×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

قیمت گذاری انگشتر و دستبند طلا

با توجه به اینکه انگشتر و دستبند طلا جزء مهم‌ترین اکسسوری‌های طلا و جواهرات به شمار می‌روند، از نحوه قیمت‌گذاری خاصی نیز برخوردار می‌باشند. با توجه به مقالات قبلی بلاگ ربیعی، طلا یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. به نوعی می‌توان گفت که طلا همیشه و در هر کجای جهان ارزش مالی دارد و از اعتبار بالایی برخوردار است. دستبند و انگشتر طلا امکان جا به جایی راحت‌تر و جذابیت بصری منحصر به فردی نسبت به سایر اکسسوری‌های طلا دارد. اما آیا چیزی در مورد نحوه قیمت گذاری دستبند و انگشتر طلا می‌دانید؟

در این پست می‌خواهیم در مورد نکات تاثیرگذار بر قیمت این طلا و جواهرات و نحوه قیمت گذاری انگشنر و دستبند صحبت کنیم.

 

دستبند و انگشتر پرنسا
دستبند و انگشتر پرنسا

 

نحوه محاسبه قیمت طلا

طلا و جواهرات جزء کالاهاییست که در بین بانوان اهمیت و ارزش ویژه‌ای دارد، بسیاری از خانم‌ها اصلی‌ترین و مهم‌ترین تزئینات ظاهری خود را براساس طلا و جواهرات شکل می‌دهند و از این کالا به عنوان سرمایه خود محافظت می‌کنند.

با توجه به اینکه اکسسوری‌های تولید شده از طلا، بسیار متنوع است، هرکدام از آنها طرفداران مشخصی را نسبت به خود جلب می‌نماید. به طور مثال انگشتر و دستبند طلا موردپسند افراد شیک‌پوش و با سلیقه می‌باشد. نحوه قیمت‌گذاری طلا بر معیار وزن، عیار و اجرت ساخت محاسبه می‌گردد.

  • فرمول محاسبه طلا و جواهرات

روزانه قیمت طلا در ایران متغیر است. براساس قیمت مشخص شده هر گرم طلا در لحظه + اجرت ساخت + میزان سود فروشنده که معمولا بین ۷ الی ۸ درصد می‌باشد، محاسبه قیمت طلا بدست می‌آید. در هنگام محاسبه قیمت جواهرات همین روند + ارزش سنگ به کار رفته و پایه جواهر و سایر هزینه‌ها نیز در نظر گرفته می‌شود، فروشندگان در جواهرات سود بیشتری را مدنظر قرار می‌دهند که به صورت تقریبی بین ۱۵ الی ۲۰ درصد می‌باشد.

  • انگشتر و دستبند نگین‌دار

بسیاری از طلا و جواهرات دارای نگین و یا سنگ‌های قیمتی هستند. سنگ و نگین در هنگام خرید و فروش طلا به صورت مجزا مورد محاسبه قرار می‌گیرد. قیمت نگین و سنگ‌ها براساس قیمت روز محاسبه می‌گردد، اصولا در خیلی موارد نگین و سنگ‌های قیمتی را از پایه جدا می‌کنند تا بتوانند دقیق‌تر ارزیابی را شکل دهند. البته این موارد برای نگین و سنگ‌های اصل می‌باشد، سنگ‌های اتمی ارزش خاصی ندارند.

اگر علاقه‌مند هستید که در مورد سنگ‌های قیمتی بیشتر اطلاعات کسب کنید، به شما توصیه میکنیم تا مقاله‌ای که در مورد معرفی انواع سنگ‌های قیمتی ایجاد کرده‌ایم را مطالعه فرمایید.

 

دستبند و انگشتر باراد
دستبند و انگشتر باراد

نکات مربوط به خرید و فروش انگشتر و دستبند طلا

در هنگام خرید اینترنتی طلا باید به چندین نکته توجه کنید یکی از مهم‌ترین موارد مربوط به خرید طلا، عیار طلا می‌باشد با توجه به اینکه طلا از عیارهای مختلفی ساخته می‌شود، میزان عیار طلا را باید در هنگام خرید مدنظر قرار دهید.

  • بهترین عیار خرید انگشتر و دستبند طلا

در ایران بیشتر طلاهای که معامله می‌شوند از عیار ۱۸ برخوردارند و همانطور که می‌دانید طلا جزء فلزات انعطاف‌پذیر به‌شمار می‌رود که با آلیاژهای دیگر ترکیب می‌شود و به شکل زیورآلات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

خالص‌ترین عیار طلا مربوط به عیار ۲۴ می‌باشد که از نظر قیمت نیز تفاوت بیشتری با سایر عیارهای طلا دارد. طلای ۲۴ عیار تقریب به ۹۹.۹ درصد خالصی دارد. البته عیارهای دیگری هم برای طلا وجود دارد که در ایران خیلی مورد استقبال قرار نمی‌گیرند.

 

ناموجود
ناموجود
۹۳,۷۲۸,۰۰۰ تومان
۱۱۸,۹۲۸,۰۰۰ تومان

ترکیب انگشتر و دستبند طلا

ست دستبد طلا با انگشتر طلا جلوه بینظیری به دستان شما می‌بخشد، البته ناگفته نماند که ست‌کردن این دو اکسسوری خیلی راحت و کم هزینه‌تر است تا نیم ست طلا و سرویس طلا، برای خرید سرویس طلا باید هزینه بیشتری پرداخت گردد و اصولا سرویس طلا را نمی‌توانید به صورت مداوم استفاده نمایید اما ست انگشتر و دستبند طلا امکان بهره‌گیری راحت‌تر، در هر موقعیتی را برای فرد پدید می‌آورد.

خرید آنلاین طلا ( انگشتر و دستبند طلا)

با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی در زندگی روزمره ما شاهد خرید آنلاین طلا در سایت‌های معتبر هستیم، گالری ربیعی نیز به پشتوانه تجربه‌ای ارزشمند در این مسیر گام نهاده و توانسته خرید اینترنتی طلا را برای مشتریان گرانقدر خود مهیا سازد.

در سایت گالری ربیعی جدیدترین انگشترها و دستبندهای طلا را مشاهده خواهید نمود. تمام محصولات درون سایت از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ترندهای روز جهان می‌باشند. با مشاهده هر محصول امکان مشاوره رایگان برای مشتریان فراهم می‌شود و پس از درخواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول به همراه فاکتور خرید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. جهت هر‌گونه پرسش با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

در ضمن به شما توصیه می‌کنم که قبل از خرید دستبند، مقاله‌ای که در رابطه با نکات خرید دستبند برای شما آماده کرده‌ایم را مطالعه فرمایید تا در هنگام خرید، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

 

حرف آخر

امیدواریم که با مطالعه این پست هر آنچه در رابطه با قیمت گذاری انواع انگشتر و دستبند طلا لازم داشتید را بدست آورده باشید. با توجه به نکاتی که در این پست گفته شد می‌توانید تخمین بهتری از قیمت طلا و جواهراتی که قصد خرید آن‌ها را دارید، بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *