×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

جواهرات و سنگ‌های ترند ۲۰۲۰ در معروف ترین طلافروشی

جواهرات و سنگ‌های ترند ۲۰۲۰ در معروف ترین طلافروشی

آیا می‌دانید جواهرات ترند ۲۰۲۰ کدام هستند؟ آیا نقش آن را در تکمیل شدن استایل خود می‌دانید؟ آیا قصد تهیه آن را دارید؟ آیا به معروف ترین طلافروشی برای تهیه آن نیاز دارید؟

هرزمانی که می‌خواهیم لباس‌های خود را تکمیل کنیم تا عالی به نظر برسیم، استفاده از طلا و جواهرات به ما کمک بزرگی می‌کنند و ما را نجات می‌دهند. با انتخاب درست جواهراتی مانند گوشواره، گردنبند یا انگشتر طلا می‌توانیم خوش استایل‌تر باشیم.

از دیرباز استفاده از زیورآلات رواج داشته است و این روزها نیز جواهرات ۲۰۲۰ در حال روانه شدن به بازار هستند و هر ساله طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. افرادی که به جواهرات علاقه دارند همواره به دنبال اکسسوری‌های جدید هستند.

ترند شدن جواهرات به‌صورت طراحی آن‌ها، سنگ‌های قیمتی که استفاده می‌شود و رنگ آن‌ها است. خرید جواهراتی خاص و منحصربه‌فرد که با استایل و سبک شخص مطابقت داشته باشد حائز اهمیت است. این جواهرات را می‌توانید از معروف ترین طلافروشی‌ها تهیه کنید.

در این مقاله به بحث در مورد جواهراتی ۲۰۲۰ که ترند شده‌اند و اینکه آن‌ها را از کدام فروشگاه آنلاین طلا و جواهر می‌توانیم تهیه کنیم، می‌پردازیم.

سنگ‌های ترند ۲۰۲۰ در معروف ترین طلافروشی

معروف ترین طلافروش‌ها همواره سعی دارند با ارائه طرح‌های ترند، مشتریان را به خود جذب کنند. اما طرح‌های ترند چگونه هستند؟

طراحان در سال ۲۰۲۰ از سنت و اشکال قدیمی دوری کرده‌اند و سعی در ارائه زیورآلاتی نموده‌اند که افراد را شگفت‌زده کرده‌اند. در بین جواهراتی که توسط طراحان بزرگ تولیدشده‌اند استفاده از الماس زیاد به چشم دیده نمی‌شود و سبک و طراحی جدیدی را ارائه کرده‌اند. در زیر به سنگ‌هایی که در این سال جلب‌توجه می‌کنند می‌پردازیم

استفاده از سنگهایی با رنگهای مختلف

امسال استفاده از طلاهایی با رنگ ثابت زرد یا سفید یا جواهراتی که تنها به یک سنگ خاص مزین شده‌اند را فراموش کنید. طراحان برجسته در دنیا جواهراتی را طراحی کرده‌اند که تنها یک رنگ ثابت ندارند.

این جواهرات به شکل گل یا قطعه سنگ‌های کوچک مختلف که رنگ‌های متنوعی دارند و در کنار هم قرارگرفته‌اند، طراحی شده‌اند. در ترکیب رنگ طلا با سنگ‌های مختلف هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که این مدل جواهرات به‌راحتی بالباس‌های مختلف شما ست می‌شوند و هر سلیقه‌ای که داشته باشید آن‌ها را خواهید پسندید.

استفاده از مروارید

در سال ۲۰۲۰ استفاده از مروارید از جایگاه بالایی برخوردار است و گوشواره‌های تک لنگه یا گردنبندهایی با سایز بزرگ که از مروارید ساخته و طراحی شده‌اند بسیار زیاد به چشم می‌آید.

استفاده از مروارید در گذشته نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته بوده است و استفاده از آن‌ها در جواهرات باعث می‌شود بسیار خاص به نظر برسند و هیچ‌گاه از داشتن آن‌ها خسته نشوید و مهم‌تر از همه، با همه استایل و سبکی قابل‌استفاده است. تهیه آن از معروف ترین طلافروشی، این اطمینان را به شما می دهد که جواهر شما اصل و معتبر است.

استفاده از ترکیبات متفاوت

برخلاف سال‌های قبل، طراحان جواهر مشهور تمایلی به استفاده از تنها یک فلز یا سنگ خاص برای تولید جواهرات خاص خود ندارند و سعی دارند از ترکیبات مختلف در طراحی یک اکسسوری استفاده کنند. این زیورآلات بسیار مورد توجه قرارگرفته‌اند؛ زیرا با استایل‌های گوناگون هماهنگی دارد و در نتیجه طرفداران زیادی دارد.

استفاده از صدف

نکته‌ای که بسیار جالب است استفاده از صدف در طرح‌هایی است که توسط برندهای مطرح استفاده‌شده است. گوشواره‌هایی از جنس صدف و زیورآلات دریایی از جایگاه بالایی برخوردارند. بیشترین ترندی که برای جواهرات دریایی استفاده می‌شود گوشواره‌های بزرگ از جنس صدف‌های باکیفیت و دستبندهای طلا زیبا و خاص است که برای مهمانی رسمی بسیار مورد استفاده قرارگرفته‌اند.

مدل جواهرات ۲۰۲۰ در معروف ترین طلافروشی

برای برخی از افراد، استفاده از جواهرات ترند اهمیت بسیار زیادی دارد. اما این سوال به وجود می‌آید که در سال ۲۰۲۰ چه جواهراتی ترند شد؟ پاسخ سوال شما پیش ما است. استفاده از این جواهرات ترند، استایل شما را تکمیل می‌کند و با توجه به نقشی که این جواهرات در تکمیل کردن استایل شما دارند؛ توجه به آنها امری ضروری است. در ادامه با ما باشید.

استفاده از یک گوشواره

در این سال استفاده از تنها یک گوشواره بسیار رایج شده است و اغلب این گوشواره‌ها اندازه متوسط تا بزرگی دارند و اشکال گوناگونی را به خود اختصاص داده‌اند.

استفاده از گردنبند با سایز بزرگ

گردنبندهای بزرگ نیز یک نمونه از جواهرات ترند سال ۲۰۲۰ است. طراحان امسال این شعار را دارند که هرچه گردنبند بزرگ‌تر باشد، بهتر است. نکته مهم در طراحی این گردنبند‌ها ست کردن و ارتباط دادن آن با یک سنگ ظریف است.

هرچند این گردنبندها به لحاظ ظاهری بزرگ هستند اما وزن قابل‌توجهی ندارند و همان‌گونه که مشخص است بیشترین توجه طراحان به ارائه اشکال مختلفی از آن‌ها است.

استفاده از گوشوارههای بزرگ

امسال گوشواره‌های بزرگ به طرز شدیدی خودنمایی می‌کنند و طراحان زیادی به طراحی گوشواره‌های بزرگ پرداخته‌اند. گوشواره‌های بزرگ زرد رنگ بسیار کلاسیک هستند و در مجموع جواهرات شما می‌تواند جایگاه بالایی داشته باشد زیرا که بسیار کاربرد دارند.

گردنبند چوکر

در سال ۲۰۲۰ گردنبند‌های چوکر در گردن بسیاری از مدل‌ها خودنمایی می‌کند. اغلب چوکرهای طراحی‌شده بزرگ هستند. قابل‌ذکر است چوکرها هم برای مردان و هم برای زنان طراحی شده‌اند.

استفاده از طرح حیوانات

یکی از طرح‌هایی که امسال بسیار مورد توجه قرارگرفته است، جواهراتی با طرح حیوانات است. این جواهرات از طبیعت، حیوانات و حشرات الهام گرفته‌اند و با حال و هوایی متفاوت خریداران را به خود جذب می‌کنند.

استفاده از طرح کره سه‌بعدی

کره‌های سه‌بعدی متقارن همه‌ساله طرفداران زیادی داشته‌اند اما در طراحی سال جدید این کره‌ها در رنگ‌های مختلف و به شکل و اندازه‌های گوناگونی در طرح‌های جواهرات نقش دارند. برای مثال، گوشواره‌هایی که دارای کره‌های نامتقارن هستند، تابه‌حال بسیار پرفروش بوده‌اند.

استفاده از دستبندهای بزرگ

برندهای معروف سعی در طراحی زیورآلات بزرگ کرده‌اند. دستبندهایی با ابعاد بزرگ و رنگ‌های مختلف در سال ۲۰۲۰ مورد توجه قرارگرفته است و تابستان امسال به نظر می‌رسد بیشترین فروش را خواهند داشت.

 

گوشوارههای خوشهای

گوشواره‌های خوشه‌ای مجموعه‌ای از گوشواره‌های میخی است که در کنار یکدیگر زیبایی خاصی به استایل شما می‌بخشند. یکی از ترندهای امسال از این مجموعه گوشواره الهام گرفته از آسمان است که گوشواره‌هایی با طرح ستاره و ماه است.

در عین سادگی این گوشواره‌ها بسیار جذاب هستند و از الماس‌های درخشان در طراحی آن‌ها استفاده شده است. اگر به خرید این مدل گوشواره علاقه‌مند هستید، سال ۲۰۲۰ مناسب‌ترین زمان خرید آن‌ها است.

جواهرات ترند را از کجا باید تهیه کرد؟

معروف ترین طلافروشی‌ها، مکان‌هایی هستند که جواهرات ترند را در اختیار دوستداران زیورآلات جدید قرار می‌دهند. طراحان بزرگ با شناختی که از مشتریان خود دارند و مطابق با نیاز و سبک بیشتر افراد، جواهرات را طراحی می‌کنند.

به دلیل وجود بازار رقابتی، همواره فروشندگان طلا سعی در ارائه جواهرات منحصربه‌فرد باکیفیت بالا دارند. طلافروشی‌های بزرگ همواره شما را با اسکسسوری‌های خاص شگفت‌زده می‌کنند. به دلیل گسترش بازار خرید طلا و جواهر انتخاب معروف ترین طلافروشی با جواهرات خاص و جدید سخت شده است.

گالری طلا و جواهر ربیعی از سال ۱۳۴۲ موفق به جلب نظر مشتریان خود بوده است. هدف این گالری عرضه محصولات با کیفیت و طراحی منحصربه‌فرد و جدید است. این گالری با ارائه مشاوره در زمان انتخاب زیورآلات، به شما کمک خواهد کرد تا اکسسوری زیبا، خاص و طراحی جدید که نزدیک به استایل شما است را انتخاب کنید.

سخن آخر

از گذشته استفاده از زیورآلات بسیار رواج داشته است و هرکس به دنبال خرید جواهرات خاص است تا استایل خود را کامل کند. جواهرات ترند سال ۲۰۲۰ همه را شگفت‌زده کرده است چراکه از سبک و سیاق معمول به دور است. طراحان با استفاده از سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های مختلف و حتی ترکیب عناصر مختلف طرح‌های بسیار خیره‌کننده ایجاد کرده‌اند که هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کنند.

در طرح‌های اخیر استفاده از مروارید بسیار به چشم می‌آید. مروارید‌های درخشان به زیورآلات جلا می‌بخشند و آن‌ها را خاص می‌کنند به‌طوری‌که هیچ‌وقت از استفاده از آن‌ها خسته نمی‌شود.

در طرح‌های ترند سال ۲۰۲۰ اشکال نامتقارن، اکسسوری‌های بزرگ و حتی اشکال حیوانات بسیار پرفروش شده‌اند. هر فرد به دنبال خرید جواهرات جدید و مطابق با سلیقه و استایل خود است، گالری طلا و جواهر ربیعی، یکی از معروف ترین طلافروشی‌ها، با ارائه انواع طلاهای برند و سوییسی و ایتالیایی و همچنین با تجربه بالا در این زمینه، مطابق با سلیقه هر فرد، جواهراتی خاص و با کیفیت را عرضه می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *