می‌کند تا در فصل سرما، گرمای لذت‌بخش خرید را تجربه کنند.

در بلک‌فرایدی دنبال اجناس برند باشید و با خرید آنلاین از شلوغی حراج جلوگیری نمایید. این فرصت را از دست ندهید چرا که پس از آن یقینا به خروجی خوبی خواهید رسید و حس رضایت را احساس خواهید کرد.

فروش قبل از جمعه سیاه

با دنبال‌کردن سایت ما با روزهای مشخص این حراج آشنا می‌شوید، ما در تبلیغات اولیه خود تعداد روزها را اعلام نمی‌کنیم تا مخاطبان را سوپرایز نماییم. حتما بهترین خرید آنلاین طلا و جواهرات را در مجموعه ربیعی تجربه کنید و پس از آن به صورت دائمی خرید خود را از سایت ما انجام خواهید داد.

این Black Friday برای زوج‌های جوان مطمئنا جذاب و دلپذیرتر خواهد بود و امکان خرید سرویس طلا در برندهای متنوع و مارک‌دار با قیمت‌های مناسب برای آنها مهیا می‌شود. در مقالات و اخبار بعدی اطلاعات بیشتری از جمعه سیاه در اختیار شما خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *