×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

راهنمای استفاده از ترند زنجیر طلا

استفاده از زنجیر طلا، در ایجاد استایلی زیبا بسیار موثر است. قرارگیری چند زنجیر طلا در کنار یکدیگر، این زیبایی را دوچندان می‌کند. قبل از خرید زنجیر طلا و آشنایی با اصول قرارگیری چند زنجیر در کنار یکدیگر، توجه به ویژگی‌های این نوع از طلا و جواهرات الزامی است.

برای مثال:

  • بررسی عیار زنجیر طلا
  • آشنایی با انواع زنجیر‌ها
  • بررسی نوع قفل و سطح زنجیر طلا

از جمله این ویژگی‌ها هستند.

خرید گردنبند طلا

خرید گردنبند طلا

راهنمای انتخاب ترند زنجیر طلا

آشنایی با ویژگی‌های گردنبند طلا، در انتخاب مناسب این نوع از طلا و جواهرات، موثر است.

عیار طلا

بررسی عیار زنجیر طلا، دو دلیل مهم دارد.

دوام زنجیر طلا

هرچقدر عیار طلا بالا‌تر باشد، جنس زنجیر لطیف‌تر و دوام آن پایین‌تر است. گردنبند طلای ۲۰ و ۲۲ عیار، به‌سادگی دچار آسیب و خراشیدگی می‌شود. به‌همین دلیل برای استفاده روزانه مناسب نیست. در مقابل طلای ۱۸ و ۱۴ عیار، سخت‌تر و برای استفاده به‌صورت روزانه، مناسب‌تر است. دلیل این امر وجود درصد بالایی از آلیاژ فلزات دیگر در طلای ۱۸ و ۱۴ عیار است.

بروز واکنش‌های آلرژیک

افرادی که به فلز نیکل حساسیت دارند؛ باید هنگام خرید گردنبند طلا به خلوص آن توجه بیشتری داشته باشند. طلای ۲۰ و ۲۲ عیار حاوی میزان کم‌تری از نیکل در مقابل طلای ۱۸ و ۱۴ عیار است. بنابراین افرادی که واکنش‌های آلرژیک دارند؛ نباید گردنبند طلایی با عیار پایین بخرند.

پیوند میان حلقه‌های زنجیر طلا

یکی از فاکتور‌های تاثیرگذار هنگام استفاده از زنجیر طلا، نوع پیوند میان حلقه‌های آن است. پیوند نامناسب، باعث شکستگی گردنبند طلا یا پیچ‌خوردن مداوم آن می‌شود.

زنجیر‌های مستحکم و ضخیم

زنجیر‌های ضخیم، معمولا پیوندی قوی دارند. این جواهرات در برابر آسیب مقاوم هستند و در صورت استفاده روزانه، سالم باقی می‌مانند.

زنجیر استایل کرب

این نوع از گردنبند طلا، به‌ندرت دچار شکستگی می‌شود. استفاده از زنجیر طلای کرب به‌تنهایی و بدون پلاک ممکن است. سبک آن نیز کلاسیک است.

زنجیر فیگارو

این زنجیر طلا، بسیار مقاوم و در صورت شکستگی، به‌راحتی قابل تعمیر است. ست‌کردن زنجیر طلای فیگارو با انواع استایل‌ها امکان‌پذیر است. دلیل این امر طرح زیبای این نوع جواهر است.

زنجیر طلای مارینر

وسط حلقه‌های زنجیر مارینر یک خط عمودی وجود دارد. این خط از پیچ‌خوردگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. از آنجایی‌که طراحان مارینر، از لنگر و کشتی الهام گرفته‌اند؛ این ترند زنجیر طلا، بین علاقه‌مندان به دریا محبوبیت زیادی دارد.

زنجیر گندمی

در میان زنجیر‌های ضخیم، مدل گندمی بسیار سبک است. این ترند زنجیر طلا، از ۴ رشته باریک و درهم تنیده ساخته شده‌است. به‌همین دلیل در عین سبک‌بودن، دچار پیچ‌خوردگی نمی‌شود.

زنجیر طلای کابلی

زنجیر طلا کابلی، استایلی کلاسیک دارد. به‌دلیل استحکام بالا، پس از گره‌خوردن یا پیچ‌خوردن، همچنان سالم باقی می‌ماند.

زنجیر طنابی شکل

زنجیر‌های طنابی شکل با ضخامت‌های گوناگونی تولید می‌شوند. متاسفانه پیوند بین حلقه‌های آن ضعیف است و به‌راحتی دچار شکستگی می‌شود.

زنجیر مدل باکس

زنجیر‌های مدل باکس، حلقه‌هایی مربعی شکل دارد. طراحی این زنجیر، درخشش ویژه‌ای به آن می‌بخشد.

زنجیر‌های ظریف

زنجیر‌های ظریف، ظاهری بسیار زیبا دارند. در مقابل، انعطاف‌پذیری آن‌ها پایین است و برای استفاده روزانه مناسب نیستند.

زنجیر‌های امگا و زنجیر طلای استخوانی

این دو نوع زنجیر، ظاهری بسیار زیبا دارند. با‌ این وجود بسیار شکننده هستند و پس از پیچ‌خوردگی معمولا قابل تعمیر نیستند.

زنجیر مدل ماری

با وجود ظاهر زیبا، حلقه‌های گردنبند طلای ماری به‌سادگی جدا می‌شوند.

گردنبند طلای مهره‌ای

گردنبند طلای مهره‌ای به‌سادگی دچار پیچ‌خوردگی نمی‌شود. با ‌این‌وجود، مهره‌های آن تو خالی است و امکان شکستگی آن‌ها بالا می‌باشد.

قفل زنجیر

قفل طلا باید به‌گونه‌ای باشد که هنگام استفاده از زنجیر طلا، به‌خوبی بسته شود. قفل‌های محکم، به‌راحتی شکسته نمی‌شوند؛ حتی اگر گردنبند طلا به‌شدت کشیده شود. بهترین انتخاب هنگام خرید زنجیر طلا، قفل‌های خرچنگی هستند.

سطح زنجیر طلا

بسیاری از افراد هنگام خرید زنجیر طلا، به میزان صافی یا زبری سطح آن توجهی نمی‌کنند. استفاده از زنجیر طلای زبر، برای چندین ساعت، باعث تحریک سطح پوست می‌شود. این مساله برای ست‌کردن زنجیر طلا با لباس نیز بسیار مهم است. زنجیر‌های خشن باعث آسیب‌دیدن پارچه لباس می‌شوند.

زنجیر طلا

زنجیر طلا

ست‌کردن چند گردن بند طلا با یکدیگر

ترند زنجیر طلای جدید، استفاده چند عدد از آن در کنار یکدیگر است. در این شیوه، برای ست‌کردن زنجیر طلا با لباس، باید به برخی نکات توجه شود.

طول زنجیر‌های طلا

برای استفاده از چند زنجیر طلا در کنار یکدیگر، ابتدا به یک زنجیر بسیار بلند نیاز است. سپس برای جلوگیری از درهم‌ تنیدگی جواهرات، باید از چند زنجیر دیگر با سایز‌های کوچک‌تر استفاده شود. هنگام استفاده از زنجیر طلا، باید هریک از آن‌ها ۱ تا ۲ انگشت با یکدیگر فاصله داشته باشند.

وزن

برقراری تعادل میان چند زنجیر کمی مشکل است. استفاده از زنجیر طلای سنگین، این تعادل را برقرار می‌کند و از درهم تنیدگی طلا و جواهرات جلوگیری می‌کند.

میزان ضخامت گردنبند طلا

ست‌کردن زنجیر طلای ضخیم با انواع لباس‌ها بسیار آسان است. زنجیر‌های باریک برای استایل‌های مینیمال گزینه‌ای مناسب هستند. استفاده از زنجیر طلای ضخیم، به‌صورت گروهی و در کنار یکدیگر، مانع از درهم تنیدگی آن‌ها می‌شود. این روش برای جواهراتی که طول یکسان دارند؛ بسیار کاربردی است.

ترتیب قرارگیری ترند زنجیر طلا

نظم میان چند گردنبند طلا اهمیت زیادی دارد. ابتدا باید باریک‌ترین زنجیر پوشیده شود. سپس به‌ترتیب ضخامت، جواهرات دیگر اضافه می‌شوند. این روش ست‌کردن زنجیر طلا، باعث نمایش بهتر آن‌ها می‌شود.

ثابت نگه‌داشتن زنجیر‌ها در کنار یکدیگر

برای ثابت نگه‌داشتن چند زنجیر در کنار یک‌دیگر، باید آن‌ها را به هم متصل کرد. یک روش مناسب، وصل‌کردن قفل یک گردنبند طلا، به حلقه زنجیر مجاور آن است.

استفاده از زنجیر طلای کوتاه

حرکت زنجیر طلا روی پوست، برای برخی از افراد ناخوشایند است. قرارگیری چند زنجیر در کنار هم، این حرکت را بیشتر می‌کند. در این حالت، زنجیر‌های کوتاه و انواع چوکر، انتخاب مناسبی برای این افراد است.

در آخر

برای استفاده از چند زنجیر طلا در کنار یکدیگر، باید عواملی مثل: طول، وزن، ضخامت و ترتیب قرارگیری آن‌ها در نظر گرفته شود. ست کردن زنجیر‌هایی مانند:

  • فیگارو
  • گندمی
  • باکسی
  • طنابی

با یکدیگر، بسیار ساده است. وزن و ضخامت بالای این نوع زنجیر‌ها، قرارگیری آن‌ها را در کنار یکدیگر ساده‌تر می‌کند. در عین حال، این زنجیر‌های طلا استقامت بالایی دارند و برای مدت زیادی قابل استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *