×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

با طلاهای زمستانه گالری طلا و جواهرات ربیعی آشنا شوید!

با طلاهای زمستانه گالری طلا و جواهرات ربیعی آشنا شوید!

آیا در مورد طلاهای زمستانه اطلاعات کافی در اختیار دارید؟ یا با با طلاهای زمستانه گالری طلا و جواهرات ربیعی آشنایی دارید و انواع آن‌ها را مشاهده نمودید؟ برای یافتن پاسخ این سوالات ما را در ادامه این مقاله همراهی نمائید.

هرسال با شروع فصل زیبا و دل فریب زمستان نوع پوشش و استایل افراد نیز متناسب با این فصل تغییر می‌کند. لباس‌های سبک و خنک در کمدهای لباس، جای خود را به پوشش‌های ضخیم، پالتوها، پوتین‌ها و…‌، می‌دهند. هم‌زمان با این تغییرات، قطعاً زیورآلات نیز با نوع لباس و استایل در افراد تغییر می‌کند، بنابراین با توجه به این فلسفه که همیشه باید به زبان طبیعت گوش فرا داد و خود را با آن هماهنگ نمود.

انتخاب و استفاده از زیورآلات و طلا و جواهرات نیز باید به‌گونه‌ای باشد که با این فصل سرد و سفید هارمونی داشته باشد. به‌طور کلی با در نظر گرفتن این امر که زیورآلات و طلا و جواهرات هر شخص درواقع یکی از اصلی‌ترین موارد در استایل وی می‌باشند و برخلاف اندازه کوچکشان، می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بر انواع استایل‌های رسمی و مجلسی او داشته باشند، بنابراین توجه نکردن به انتخاب صحیح و مناسب آن‌ها کار جالبی نخواهد بود.

قطعاً اکثر افراد علاقه دارند که در استایل خود نیز از طلا و جواهرات مناسبی بهره ببرند و ظاهر زیباتری برای خود خلق کنند، اما رسیدن به این هدف در فصل زمستان با توجه به نوع پوشش خاص و حجم زیاد لباس‌ها در این فصل، کار بسیار دشوار و پر دقتی به‌نظر می‌رسد. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی انواع مختلف طلاهای زمستانه گالری طلا و جواهرات ربیعی بپردازیم. بنابراین این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید تا با نحوه انتخاب طلا و جواهرات در فصل زمستان آشنا شده و بدانید که چگونه می‌توان بهترین انتخاب را در فصل سرما داشت.

انواع طلاهای زمستانه گالری طلا و جواهرات ربیعی

همان‌طور که در بخش این مقاله به آن اشاره کردیم، با توجه به ایجاد تغییرات در پوشش و استایل افراد در فصل زمستان نحوه استفاده و همچنین انتخاب طلا و جواهرات نیز در این فصل تغییر می‌کند. بنابراین باید به‌خاطر داشت که در فصل زمستان باید از طلا و جواهرات سنگین‌تر و بزرگ‌تر نسبت به طلاهای ریز و ظریف استفاده نمود، چرا که استفاده از طلاهای ظریف با توجه به گستردگی و ضخامت نوع پوشش در زمستان مناسب نیست.

آن‌ها در لابه‌لای لباس‌ها، شال‌ها و پالتوهای ضخیم پنهان خواهند شد. به‌طور کلی می‌توان گفت با توجه به این‌که معمولاً لباس‌های زمستانی دارای رنگ‌های تیره و گرم هستند یا اینکه حداقل رنگ خنثی دارند، بنابراین استفاده از طلا و جواهرات مزین به سنگ‌های فیروزه و جواهراتی که در آن از سنگ‌های زمرد، یاقوت، عقیق و…، می‌تواند گزینه مناسبی در انتخاب طلاهای زمستانه باشند.

برخی از انواع سنگ‌های جواهر که رنگ‌های طبیعی دارند نیز می‌توانند در دسته طلاهای زمستانه قرار بگیرند. به‌طور کلی طلا و جواهرات در زمستان بهتر است که از درخشندگی بیش‌تری برخوردار باشند. باید به‌خاطر داشت که در این فصل حتی اگر از طلا و جواهرات ریز و ظریف نیز استفاده می‌شود، بهتر است درخشنده‌ترین آن‌ها انتخاب شوند. در این بخش به بررسی انواع مختلف طلای زمستانه در گالری طلا و جواهرات ربیعی خواهیم پرداخت.

انواع طلاهای زمستانه گالری طلا و جواهرات ربیعی

 

انواع طلا و جواهرات مزین به سنگ‌های قیمتی مناسب فصل زمستان

همان‌طور که در بخش‌های قبلی این مقاله به آن اشاره شد، استفاده از طلا و جواهرات مزین به سنگ‌های رنگی و قیمتی مانند مروارید، فیروزه و جواهراتی که در آن از سنگ‌های زمرد، یاقوت، عقیق و…، استفاده می‌شود نیز می‌توانند گزینه بسیار مناسبی در فصل زمستان باشند.

به‌عنوان مثال این نیم ست زیبا به‌ نام نیم ست نازین در گالری طلا و جواهرات ربیعی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی در بحث طلاهای زمستانه باشد. نیم ست نازین که در گالری طلا و جواهرات ربیعی موجود است، از طلای ۱۸ عیار و در وزن ۱۰ گرم ساخته شده است.

انواع طلا و جواهرات مزین به سنگ‌های قیمتی مناسب فصل زمستان

انواع گردنبند مناسب فصل زمستان

در انتخاب طلا و جواهرات مناسب فصل زمستان باید به نوع پوشش در این فصل توجه داشت. ظاهر و اشکال گردنبندها در فصل زمستان اهمیت زیادی ندارد، بلکه چیزی که مهم است ضخامت زنجیر، بلندی آن و حجم و اندازه آویز است که باید به‌قدر کافی بزرگ باشد تا در میان لباس‌های ضخیم گم نشده و دیده شود. بهتر است روی ضخامت و سایز زنجیر تمرکز بیش‌تری شود، چرا که هرقدر که زنجیر ضخیم‌تر و بلندتر باشد، نمایان‌تر است.

به‌عنوان مثال این مدل گردنبند زیبا به‌نام گردنبند رو لباسی باترفلای، از کلکسیون طلای زمستانه گالری طلا و جواهرات ربیعی، که از طلای ۱۸ عیار و در وزن ۱۷.۵ گرم ساخته شده است، درواقع یک گردنبند زیبا با طراحی منحصر به فرد و جدید است که توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

گردنبندهای رو لباسی می‌توانند یک اکسسوری خاص برای استفاده روی لباس‌های مجلسی و انواع مانتوها و پالتوها باشند و همچنین با توجه به ضخامت مناسب خود لابه‌لای لباس‌های زمستانی گم نشوند و روی لباس خودنمایی کنند. نمونه‌ای از تصویر این گردنبند زیبا، یعنی گردنبند رو لباسی باترفلای در تصویر مشخص است.

 

انواع گوشواره مناسب فصل زمستان

با توجه به این‌که در فصل زمستان با توجه به سردی هوا، اغلب افراد از کلاه، شال گردن و شال‌های ضخیم استفاده می‌کنند و برای گرمای بیش‌تر موهای خود را دور گردن می‌ریزند، بنابراین بهترین انتخاب گوشواره در فصل زمستان، می‌تواند انتخاب گوشواره‌های درشت، بلند و آویزان در بحث طلاهای زمستانه باشد.

به‌عنوان مثال، گوشواره راکو در گالری طلا و جواهرات ربیعی که از طلای ۱۸ عیار و در وزنی در حدود ۱۷ گرم طراحی و ساخته شده است، می‌تواند با ابعاد بزرگ و ظاهر ویژه و خاص خود، زیبایی یک استایل زمستانی را دوچندان کند. این گوشواره همچنین یکی از پرطرفدارترین گوشواره‌های گالری طلا و جواهرات ربیعی است.

انواع گوشواره مناسب فصل زمستان

انواع النگو و دستبند مناسب فصل زمستان

قطعاً استفاده از النگو و دستبند در فصل زمستان کمی مشکل به‌نظر می‌رسد؛ چرا که با پوشیدن لباس‌های ضخیم و آستین بلند، باعث پوشانده شدن آن‌ها خواهد شد. اما یک راه حل تقریباً مناسب برای عبور از این مشکل وجود دارد، که آن انداختن دستبند و النگو روی آستین بلوز، ژاکت ولباس‌های سبک زمستانی و اولین لایه‌ها است.

همچنین باید در زمان انتخاب طلاهای زمستانه و النگو و دستبند در فصل زمستان این نکته را به‌خاطر داشت که از مواردی استفاده شود که ضمن ضخیم بودن، از جزئیات کمتری برخوردار باشند تا به لباس‌های چندلایه و کاموایی زمستانی گیر نکنند.

در این قسمت با نگاه به دستبند لوکس تارینا از گالری طلا و جواهرات ربیعی می‌توان دریافت که این دستبند و انواع مشابه آن می‌تواند انتخاب مناسبی در فصل زمستان باشند. دستبند لوکس تارینا که از طلای ۱۸ عیار و در وزن ۱۸.۷۲ گرم ساخته شده است، یکی از دستبندهای خاص و لوکس این گالری است، که ضمن زیبایی منحصر به فرد خود می‌تواند به‌راحتی روی آستین لباس‌های زمستانی قرار گرفته و بدرخشد.

 

انواع انگشتر مناسب فصل زمستان

به‌طور کلی انتخاب انگشتر در فصل زمستان، کار سختی نیست و از بیش‌تر انگشترها می‌توان در فصل زمستان استفاده کرد. اما با این حال توصیه می‌شود که از انگشترهای درخشان و بزرگ بیش‌تر استفاده شود، چرا که آن‌ها می‌توانند در میان انبوهی از لباس‌های زمستانی بیش‌تر بدرخشند.

به‌عنوان مثال، انگشتر رانیتا در گالری طلا و جواهرات ربیعی که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است یکی ازانواع طلاهای زمستانه است. این انگشتر دارای وزنی در حدود ۶ گرم است، به صورت دو ردیف طراحی شده است، که یک ردیف آن کاملاً با نگین‌های درخشان مزین شده است، نه‌تنها می‌تواند به‌عنوان یک همراه همیشگی برای صاحب خود باشد، بلکه می‌تواند با توجه با سایز خود به‌راحتی در میان یک استایل زمستانی درخشیده و آن‌را تکمیل نماید.

انواع سنجاق سینه مناسب فصل زمستان

شاید بتوان گفت که استفاده از انواع گل یا سنجاق سینه، می‌تواند بهترین انتخاب در فصل زمستان باشد، چرا که این اکسسوری روی آخرین لباس زمستانی فیکس می‌شود و می‌تواند بسیار خودنمایی کند. لازم به ذکر است که استفاده از سنجاق سینه، به‌عنوان نمادی از شیک پوشی نیز به‌شمار می‌رود.

در پایان

ما در این مقاله به بررسی انواع طلاهای زمستانه و جواهرات مناسب این فصل پرداختیم. با توجه به مطالب ذکر شده در این مقاله، بهترین انتخاب طلا و جواهرات در فصل زمستان، اتخاب طلاهای درخشان، ضخیم و بزرگ است که بتوانند در بین لباس‌های زمستانی خودنمایی کنند.

شاید این‌طور به‌نظر برسد که انتخاب نوع طلا و جواهرات زمستانه کاری سخت و دشوار باشد، اما باید گفت که درواقع این‌طور نیست، چرا که بخش سخت و زمان‌بر آن پیدا کردن طلاهای زمستانه و مناسب است. برای این کار باید دقت فراوان داشت و علاوه بر صرف هزینه باید انرزی و وقت بسیاری را نیز صرف نمود.

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع طلاهای زمستانه گالری طلا و جواهرات ربیعی آشنا کرده تا بتوانیم در انتخاب و خرید طلاهای زمستانه به شما کمک نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *