×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

طلای برند در کدام گالری طلا تهران یافت می شود؟

طلای برند در کدام گالری طلا تهران یافت می شود؟

آیا برترین گالری‌های طلافروشی تهران را می‌شناسید؟ در مورد طلای برند و گالری‌هایی که طلای برند عرضه می‌کنند اطلاعات کافی در اختیار دارید؟ آیا قصد خرید طلا برند کارتیر، پیاژه و بولگاری و برندهای مطرح دیگر را دارید؟ ما در این مقاله سعی خواهیم کرد تا پاسخ این سوالات را در اختیارتان بگذاریم.

طلا همواره در طول زمان فلزی گران‌بها و محبوب بوده است که برای ضرب سکه، ساخت جواهرات و آثار آنتیک و هنری استفاده می‌کردند. همچنین طلا همیشه یکی از مهمترین استانداردهای پولی جهان بوده است و بیشترین مورد مصرف آن در ساخت سکه و شمش طلا به عنوان ذخایر ارزی و همچنین به عنوان یک سرمایه ملی و پشتوانه اقتصادی کشور مطرح است.

استفاده از طلا و جواهر مخصوصا برای خانم‌ها بسیار وسوسه کننده است و همه آن‌ها دوست دارند از طلا و جواهرات برای زیباتر شدن خود استفاده کنند. طلا یک عنصر فلزی و طلایی رنگی است که هنگام بریده شدن سیاه و یا بنفش می‌شود. طلا یکی از شکننده‌ترین عناصر است که به منظور استحکام بیشتر به صورت آلیاژ در می‌آید

ارزش طلا به‌خاطر کمیاب بودن آن، کاربرد آسان، تصفیه راحت، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی، رنگ متمایز و واکنش ناپذیری آن با دیگر عناصر است، ویژگی‌هایی که در کمتر فلز دیگری دیده می‌شود. همچنین طلا این قابلیت را دارد که تا حد رشته های بسیار کوچکی درآید که از این خاصیت آن در ساخت جواهرات ظریف و زیبا استفاده می‌کنند.

برترین برندهای طلا و جواهر دنیا

همانطور که گفته شد طلا و جواهرات در طول قرون همواره بخشی از تاریخچه بشریت بوده و در حال‌حاضر نیز بخش مهمی را در زندگی انسان‌ها تشکیل می‌دهد. در زمان‌های گذشته، جواهرات برای نشان دادن شأن اجتماعی و ریشه‌های خانوادگی استفاده می‌شد است.

امروزه، اشخاص از جواهرات به دلایل متعددی استفاده می‌کنند. برخی از جواهرات برای افزودن زرق‌وبرق به لباس‌های خود استفاده می‌کنند و برخی دیگر از یک دستبند طلا و گردنبند همانند با هم برای نشان‌دادن شخصیت و تک‌بودن خود استفاده می‌کنند و البته بسیاری دیگر از جواهرات برای ابراز علاقه و احساس عشق خود استفاده می‌کنند، مانند خریدن حلقه نامزدی و حلقه عقد.

شاید برای شما هم سوال باشد که لوکس‌ترین طلا و جواهرات در جهان توسط چه برندهایی تولید می‌شوند و ما می‌توانیم آن‌ها را در کدامیک از گالری‌های جواهر فروشی بیابیم.

در زیر به معرفی اجمالی ۱۰ برند برتر جواهرات در دنیا می‌پردازیم.

۱۰ برند برتر جواهرات در دنیا

برندهای برتر جواهرات در دنیا شاید گران باشند؛ اما در دسترس هستند. در ادامه چند برند معروف را که می‌توانید در گالری‌های معروف شهر تهیه کنید برایتان نام می‌بریم.

طلا برند Chopard

برند لوکس چوپارد در ژنو سال ۱۸۶۰ توسط Louis-Ulysse Chopard تاسیس شد و امروزه بیش از ۱۰۰ فروشگاه در سرتاسر جهان از جمله نمایندگی شوپارد در ولنجک تهران، دارد. این فروشگاه از سنگ‌های قیمتی نادر استفاده می‌کند و غیر از جواهرات در ساعت‌های جواهرنشان نیز معروف است.

طلا برند Chopard

 

برند Swarovski

سواروسکی در سال ۱۹۶۵ به تولید جواهرات ظریف و زیبا با سنگ قیمتی پرداخت. این برند هم اکنون بیش از ۲۳۵۰ فروشگاه در سراسر جهان از جمله در تهران دارد.

برند Swarovski

 

طلای برند Cartier

یکی دیگر از پرطرفدارترین برندهای جواهرات در دنیا، برند کارتیر است. نقطه قوت برند کارتیر طراحی زیورآلات آن است که برای سنین مختلف جذابیت دارد. کارتیر سال ۱۸۶۰ تأسیس شد، صاحبان آن خانواده‌های سلطنتی بودند, ویژگی منحصر به فرد در زیورآلات کارتیه طرح پانچ می‌باشد که در اکثر محصولات این برند به خوبی نمایان و قابل تشخیص است.

طلای برند Cartier

 

طلای برند Van Cleef Arpels

ون کلیف آرپلز زمانی تشکیل شد که استل آرپلز و آلفرد ون کلیف تصمیم گرفتند که شراکت با هم را دائمی کنند. در حالی که بیشتر کلکسیون آن‌ها نوعی از زیبایی دنیای قدیم را نشان می‌دهد اما این شرکت خط دیگری از آثار مدرن دارد که کلاس و برازندگی مربوط به خود را دارد.

طلای برند Van Cleef Arpels

 

طلا برند Bvlgari

بولگاری، مارک لوکس ایتالیایی توسط sotirio bulgari در سال ۱۸۸۴ تاسیس شد. این شرکت علاوه بر جواهرات در زمینه عطر و محصولات مراقبت از پوست نیز محبوبیت دارد. و همچنین دارای استراحتگاه و هتل‌های ۵ ستاره نیز هست. از مشتریان خاص این شرکت می‌توان به الیزابت تیلور و دیگر افراد مشهور اشاره کرد.

طلا برند Bvlgari

 

گالری‌های برتر تهران و طلای برند

در تهران، گالری‌های طلا و جواهر فروشی بسیاری وجود دارد که با ارائه برترین‌های طلای برند در دنیا مقصد علاقمندان به طلا و سرمایه گذاری بر روی این فلز گران‌بها هستند. در ادامه به معرفی برخی از برترین گالری‌های طلافروشی که جواهرات برند و مطرح دنیا را ارائه می‌دهند، می‌پردازیم

گالری ربیعی

گالری طلای ربیعی با بیش از نیم قرن سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی طراحی و خرید و فروش طلا و جواهرات از با سابقه‌ترین و حرفه‌ای ترین‌ها در این صنعت می‌باشد. گالری ربیعی با ارائه‌ی به‌روزترین و برترین برندهای روز دنیا از جمله برندهای کارتیر، پیاژه و گوشواره‌های تیفانی و آکوا و همچنین ساعت‌های ژنو سوئیس توانسته است به عنوان نامی برتر در این صنعت شناخته شود.

این گالری توانسته کلیه طرح‌های اختصاصی خود را با نام تجاری ربیعی در اختیار علاقمندان به خود قرار دهد. این گالری به ظرافتی که در طراحی‌های خود به کار می‌برد بهترین و خاص شکننده‌ترین طراح‌ها را به بازار عرضه می‌کند به طوری که عاشقان طلای برند می‌توانند بر اساس سلیقه و نوع مراسمی که در آن شرکت می‌کنند از طرح‌های بی نظیر گالری ربیعی استفاده کنند.

گالری ربیعی

 

گالری گوهربین

یکی دیگر از نام‌های مطرح طلا فروشی و طلای برند در پایتخت گالری گوهربین در خیابان ولیعصر است که سابقه زیادی هم در کارنامه داشته و برای مشتریان قدیمی طلا و جواهر تهران، برندی شناخته شده به شمار می‌رود.

این گالری سال‌های سال است که در این صنعت فعالیت داشته است، بنابراین جای تعجب نیست که کسب و کار طلا و جواهر فروشی گوهر بین، مقصد طلا دوست‌های خاص تهران باشد که قصد دارند جدید‌ترین برندها، مدل‌ها و طرح‌های روز دنیا را در مکانی خاص، مشاهده و خرید کنند. این گالری در شعب خود در خیابان ولیعصر، مرکز خرید پالادیوم، مرکز تجاری اوپال و سانا میزبان مشتریان خود می‌باشد.

نمایندگیهای سواروسکی

سواروسکی یک شرکت اصیل اتریشی است. این شرکت در زمینه ساخت سنگ‌ها و کریستال‌های زینتی جواهرات و اکسسوری‌های لاکچری، حتی برای دکوراسیون منازل فعالیت می‌کند.

این برند شناخته شده و محبوب برای بین دوستداران جواهرات و طلای برند، در ایران و شهر تهران نیز شعب متعددی دارد که علاقمندان و دوستداران آن می‌توانند با مراجعه به این شعب خرید خود را انجام دهند.

سواروسکی در تهران در خیابان‌های:

  • سعادت آباد، برج کاج
  • خیابان سعدآباد مجتمع تجاری ارگ تجریش
  • خیابان شریعتی بالاتر از صدر
  • مرکز تجاری پالادیوم نمایندگی‌های فعال دارد.

گالری جواهریان

گالری جواهریان، یکی دیگر از نام‌های سرشناس طلا و جواهرسازی و بانی فروش طلای برند در ایران است. در سال ۱۹۸۸ میلادی فرزندان آقای عبدالحسین جواهریان که دارای مدرک جواهرشناسی از موسسه جی-آی-ای آمریکا بودند با افتتاح شعبه جدیدی در میدان آرژانتین فصلی جدید را در زمینه تشخیص سنگ‌های گرانبها و طراحی و ساخت مدرن شکننده‌ترین جواهرات آغاز نمودند.

گالری مظفریان

سال‌های زیادی است که که نام مظفریان یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در بین صنعت طلا و جواهر سازی ایران است، این گالری یکی از معروف شکننده‌ترین های صنعت طلا و جواهر سازی در کشور به شمار می‌رود که توانسته است با تنوع بسیار در محصولات و فروش طلای برند عاشقان طلا و جواهر را به سمت خود بکشاند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه مظفریان در لاله زار تهران بود اما از سال ۶۱، برترین‌های خود را در کلکسیون طلا و جواهرات مظفریان در هتل استقلال تهران، در معرض دید مسافران بین‌المللی قرار داده است. پارتیه مظفریان، نام جدید این برند در عرصه طلا و جواهر شهر تهران است که از سال ۱۳۹۲ پدیدار شد.

گالری زمردیان

یکی دیگر از گالری‌های مطرح در تهران گالری طلا و جواهرات زمردیان است. این گالری نیز به دلیل تنوع‌زیبایی، ظرافت و ارائه طلای برند از برترین برندهای طلا و جواهرات دنیا، از جمله گالری‌های معروف در تهران و از قدیمی های این صنعت محسوب می‌شود.

در آخر

امروزه با گسترش فعالیت برندهای مختلف در زمینه طلا و جواهرات و اکسسوری‌های وابسته به این صنعت در جهان و همچنین امکان تبلیغات گسترده و جهانی توسط این شرکت‌ها در سرتاسر جهان، این صنعت توانسته است تا علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند.

برندهای مختلف این صنعت همچون پیاژه و بولگاری، در گوشه و کنار دنیا در حال ارائه محصولات خود به طرفدارانشان هستند که در این بین کشور ایران و پایتخت بزرگ آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با اخذ نمایندگی از این شرکت‌های بزرگ، در گالری‌های لوکس و متنوع خود توانسته است پاسخگوی عاشقان این صنعت و طلای برند در کشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *