×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

۵ دلیل مهم برای خرید طلا و جواهرات

خرید طلا و جواهرات به‌عنوان مکمل لباس در طراحی و مد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. با یک نگاه کلی به تصاویر تاریخی مشاهده می‌کنید که طلا و جواهرات در پوشش افراد در طول تاریخ نقش چشمگیری داشته است، به‌عنوان مثال در تصاویر کلاسیک حضور مروارید و الماس در تصاویر به چشم می‌خورد.

جواهرات در طول هزاران سال گذشته تا به امروز نقش مهمی را در زندگی بشر ایفا کرده است. از تاریخ می‌آموزیم که تمدن‌های باستانی برای قدردانی و یا به تصویر‌کشیدن زیبایی از طلا و جواهرات بهره می‌گرفتند.

قطعات مختلفی از طلا در شکل‌های متنوعی همچون انگشتر و دستبند طلا، گردنبند طلا و … مورد استفاده انسان‌ها، از گذشته تا به امروز قرار گرفته است. قطعاتی که در نهایت زیبایی و ظرافت طراحی شده‌اند. در بسیاری از فرهنگ‌ها وجود طلا و جواهرات نماد زنانگی به شمار می‌رفت، مجله گالری ربیعی در این مقاله به ۵ دلیل مهم برای خرید جواهرات و طلا می‌پردازد.

  • یک لوازم ضروری و کاربردی برای خانم‌ها می‌باشد!

طلا و جواهرات برای خانم‌ها بسیار ارزشمند می‌باشد و در طول تاریخ وجود طلا موجب افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها شده است، محبوبیت طلا با پیشرفت زمان وارد عرصه طراحی‌های مدرن و جدید شد.

به مرور حضور کاربردی طلا و جواهرات در قطعاتی همچون انگشتر و دستبند طلا، گردنبند طلا، نیم ست طلا و … در مناسبت‌های خاص مانند: عروسی، فارغ‌التحصیلی، تولد و … ضروری گشت، به‌طوریکه امروزه اکثریت زنان طلا را در مناسبت‌های مختلف با لباس‌های خود ست می‌کنند. بدون طلا و جواهرات آراستگی خانم‌ها تکمیل نمی‌شود.

  • سرمایه‌گذاری طلا

جواهرات فقط برای تزئینات به کار نمی‌روند، در دنیای امروز طلا و جواهرات به‌عنوان یک گزینه مطمئن جهت سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. سرمایه‌گذاری طلا هیچ‌گونه باخت و چالشی را برای فرد ایجاد نمی‌کند.

انگشتر و دستبند طلا، زنجیر طلا، سرویس طلا، نیم ست طلا، النگوی طلا، گوشواره طلا و سایر قطعات تولیدی از طلا بهترین سرمایه برای افراد محسوب می‌شوند و از مزیت‌های طلا و جواهرات اینست که در همه جای جهانی سرمایه مناسبی به‌شمار می‌رود و از ارزش والایی برخوردار است.

طلا یک فلز گرانبهاست و دستبندها، انگشترها و گرنبند‌ طلا را به‌راحتی می‌توان ذوب کرد و به شمش تبدیل نمود. ارزش طلا برخلاف پول نقد بسته به عوامل اقتصادی در نوسان است. جواهراتی که از طلا متشکل می‌شود همیشه ارزش والایی داشته‌اند. به‌عبارتی بحران اقتصادی جهانی هیچ تاثیر منفی بر سرمایه‌گذاری طلا نخواهد داشت.

خرید آنلاین طلا

خرید آنلاین طلا

  • ایجاد حس خوب و بالابردن اعتماد به نفس

هنگامی که فرد خرید گردنبند طلا، دستبندطلا، گوشواره طلا، النگوی طلا و … را به همراه دارد حس خوبی را تجربه می‌کند. بدون شک وجود طلا و جواهرات یکی از بهترین ویژگی‌ها برای پوشش و آراستگی بانوان به شمار می‌رود.

خانم‌ها با استفاده از طلا و جواهرات احساس زیبایی، شیکی و خاص‌بودن دارند. وجود هر گونه طلا در پوشش آنها موجب بالابردن اعتماد به نفس و آرامش خاطر آنها می‌شود. همین امر موجب گشته که خرید طلا در بین خانم‌ها از اهمیت والایی برخوردار است.

  • طلا هدیه‌ای ارزشمند و گران بها می‌باشد!

غالبا یکی از گرانبهاترین و باارزش ترین هدایا بین زن و شوهر طلا می‌باشد. طیف وسیعی از طلا ( دستبند طلا، گردنبند طلا، گوشواره طلا، النگوی طلا، سرویس طلا، نیم ست طلا و ….) وجود دارد که مرد می‌تواند برای همسر خود خریداری نماید. خرید جواهرات و طلا به عنوان هدیه، جایگاه ویژه‌ای در بین بانوان دارد.

  • ارزش احساسی

برخی از طلا و جواهرات در بین خانم‌ها از ارزش احساسی بسیار بالایی برخوردار هستند به عنوان مثال: دستبند طلایی که در روز فارغ‌التحصیلی از خانواده خود دریافت کرده‌اند و یا انگشتر نامزدی که برای آنها نماد عشق و تعهد است. طلا به عنوان یادگاری برای خانم‌ها گزینه‌ی مهمی می‌باشد.

در پایان

گالری ربیعی با ارائه برترین ترندهای روز جهان زیباترین طلا و جواهرات را در سایت خود به نمایش می‌گذارد. با ثبت‌نام در سایت ربیعی امکان خرید آنلاین طلا برای کاربران مهیا می‌گردد. جهت مشاوره و کارشناسی رایگان می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس به عمل آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *