×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

خرید دستبند طلا برند کارتیه

خرید طلا دستبند برند کارتیه

Cartier اولین مارکی است که وقتی در مورد جواهرات، الماس و ساعت صحبت می کنیم به ذهن می آید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد خرید دستبند مشهور طلا برند کارتیه صحبت نماییم و دلایل محبوبیت طلاهای این برند را خدمت شما ارائه دهیم.

بدیهی است وقتی به صدها مدل جواهرات فکر می کنید، برند کارتیه بیش از همه می درخشد. از دستبند عشق گرفته تا حلقه های الماس خارق العاده همه از محصولات این برند مشهور هستند.

گالری ربیعی با افتخار انواع مختلف محصولات این برند مشهور را به شما مشتریان عزیز و همیشگی ارائه می دهد. شما به راحتی با مراجعه به فروشگاه آنلاین می توانید طلاجات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

تعداد کمی از طلاهایی که تا کنون دیده اید به اندازه دستبند مشهور عشق کارتیه زیبا و چشم نواز است. این جواهرات معروف که خواهان جهانی دارند نمادی از قدرت و بزرگی هستند. با این دستبند ها متفاوت خواهید بود. عشق قدرتمندترین نیروی محرک جهان است، بنابراین این با خرید دستبند طلا برند کارتیه حس قدرت پیدا خواهید کرد.

 دستبند های طلا برند کارتیه نه تنها به دلیل ظاهر زیبایشان، بلکه به دلیل معنای عمیق که در پشت آنها پنهان است، توسط زنان و مردانی که برای زیبایی مچ دستشان استفاده می کنند در سالهای اخیر مورد تحسین و تمایل فراوان قرار گرفته است.

یکی از مشهورترین دستبندهای این برند دستبند عشق است

دستبند LOVE که در سال ۱۹۶۹ در قلب شهر شلوغ نیویورک ساخته شده بود، طراح این جواهرات جوانی کم سن و سال و مشتاق، شخصی ایتالیایی بنام آلدو سیپلو بود.

او در همان سال به تیم کارتیه نیویورک پیوست و بلافاصله با خلاقیت ذهنی خود از قطعه ای که نمادی از عشق بی قید و شرط و پیوند ابدی بین دو روح است پرده برداشت. و علامت خود را در دنیای جواهرات بجا گذاشت. سیپولو با مطالعه تاریخ، از مفهوم کمربند عفاف الهام گرفته و به تعبیر نهایی و مدرن از این نماد یعنی وفاداری، پاکی و وحدت رسید. بدین ترتیب دستبند Love بعنوان نمادی مدرن از پیوستن در یک عشق جاودانه متولد شد و جذابیت آن در مکانیسم منحصر به فرد بودن آن نهفته شد که به علامت تجاری دستبند عشق Cartier تبدیل شده است. دو نیمه C شکل به هم وصل نیستند قبل از اینکه با پیچ گوشتی مینیاتوری ساخته شده از طلا به همراه هر دستبند پیچ ​​خورده شوند، این عقیده را تقویت کنند که عشق به هم وصل می شود و “قفل می شود”.

اکثر محصولات این برند برای خود مفهوم خاصی دارند از این رو افراد مشهور و قدرتمند معمولا از محصولات این برند برای طلاجات خود استفاده می کنند.

این برند در طول تاریخ خود، در هر سطح در زمینه تخصص و طراحی دقیق خود برای قطعات طلا هنرمندان و صنعتگران را مجذوب کرده است، شاید برترین دلیل ایجاد استانداردهای بالا در هر سطح و حفظ آن بوده است.

دلایل معروف شدن برند کارتیه

افراد مشهور و چهره های افسانه ای که از محصولات کارتیه استفاده می کردند، و دریافت سفارشات شخصی از چهره های تاریخی مثل Maharaja of Patiala یا امپراتور فرانسه لوئیز ناپلئون به کارتیه اجازه داد تا شهرت خود را گسترش دهد

این برند به دلیل سبک های طراحی تاریخی خود و تکنیک های مختلف ساخت در ترکیب با نقوش عجیب و غریب و منابع فرهنگی متمایز مورد توجه قرار گرفته است.

جواهرات و دستبندهای نمادین کارتیه به دلیل ظرافت و طرح های تکمیل شده بین مشتری های ثروتمند در تمام نقاط نقاط جهان شناخته شده هستند.

این برند با سالها تجربه و ظرافت بسیار، ذهن و خیال مشتری خود را با زیبایی طراحی و به اصطلاح “garland” طلاجات خود جلب می کند تا از جواهرات و طلاجات آن اطمینان حاصل شود. جواهرات کارتیه با استفاده از تکنیک های باستانی لکه سازی، ترکیب رنگهای هیجان انگیز و طراحی های سبک تصفیه شده، به سرعت به یک جنبه ذاتی و مهم فرهنگ معاصر تبدیل شد.

این مارک همچنان به آزمایش و کار با سبک های مختلف و الگوهای طراحی می پردازد.

ارتباط تنگاتنگ کارتیه با هنر منجر به خلق قطعات متنوعی ازمحصولات نمادین شد که امروزه به اندازه ی اولین روزهایی که به مردم عرضه شد مشهور و جذاب به نظر آید.

شما نیز می توانید از این طلاهای بی نظیر به راحتی خریداری نمایید. خرید دستبند طلا برند کارتیه با وارد شدن به قسمت فروشگاهی گالری ربیعی به راحتی برایتان امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *