×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

برندهای معروف دنیا در معروف ‌ترین طلافروشی‌ ها

برندهای معروف دنیا در معروف ‌ترین طلافروشی‌ ها

آیا معروف‌ترین طلافروشی‌ها را می‌شناسید؟ آیا قصد دارید طلا خود را از معروف‌ترین طلافروشی‌ها تهیه کنید؟ آیا قصد خرید طلا سوئیسی و طلا ایتالیایی را دارید؟ برند معروف طلا را می‌شناسید؟
یکی از محبوب‌ترین فلزات برای ساخت زیورآلات در بین مردم طلا است و این موضوع باعث اهمیت کیفیت کالا در بازار آن شده است. معروف ترین طلافروشی‌ ها برای جلب اعتماد مشتریان در بازار از برندهای معروف استفاده می‌کنند زیرا بدیهی است که برند معتبر، کیفیت تضمین شده‌ای دارد.
در واقع در صنف طلا و جواهرات تمرکز اصلی بر سر کیفیت کالا و محصولات می رود. علاوه بر این بسیاری از مشتریان استفاده از طلا برند را ترجیح می دهند. در این مطلب در رابطه با این موضوعات صحبت خواهد شد:
       ⦁ برندهای معروف دنیا در زمینه‌ی طلا و زیورآلات کدام هستند؟
       ⦁ چرا معروف‌ترین طلافروشی‌ها از برندهای معروف استفاده می‌کنند؟
       ⦁ ویژگی خاص این برندها چیست؟
       ⦁ و غیره

معروف‌ترین طلافروشی‌ها

معروف ترین طلافروشی‌ ها از چه برندهایی استفاده می‌کنند؟

برندهای مشهور با داشتن برخی ویژگی‌ها کالاهای باکیفیت و مطمئنی تولید می‌کنند که همواره پاسخگوی نیازهای مشتریان است. ویژگی‌های برندهای معروف طلافروشی در ادامه توضیح داده شده است.

شناخت مخاطبان

برندهای معروف با شناخت کامل مشتریان و کسب آگاهی از نیازهای آنها کالای خود را تولید می‌کنند. این برندها تمرکز خود را بر روی بازار هدف قرار داده و اینگونه با در نظر گرفتم سلیقه‌ی مشتریان آنها را راضی نگه می‌دارند.

منحصر به فرد بودن

هر کسی با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و علایقی که دارد سلیقه‌ای متفاوت خواهد داشت. طلای برند باید تمامی این سلایق را پوشش دهد و در عین حال منحصر به فرد باشد. از طرفی خاص بودن برندهای معروف است که باعث متمایز بودن آنها می‌شود.

کیفیت یکسان

وقتی که مشتری برای خرید مجدد از یک برند مراجعه می‌کند، توقع همان کیفیت گذشته را دارد به خصوص در مورد شعبه‌های مختلف یک برند باید کیفیت یکسان باشد. این ویژگی، یکی دیگر از موارد مهم در بازار پر مخاطب برندهای معروف طلا است.

رقابت

در هر بازاری تعداد رقبا بسیار زیاد هستند بنابراین برای موفق بودن در این زمینه باید طلا برند حرفی برای گفتن در بین رقبای خود داشته باشد. بنابراین باید تمامی تلاش خود را برای حفظ و افزایش مشتریان به کار بگیرد.

رهبری

برای مدیریت یک مجموعه رهبری صحیح اولویت بالایی دارد زیرا هماهنگی تمام مسائل و کیفیت کار بستگی به آن دارد. تمامی برندهای معتبر دنیا مدیری توانمند و خلاق دارند.

برندهای معروف طلا

تمامی ویژگی‌های عالی که در بالا ذکر شد باعث می‌شوند که معروف‌ترین طلافروشی‌ها از برندهای معروف استفاده کنند، برندهایی همچون:

کارتیر Cartier
⦁ بولگاری Bvlgari
⦁ هری وینستون Harry Winston
⦁ ون کلیف آرپلز Van clef arpels
⦁ بوچلاتی Buccellati
⦁ پیاژه Piaget

معروف‌ترین طلافروشی‌ها با علم و اطمینانی که بعد از سال‌های بسیار از کیفیت این برندها پیدا کرده اند برای احترام به سلیقه مشتری از آنها و محصولاتشان استفاده می‌کنند. در ادامه برخی از این برندها را به شما معرفی می کنیم.

برند کارتیر

یکی از پرطرفدارترین برندهای معروف فرانسوی در جهان کارتیر است از جمله نقاط قوت آن طراحی و عرضه‌ی زیور آلات برای تمامی سنین مختلف است. این برند با ارائه‌ی محصولات با کیفیت و بسیار سبک، توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
کارتیر حتی بر روی سنگ‌های کوچک طراحی فوق‌العاده انجام می‌دهد. در این کلکسیون نماد پلنگ روی همه همه‌ی محصولات دیده می‌شود. این برند تلفیقی از اصالت، ثروت، خلاقیت و نوآوری است.
معروف‌ترین طلافروشی‌ها

برند پیاژه

یکی از برندهای معروف طلا سوئیسی برند پیاژه است که به طور عمده از مواردی همچون طلای سفید، الماس و سنگ‌های قیمتی برای جواهرات خود استفاده می‌کند. سمبل اصلی این شرکت گل رز است. برند پیاژه تمامی سنگ‌های زینتی را با دست تراشیده، میزان و سوار می‌کند.
پیاژه بیشتر از سایر رقیبان برای کم کردن محدودیت ها و ساخت رویکردی جدید در خلاقیت تلاش کرده است و کار خود را از روستایی در سوئیس شروع کرده و اکنون تبدیل به یکی از ده برند برتر تولید زیورآلات رسیده است.
برند پیاژه

برند بوچلاتی

برند بوچلاتی
برند بوچلاتی

این برند جزو بهترین برندهای طلا ایتالیایی است که در سراسر جهان شناخته شده و مشهور است. علت این شهرت الهام گرفتن از حیوانات و حشرات در طراحی محصولات خود است. بوچلاتی ریشه‌های هنر رومی را با خلق و طراحی جواهرات لوکس و ظریف مورد ستایش و تجلیل قرار می‌دهد.
برند بوچلاتی با ترکیب دو سبک کلاسیک و مدرن در طراحی و استفاده از سنگ‌های طبیعی و تقلید از طبیعت توانسته است تولیداتی منحصر به فرد و زیبا ایجاد کند.

علت اعتماد به گالری ربیعی

همانطور که گفتیم معروف‌ترین طلافروشی‌ها معروف ترین طلافروشی‌ ها برای حفظ کیفیت و احترام به مشتریان خود از برندهای معروف طلا استفاده می‌کنند. گالری ربیعی با تجربه‌ای بیش از نیم قرن در زمینه‌ی طلا و جواهر به جایگاهی استوار و مورد اعتماد در بین مشتریان خود رسیده است.
وب‌سایت این مجموعه دارای نماد الکترونیک است. این نماد به معنای تاییدیه فعالیت و اعتبار یک مجموعه از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های گالری ربیعی که باعث ایجاد اطمینان بیشتر می‌شود؛ ضمانت بازگشت و تعویض کالاست. وقتی مجموعه‌ای این ویژگی را جزو خدمات خود ارائه می‌دهد بدون شک به دلیل بالا بودن کیفیت کالاها است.
از طرفی گالری ربیعی با به‌کارگیری برندهای معروف دنیا، کیفیت کالاهای موجود خود را تضمین نمود. این گالری با برقراری ارتباطی پایدار و بلند مدت امکان سفارشات مجدد مشتریان را از طریق اینستاگرام و وب سایت خود فراهم نموده است.
علت اعتماد به گالری ربیعی

جمع بندی
به علت اهمیت کیفیت زیورآلات، افراد تمایل بیشتری برای خرید از معروف‌ترین طلافروشی‌ها دارند. همچنین دانستیم که اینگونه طلافروشی‌ها از برندهای معروف طلا استفاده می‌کنند. بنابراین با آشنایی بیشتر با انواع این برندها می‌توان با خاطری آسوده خرید طلا خود را از طلافروشی‌های معرفی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *