×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

اکسسوری های مو و سر ۲۰۲۰ در معتبرترین طلافروشی

اکسسوری های مو و سر ۲۰۲۰ در معتبرترین طلافروشی

آیا معتبرترین طلافروشی در تهران را می شناسید؟ آیا قصد خرید طلا برند را دارید؟ ایا اکسسوری مو ۲۰۲۰ را می شناسید؟ اکسسوری ها، لوازم جانبی هستند که برای افزایش زیبایی در هنگام استفاده از لباس‌های اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکسسوری های مخصوص مو و سر از جمله اکسسوری های پوشیدنی حساب می‌شوند که در اندازه‌های مختلف و شکل‌های متنوع وجود دارند.

واضح است که صنعت مد مانند هر صنعت دیگر طرفداران و خواهان خودش را دارد در نتیجه طراحان مد همواره به دنبال توسعه کار خود و تولید اشیا و لوازمی هستند که افراد بیشتری را به سمت مد جذب کند. تاریخچه اکسسوری ها به سال‌ها قبل مربوط است که از آنها به عنوان وسایل زینتی واقع شده بودند مانند سکه‌های طلا. اکسسوری ها با توجه به نوع مواد به کار رفته در آنها، نمایان‌گر قشر های مختلف جامعه بوده. سال ۲۰۲۰ مانند سال های قبل ترند های زیادی در رابطه با اکسسوری های مخصوص مو دارد. اکسسوری های ترند سال ۲۰۲۰ شامل:

  • مرواریدها
  • جواهرات
  • طلا برای سر
  • حلقه های مو
  • گل‌ها
  • دستمال سر ها
  • کلیپس ها
  • هدبند های بزرگ
  • و غیره…‌

است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

مرواریدها

مرواریدها از اکسسوری مو ترند بسیار جذاب و طبیعی سال ۲۰۲۰ هستند که جزو جواهرات مو محسوب می‌شوند و از لحظه‌ای که در مد نیویورک قرار گرفت ترند شد و این اکسسوری به استایل مو ها حس زیبایی و ظرافت قابل توجه و خاصی می‌دهد. اخیرا نیز مرواریدها در رنگ‌های فانتزی وغیر فانتزی تولید شده اند که آنها را محبوب تر می‌کند. همچنین قیمت مناسب از ویژگی های این اکسسوری قدیمی اما تازه ترند شده است. استفاده از مروارید به دو نوع تقسیم شد:

  • به صورت تزئین هدبند ها
  • استفاده مستقیم بر روی مو

استفاده از مرواریدها برای تزئین، خود جزو جدید‌ترین ترند ها است. علاوه بر مروارید، از جواهرات و سنگ‌های قیمتی نیز در آن استفاده می‌شود که آنها را از معتبرترین طلافروشی باید جستجو کرد. همچنین از هنگام ترند شدن مرواریدها، این اکسسوری مورد علاقه افراد مشهور در سراسر جهان نیز واقع شده است. این موضوع استفاده از آنها را چندین برابر کرده است.

مرواریدها

 

اکسسوری مو گل

اگر خواستار افزوده شدن سرزندگی به استایل خود هستید، به دنبال گل‌ها بروید. این اکسسوری برای افراد علاقه مند به طبیعت و فصل بهار بسیار مناسب است. اکسسوری گل در طرح‌ها مختلف و با مواد متنوع در بازار وجود دارد. که گاهی به صورت تاج گل و یا کش‌هایی که با گل تزئین شده اند مشاهده می‌شوند. با توجه به اینکه ترند هایی بسیار ظریف‌تر از گل‌ها وجود دارد، گل‌ها همچنان در صدر جدول پیشگام هستند. تحقیقات انجام شده نشان دهنده این است که گل‌ها بیشتر در رنگ‌های روشن استفاده می‌شوند چرا که جذابیت بیشتری بر روی مو دارند.

اکسسوری مو گل

 

کش های مو بزرگ از مهم ترین اکسسوری مو

سال ۲۰۲۰ سال برگشت به ترند های قدیمی است. این ترند جزو ترند های نوستالژیک مربوط به دهه ۸۰ است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و باعث فروش سریع اکسسوری در کوتاه‌ترین مدت ممکن شده است. افرادی که علاقه به استایل مینیمال دارند از این ترند استفاده می‌کنند. کش مو دارای محبوبیت بالایی برای نوجوانان و جوانان، به خصوص در دختران جوان است. راحتی استفاده از این کش‌ها و بدون محدودیت استفاده بودن آنها از دلایل دیگر ترند شدن این اکسسوری در سال ۲۰۲۰ است و مانند سایر ترند های امسال مورد استفاده سلبریتی ها است. این نوع کش‌ها ظاهری معمولا ساده با رنگ‌های مختلف دارند که استایل خاص و جدیدی را به موها می‌بخشند.

موارد استفاده:

  • دیزاین مو
  • دوردست

شاید جالب باشد که کش مو امسال علاوه بر دیزاین مو به دور دست نیز انداخته می‌شود.

کش های مو بزرگ از مهم ترین اکسسوری مو

 

جواهرات مو

معتبرترین طلافروشی ها قطعا جواهرات بسیار زیبایی دارند. عده‌ای از مردم گمان می‌کنند که استفاده از جواهرات بر روی مو از مد افتاده و فقط هنگام جشن‌های عروسی استفاده می‌شود. اما باید بگوییم که این باور غلط است. جواهرات مخصوص مو همیشه ترند و مورد استفاده بوده‌اند. معتبرترین طلافروشی

همانطور که اشاره کردیم، در سال ۲۰۲۰ بسیاری از وسایل زینتی از مد افتاده، دوباره به مد باز می‌گردند که از نمونه آنها طلا برای موی سر است. بسیاری از نظر ها بر این است که استفاده از طلا برای سر به مصر و دوران فرعون ها بر می‌گردد. ناگفته نماند که زن های هندی نیز از این اکسسوری استفاده می‌کنند.

طلا برای سر به شکل‌های مختلف استفاده شده:

  • طلای ظریف
  • طلای بزرگ

طلای ظریف بسیار مورد استفاده تر برای طلای سر است زیرا جذابیت توصیف ناپذیری به موهای شما ارائه می‌کند. اما طلای بزرگ نیز زیبایی خاص خود را دارد که با سر زدن به معتبرترین طلافروشی از جدید‌ترین طلاهای ساخته شده مطلع می‌شویم.

از جدید‌ترین ترند های استفاده از طلای سر، قرارگیری آن در فرق سر است. در سال جاری شاهد دیدن این ترند زیبا بر سر بانوان و دختران خواهیم بود. با مراجعه به معتبرترین طلافروشی، این مورد را خریداری کنید.

جواهرات مو

دستمال سر ها

دستمال سر یا به عبارتی دیگر باندانا، از اکسسوری هایی است که مورد پسند بسیاری از خانم‌ها است. به جای استفاده از گیره سر و ابزاری مانند آن می‌شود از دستمال سر استفاده کرد. هنگام استفاده از باندانا، شکل و شمایل مو شما فرق نمی‌کند به چه صورت است. باندانا همه‌جوره قابل استفاده است. افراد زیادی همچون بریتنی اسپیرز و بیانسه، شیفته باندانا و طرح‌های آن شدند. طرح‌های مختلفی که به وسیله آن ایجاد می‌شود بسیار زیاد است. بنابراین شما تا مدت زیادی درگیر تکراری شدن نوع بستن باندانا نخواهید شد. معتبرترین طلافروشی

دستمال سر ها

 

کلام آخر

دریافتیم که اکسسوری ها جلوه ویژه و زیبایی به ظاهر ما می‌دهند، همینطور با ترند های سال ۲۰۲۰ آشنا شدیم و درک کردیم که برای افزودن زیبایی در این سال، استفاده از اکسسوری به اندازه حالت و استایل مو ها مهم است و با صرف هزینه نه چندان زیاد به استایل خودمان گزینه های جدید اضافه می‌کنیم که به معنای درک ما از مد و همچنین ورود به گامی جدید از مد است.

گالری ربیعی از معتبرترین طلافروشی هایی است که با داشتن نماد اعتماد الکترونیک، فضای امنی را برای خریداران آنلاین فراهم کرده است و انواع طلا برند سوئیسی و ایتالیایی را موجود دارند. انواع اکسسوری مو و طلا برای سر را به راحتی از این گالری تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *