×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

گالری ربیعی، مرجعی معتبر برای خرید طلای لوکس

جواهرات لوکس امروزه یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های مد و استایل محسوب می‌شوند. اما تهیه و خرید جواهرات برند آسان نیست. نیاز است که قبل از خرید طلای مارک شما به گالری که می‌خواهید از آنجا طلا خریداری کنید، اعتماد کامل داشته باشید. یکی از گالری‌های معتبر برای خرید طلای برند گالری ربیعی است. با ما همراه باشید تا به بررسی این گالری و خرید جواهرات لوکس بپردازیم.

دلایل اعتماد به این گالری به صورت خلاصه به این شکل است:

  • وجود مدارک معتبر
  • سابقه فعالیت طولانی
  • امکان برگشت کالا تا دو روز
  • امکان تعویض کالا تا پنج روز
  • تیم حرفه‌ای برای کمک به شما
  • و…

خرید آنلاین طلا

خرید آنلاین طلا

آشنایی با برند ربیعی

گالری طلای ربیعی، یکی از گالری‌های معروف در تهران است که سال‌ها در این عرصه فعالیت کرده است. این گالری با آغاز فعالیت‌های خود از سال ۱۳۴۲ نزدیک به ۶۰ سال است که به عرضه جواهرات برند می‌پردازد. هدف اصلی این برند ارائه بهترین کیفیت‌ها به مشتریان خود است.

محصولات گالری ربیعی در طرح‌های متفاوتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. یکی‌از اصلی‌ترین اهداف این گالری این است که تمامی افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند جواهرات لوکس خود را تهیه کنند. پس اگر جزء افرادی هستید که برای خرید طلای برند مشکل دارید، پیشنهاد می‌شود حتما به این گالری مراجعه کنید. بی‌شک کار‌های این گالری مورد علاقه شما واقع می‌شود.

مدیریت این گالری از سال ۶۲ توسط آقای مجید ربیعی و فرزندانشان صورت می‌گیرد. این افراد همواره تلاش می‌کنند که کیفیت هرچه بالاتر محصولات را در اختیار خریداران بگذارند. همچنین اگر شما جزء افرادی هستید که جواهرات لوکس و به‌روز را دنبال می‌کنید، این گالری مناسب شما است. به‌روز‌ترین طراحی‌های طلا در این گالری قرار دارد. شما با یک نگاه قطعا متوجه این قضیه خواهید شد.

خرید طلای مارک کار راحتی نیست اما گالری ربیعی این‌کار را برای خریداران تا حد ممکن راحت کرده است. شعار این گالری به وضوح نشان می‌دهد که به چه اندازه این گالری به مشتریان خود احترام می‌گذارد. شعار این گالری “جواهر شما هستید” می‌باشد. گالری ربیعی با ارائه ویژگی‌های خاص خرید طلای برند را ممکن می‌سازد به شکلی که خریدار از خرید خود بسیار راضی باشد.

دلایل اعتماد به گالری ربیعی

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید جواهرات لوکس نظر شما را جلب می‌کند اینست که چگونه می‌توانید به گالری اعتماد کنید. به‌هر حال این حق شما است که بدانید چه دلایلی برای اعتماد به گالری وجود دارد. چرا که امروزه هزینه تهیه جواهرات برند کم نیست.

گالری ربیعی برای اعتماد هرچه بیشتر شما دلایل متفاوتی را بیان می‌کند. برای نمونه اولین دلیل این است که این گالری نیم‌قرن فعالیت پر‌افتخار داشته است. این فعالیت‌ها باعث شده است که برند ربیعی جایگاه خود را میان گالری‌های طلا و جواهرات پیدا کند و با ویژگی‌های مختلف خود را از دیگر فروشنده‌ها متمایز نماید.

همچنین این گالری گواهی‌نامه‌ها و مدارکی که دریافت کرده است را با مشتریان به اشتراک می‌گذارد. این مجموعه توانسته است که مجوز رسمی از اتحادیه طلا و جواهر تهران را کسب کند. علاوه بر آن این برند در اداره ثبت اسناد نیز به ثبت رسیده است. همچنین دارای نماد‌الکترونیکی می‌باشد و تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت را نیز دارد. شما با سر زدن به وب‌سایت ربیعی می‌توانید اطلاعات را کامل ببینید.

خرید جواهرات لوکس

ویژگی‌های گالری ربیعی، افزایش اعتبار

همانطور که اشاره شد این گالری ویژگی‌های دارد که خرید طلای مارک را برای شما ممکن می‌سازد. این ویژگی‌ها تقریبا منحصر‌به‌فرد است و این گالری جزو اولین گالری‌هایی است که ریسک‌هایی را قبول کرده است. تنها دلیل این کار هم جذب بیشتر اعتماد مشتریان برای خرید راحت‌تر طلا و جواهرات برند است.

این گالری ضمانت تعویض برای پنج روز و استرداد برای دو روز را دارد. به‌این صورت حتی اگر از جواهرات لوکس خریداری شده خود به دلیل ایرادهای فنی یا عدم تطابق محصول راضی نباشید، می‌توانید مشکل را به آسانی حل کنید. همچنین این گالری دارای مسئولان با‌حوصله است که با‌دقت به مشکلات شما گوش می‌دهند تا مشکل شما را حل کنند.

اگر پس از خرید آنلاین طلا و جواهرات برند خود از ایرادهای فنی آگاه شدید، تا پنج روز فرصت دارید که طلای خود را تعویض کنید. برای این‌کار ابتدا یک ایمیل به این گالری می‌زنید تا مسئولان را آگاه کنید. البته که واحد کنترل کیفیت بادقت و حوصله محصولات را پیش از ارسال بررسی می‌کنند. اگر ایراد شما تایید شود می‌توانید به تعویض محصول بپردازید.

شما حتی اگر عدم تطابق را مشاهده کنید، می‌توانید از سرویس استرداد دو روزه استفاده کنید. در صورتی که تایید شود محصول شما با محصول خواسته شده یکی نیست می‌توانید آن را برگردانید. البته بازگرداندن جواهرات برند خریداری شده نیز قوانین مخصوص دارد. مثلا محصول بازگشتی باید کاملا شبیه محصول ارسال شده باشد. تمام این ویژگی‌ها باعث اعتماد هرچه بیشتر به گالری ربیعی می‌شود.

سخن پایانی

قطعا یکی از سخت‌ترین قسمت‌های تهیه جواهرات لوکس، انتخاب گالری مورد اطمینان برای این کار است. گالری ما بهترین گالری برای این‌کار است چرا که هر موردی که مشتری برای اعتماد نیاز دارد را برآورده کرده است.

تمامی مدارک معتبر برای این گالری کسب شده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی گالری به صورت کامل این مدارک را ببینید. همچنین تیم کارشناسی و واحد کنترل کیفیت این گالری شما را در صورت بروز مشکل تا حل کامل مشکل همراهی می‌کنند.

ویژگی‌های مختلف اما منحصر‌به‌فرد این گالری نیز از مهم‌ترین دلایل اعتماد به این گالری است. این ویژگی‌ها علاوه بر اینکه گالری را از بقیه گالری‌ها جدا می‌کنند، باعث شده تا مشتریان هنگام خرید جواهرات برند استرس نداشته باشند. چرا‌که می‌دانند در صورت بروز مشکل امکان بازگشت تا دو روز و تعویض تا پنج روز را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *