×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

خرید حلقه نامزدی مناسب و نحوه نگهداری از آن

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین قسمت‌های خرید قبل از عروسی، برای زوج‌های جوان خرید حلقه نامزدی طلا به حساب می‌آید. در انتخاب حلقه نامزدی برند باید دقت کافی را به عمل آورید و به صورتی این حلقه را خریداری کنید که احساس راحتی و سادگی داشته باشید. زیرا این حلقه تا آخر عمر همراه شما خواهد بود و نماد ازدواج شما به حساب می‌آید.

اما ممکن است سوالاتی در هنگام خرید حلقه نامزدی الماس برای افراد پیش آید. سوالاتی مانند اینکه یک حلقه نامزدی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ از کجا خرید حلقه نامزدی با‌کیفیت را انجام دهیم؟ قیمت حلقه‌های نامزدی به چه صورتی است؟ حلقه نامزدی طلا و حلقه نامزدی الماس چه تفاوت‌هایی دارند؟ برای خرید حلقه نامزدی ترند به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از آن جایی‌که یک حلقه نامزدی با توجه به طرح، مدل، نگین‌ها و قیمتی که دارد بسیار مهم جلوه می‌کند، در این مطلب قصد داریم در مورد انواع حلقه نامزدی و نکات مهم درباره قیمت و انتخاب حلقه نامزدی بحث کنیم. در نهایت افراد را راهنمایی کنیم به منظور اینکه با توجه به بودجه و هزینه‌ای که دارند، انتخاب بهتری داشته باشند.

تفاوت میان حلقه و انگشتر چیست؟

قبل از آنکه در مورد خرید حلقه نامزدی توضیح دهیم، بهتر است در مورد تفاوت میان حلقه و انگشتر بیشتر آگاه شویم. همان‌طور که اکثر افراد می‌دانند اگر انگشتری بزرگ و پر از نگین‌های بزرگ و کوچک باشد، دیگر حلقه به حساب نمی‌آید. حلقه نامزدی ظریف است و تا حد امکان ساده است.

در برخی موارد روی آن نگینی وجود نخواهد داشت یا شامل یک ردیف نگین ساده است یا اینکه فقط یک نگین درشت روی آن قرار دارد که در این شرایط از نظر ظاهری سنگین‌تر جلوه می‌کند. در صورتی‌که فردی سخت‌پسند هستید و حلقه مورد علاقه خود را در میان حلقه‌ها پیدا نمی‌کنید، از یک جواهر‌فروشی معتبر درخواست ساخت حلقه مد‌نظر خود را انجام دهید.

خرید حلقه نامزدی

خرید حلقه نامزدی

خرید حلقه نامزدی از جنس‌های مختلف

انتخاب جنس حلقه نامزدی، اولین مرحله برای انتخاب حلقه نامزدی محسوب می‌شود. تعداد فلزهای قیمتی بسیار زیاد است که شما با توجه به سلیقه، بودجه و سبکی که شما علاقه دارید، قادر خواهید بود هر کدام را که مد نظرتان است، انتخاب کنید.

از طلای سفید یا زرد برای خرید حلقه نامزدی طلا بیشتر استفاده می‌شود، این امر را در بسیاری از موارد مشاهده می‌کنیم و کمتر شاهد رنگ‌های دیگری هستیم. در صورتی که قصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها را دارید استفاده از فلزات دیگر پیشنهاد می‌شود.

خرید انگشتر نامزدی اگر از جنس طلای زرد باشد.

اگر عروس و دامادها سنتی باشند، بهترین گزینه برای آنها خرید طلای زرد است. در صورتی که قصد دارید هر روز حلقه خود را ست کنید استفاده از طلای ۲۲ عیار برای این حلقه توصیه نمی‌شود. در این موقعیت بهتر است از طلای ۱۸ عیار، ۱۴ و یا ۹ استفاده کنید.

دلیل استفاده از این نوع عیارها این است که در این حلقه‌ها از ترکیب فلزهای مقاوم‌تری استفاده شده است و اگر از آن دسته افرادی هستید که هر روز از حلقه نامزدی خود استفاده می‌کنید، این نوع عیارها برای شما مناسب‌تر هستند.

خرید انگشتر نامزدی اگر از جنس طلای سفید باشد.

خرید طلای سفید بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل زیادی به تجمل‌گرایی و زرق و برق نداشته و در عین حال دوست دارند یک تکه طلای شیک و زیبا داشته باشند. یکی از مزایای طلای سفید این است که هر وقت روی آن خط یا خشی افتاد، می‌توانید به‌راحتی آن را تعمیر کنید تا مثل روز اول شود.

خرید حلقه نامزدی اگر از جنس پلاتین یا پلاتینیوم باشد.

در سال‌های اخیر شاهد افزایش تعداد طرفداران حلقه‌های پلاتینیومی هستیم. اکثر دختران جوان این حلقه‌ها را به طلای سفید یا زرد، ترجیح می‌دهند. پلاتینیوم که نوعی فلز سفید رنگ است، محکم است و مقاومت بالایی دارد.

این قابلیت وجود دارد که هر روز با خیال راحت این حلقه‌ها را در دست داشت بدون اینکه لازم باشد نگران ایجاد خط و خش روی آن باشید. در عین حال فلز پلاتین یا پلاتینیوم از طلا نایاب‌تر بوده و قیمت بیشتری نیز دارد اما در هر صورت، ماندگارتر است.

طرح‌های مختلف حلقه نامزدی

معمولا حلقه نامزدی و عروسی همراه با هم در انگشت عروس جای می‌گیرند بنابراین باید از لحاظ طرح، رنگ و جنس با یکدیگر هماهنگ باشند. اگر به زرق و برق علاقه ندارید، برای خرید حلقه نامزدی شما یک حلقه‌ای معمولی و بدون نگین پیشنهاد می‌شود به‌منظور اینکه بعدا حلقه عروسی افراد نیز از نوع ساده خریداری شود.

 حلقه‌های نامزدی از نوع نگین‌دار

اگر به وجود الماس یا دیگر سنگ‌های قیمتی بزرگ و پر زرق و برق روی حلقه نامزدی علاقه دارید و از شرایط مالی خوبی هم برخوردار هستید، حلقه‌ نامزدی الماس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. البته حلقه نامزدی الماس با مدل‌هایی دارای برش‌های دایره‌ای یا پرنسسی (مربعی) مناسب‌تر هستند که از جمله پرطرفدارترین برش‌های الماس برای حلقه نامزدی به شمار می‌آیند.

نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید حلقه نامزدی

در این بخش برخی نکات مهم در انتخاب و خرید حلقه نامزدی و ازدواج را توضیح می‌دهیم که حتما باید به آنها توجه شود. این نکات شما را راهنمایی می‌کنند برای اینکه خرید بهتری داشته باشید و بعد از انتخاب دچار شک و تردید نشوید.

نگین‌های حلقه را مورد توجه قرار دهید.

هنگام خرید یک حلقه نامزدی باید نگین‌های آن را خوب مورد توجه قرار دهید. بهترین حالت این است که هر نگین در یک قاب از جنس طلا، محکم قرار گرفته شده باشد. زیرا در حالتی‌که غیر این باشد، احتمال دارد نگین‌ها بیفتند یا گم شوند.

در صورتی‌که نگین‌ها با چسب به انگشتر چسبیده شده باشند این امکان وجود دارد که با یک ضربه و یا حتی یک برخورد به زمین ساده، از حلقه جدا شوند. در شرایطی که قصد داشته باشید این نگین‌ها را جایگزین کنید، باید هزینه زیادی را متحمل شوید.

سعی کنید حلقه جفت یا ست تهیه نمایید.

یک دیگر از گزینه‌هایی که برای زوج‌ها پیشنهاد می‌شود این است که سعی کنند حلقه نامزدی طلا خود را جفت یا ست خریداری کنند. لازم به ذکر است که در این صورت مشکلاتی نیز وجود دارند. به عنوان مثال وجود حلقه‌ای که هم برای یک مرد مناسب باشد و هم در عین حال دارای ظرافت لازم برای دست یک خانم باشد، امری سخت است.

با ایجاد و خلق نوآوری‌ها، طراحی‌های جدید و خلاقانه طراحان این رشته، این روزها حلقه‌های زیبای جفت زیادی در بازار وجود دارند. با این شرایط افراد قادر خواهند بود یکی از این حلقه‌های زیبا را برای خود انتخاب کنند و خریداری کنند.

در اینترنت جست‌جو کنید و انواع مختلف مدل حلقه نامزدی را ببینید.

قبل از اقدام به خرید حلقه نامزدی، بهتر است سری به اینترنت بزنید و خوب جست و جو کنید. با این کار هم ایده می‌گیرید هم اینکه مدل‌های مختلف انواع حلقه نامزدی (حلقه نامزدی طلا، حلقه نامزدی الماس، حلقه نامزدی برند) را خوب مشاهده می‌کنید و قادر خواهید بود در میان انواع مدل‌ها، مدل‌های مورد علاقه خود را کنار بگذارید.

خرید طلای زرد

خرید طلای زرد

 نکاتی برای نگه‌داری و مراقبت از حلقه

برای اینکه حلقه طلا خود را پس از چندین سال استفاده مکرر و مداوم سالم نگه دارید؛ نیاز است کارهایی را انجام دهید. در ادامه به چند نکته مهم در مورد نگهداری از حلقه طلا به شما خواهیم گفت.

تماس حلقه با مواد شوینده ممنوع

هنگام استحمام و یا شستشوی دست‌ها حلقه را از دست خود خارج کنید و آن را در جای مطمئنی قرار دهید. زیرا اگر این کار را انجام ندهید، صابون لایه نازکی روی حلقه شما ایجاد خواهد کرد. تماس مواد شوینده با حلقه به مرور زمان رنگ حلقه را از بین می‌برد و یا رنگ آن را کدر می‌کند. همچنین مواد شوینده قوی مانند وایتکس در صورتی که با حلقه تماس پیدا کنند، خوردگی نگین را در پی خواهند داشت.

کلر برای حلقه شما ضرر دارد!

هنگام ورود به استخر حلقه خود را خارج کنید چون کلر باعث می‌شود رنگ حلقه تغییر کند و نگین‌هایش شل شود.

استفاده کرم ممنوع

هنگامی حلقه به دست شما است، از استفاده کرم های مختلف دست خودداری کنید.

محافظت در برابر ضربه

در محافظت حلقه در برابر ضربه، مواد شیمیایی و نور و گرمای شدید دقت کافی را به عمل آورید.

آبکاری طلا

سعی داشته باشید هر چند سال یک بار حلقه‌تان را برای آب‌کاری و شفاف‌سازی به همان فروشگاه محل خرید برده و یا اگر این امر دشوار است یا مشکلاتی وجود دارد به یک مغازه مطمئن رجوع کنید.

با روش مطمئن حلقه خود را تمیز کنید.

پس از استفاده‌ی طولانی مدت از حلقه و انگشتر، در اثر مجاورت با بدن، کثیف می‌شود و رنگ و جلای اولیه‌ی آنها از بین می‌رود. اگر در جست و جو روشی هستید که حلقه خود را تمیز کنید از روشی که در ادامه توضیح داده شده است، استفاده کنید.

ابتدا مایع ظرف‌شویی و جوش‌شیرین را مخلوط کرده تا زمانی که خمیری درست شود. حلقه خود را به خمیر آغشته کرده و بعد از چند دقیقه با آب شستشو دهید. برای اینکه سریع‌تر خشک شود، از سشوار استفاده کنید. با این کار حلقه مثل روز اول خواهد درخشید.

گالری ربیعی مرجعی معتبر برای خرید حلقه نامزدی

اگر قصد خرید انگشتر نامزدی را دارید و به دنبال گالری طلای معتبری هستید؛ گالری ربیعی مرجع مناسبی است. این گالری انواع حلقه و انگشترهای ترند و به‌روز ارائه می‌کند و خریداران می‌توانند جزییات حلقه‌ها را داخل سایت مشاهده کنند.

در پایان

در مطلبی که توضیح داده شد، خرید حلقه نامزدی بررسی شد. نکاتی در مورد اینکه چگونه حلقه نامزدی (حلقه نامزدی طلا، حلقه نامزدی الماس و حلقه نامزدی برند) خریداری کنیم، چه مسائلی را هنگام خرید مورد توجه قرار دهیم، چه نوع حلقه نامزدی برای افراد بهتر است و…

در ادامه چند نکته در مورد اینکه چگونه از حلقه نامزدی خود نگهداری کنیم مطرح شد. روشی هم برای ایجاد درخشندگی در حلقه‌های نامزدی معرفی شد زیرا بعد از گذشت زمانی طلا و جواهرات کدر یا کثیف می‌شوند و حتما برای زیبایی دوباره باید با روش‌های خاصی تمیز شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *