×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

دستبند طلا

نمایش 1–24 از 212 نتیجه

خرید دستبند طلا از فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات ربیعی که یکی از معتبرترین گالری های طلا در تهران و کشور است. دستبندهای طلا دارای مدل های متنوع و جذابی است که کالکشنی از مدل‌های برندهای جهانی در وبسایت گالری ربیعی موجود است.

برای خرید دستبند طلا از هر برندی که مدنظرتان است وارد وبسایت گالری ربیعی بشوید سپس میتوانید از طریق دسته بندی دستبند به بررسی و مشاهده انواع دستبنـد ها بپردازید و از بین بهترین مدل‌های موجود یکی از لوکس ترین‌ها  آنها را انتخاب کنید و به صورت آنلاین آن را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

دستبندهای طلا انواع مختلفی نظیر دستبند النگویی و دستبند زنجیری دارند که تمام مدل‌های آن در وبسایت گالری طلا و جواهرات ربیعی موجود است.

راهنمای خرید دستبند طلا از گالری ربیعی

برای خرید دستبند طلا از گالری ربیعی می توانید به راحتی از همین صفحه لیست انوع مدل های دستبند طلا دخترانه و شیک با طرح های مختلف دستبند پهن و ظریف را ببینید و مدل مورد نظر خود را اتخاب کنید. پس از انتخاب مدل می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید کنید و طلا را با اطمینان کامل تحویل بگیرید.

معرفی انواع دستبندهای طلا

گالری ربیعی مدل های متنوعی از دستبند طلا را از نظر طراحی، وزن، رنگ و برند را به صورت یکجا جمع آوری کرده که هر فرد با هر سلیقه ایی بتواند دستبند طلای مورد علاقه خود را انتخاب کند. انواع دستبندهای موجود در گالری ربیعی شامل دستبند های طلا زنجیری، دستبند النگویی، دستبند نگین دار، بدون نگین و سایر مدل ها با طرح های جدید و متنوع است.

دستبند النگویی

دستبند النگویی از مدل های پرطرفدار دستبند طلا است که به شکلل ظریفی ساخته می شود به طوری که هم شبیه النگو و هم شبیه دستبند است. این نوع دستبند ها قلاب و یا گیره برای باز و بسته کردن ندارند و مانند النگو وارد دست می شوند. دستبند های النگویی معمولا نازک و ظریف است اما نسبت به النگو طرح های جالب و شیک تری دارد چون انواع مختلفی از نگین و یا طرح را در شکل دستبند می توان اجرا کرد.
ظرافت و زیبایی دستبند النگویی طلا این امکان را می دهد که در کنار ساعت و یا سایر اکسسوری ها در دست انداخته شود و یک ست زیبا از دستبند و ساعت را روی دست ایجاد کند. رنگ های زیبایی که دستنبند های طلا النگویی دارد در کنار رنگ ساعت ترکیب رنگ های زیبا و خلاقانه به شما می دهد و دست شما را در ترکیب اکسسوری ها باز می گذارد.

دستبند طلا زنجیری

دستبند زنجیری مانند زنجیر از حلقه های به هم متصل شده تشکیل و ساخته می شود. اندازه و نوع حلقه های زنجیر متنوع است و از دستبند های زنجیری بسیار سبک و ظریف تا دستبند های طلا سنگین تر و ضخیم تر و دستبند های طلا مردانه ساخته می شود.
دستبند زنجیری طلا به راحتی باز و بسته شده و در دست انداخته می شود و با توجه به شکل زنجیری بودن انعطاف پذیری دارد و در برابر ضربه آسیب نمی بیند.

دستبند طلا با سنگ قیمتی

یکی از انواع زیبای دستبند طلا، نمونه ای است که با سنگ های قیمتی مانند زمرد، فیروزه، یاقوت و … تزیین می شود. به دلیل تنوع رنگ در سنگ های قیمتی، افراد می توانند با توجه به سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنند و از زیبایی آن ها استفاده کنند.

دستبند طلا مرواریدی

مروارید از گذشته تا به امروز یکی از پرطرفدارترین زیورآلات به شمار می رود که همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. به همین سبب برخی از دستبند های طلا را با مروارید تزیین می کنند تا زیبایی آن دو چندان شود. از مزایای مهم این دستبند می توان به رنگ خاص آن و ست کردن آن با هر تیپی اشاره کرد.

دستبند  ترکیبی چرم و طلا

یکی از جدیدترین و زیباترین انواع دستبند های طلا، نمونه ی ترکیبی طلا و چرم است که بسیار زیبا و مدرن طراحی شده اند. این طرح ها حالت اسپرت دارند و برای دختران و پسران جوان بسیار مناسب هستند که به عنوان دستبند طلا چرم در وب سایت گالری ربیعی موجود است.

برندهای کارتیر، لویی ویتون، آکوا، دیوید یارما، گوچی، رولکس و … از جمله برندهای جهانی دستبند هستند که در گالری طلا و جواهرات ربیعی برای ثبت سفارش در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

گالری ربیعی معتبرترین فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات در ایران به انتخاب شما کاربران عزیز بوده است. این مجموعه یکسری امتیازات برای مشتریان در نظر گرفته که خیال شما را بابت خرید آنلاین طلا راحت می‌کند.

شما می‌توانید بعد از خرید تا 24 ساعت کالا خود را مرجوع کنید.

هر طلایی که خریداری می‌کنید دارای ۳ سال گارانتی تعمیرات و تعویض رنگ است.

طی 7 روز کاری می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری تعویض کنید.

دستبند مدل تنیسی

دستبند طلا مدل تنیسی یا خط الماس، یک دستبند طلای کلاسیک و پیچیده و صد البته یک انتخاب عالی برای هر موقعیتی است. خواه برای دعوت به یک شام رسمی یا راه‌رفتن بر روی فرش قرمز، به‌هر حال استفاده از این نوع دستبند طلا، ظاهری خیره‌کننده به صاحب خود خواهد بخشید.

البته بعضی از جواهرات نام‌های غیرمعمولی دارند و معمولاً این‌که این نام چطور برای آن‌ها انتخاب شده است، مشخص نیست. دستبند طلا مدل تنیسی نیز یکی از همین جواهرات است. در واقع باید گفت که دستبند تنیسی نام خود را از دستبندی گرفته است که کریس اورت، تنیسور آمریکایی، در هنگام حضور در مسابقات آزاد آمریکا در سال ۱۹۷۸، از آن استفاده می‌کرد. در طول مسابقه، ناگهان دستبند خط الماس وی روی زمین افتاد؛ اورت فریاد زد، من دستبند تنیس را انداختم. مسابقه به‌سرعت متوقف شد تا این‌که دستبند او پیدا شد و اندکی پس از آن صنعت طلا و جواهرات از درخواست‌های دستبند تنیسی مملو شد.

بنابراین دستبند خط الماس نوعی دستبند تنیس است که دارای یک رشته الماس است که به‌دور مچ افراد را می‌چرخد. در حالی‌که دستبندهای تنیسی مزین به سنگ‌های قیمتی هستند که به محبوبیت آن‌ها افزوده، اما دستبند طلا مدل خط الماس همچنان جزء محبوب‌ترین دستبندها هستند.

دستبند مدل مچ دستی یا کاف

دستبند طلا مدل مچ دستی یا کاف، تقریباً مانند مدل دستبند النگویی است، اما انعطاف و راحتی بیش‌تری نسبت به آن دارد. این مدل معمولاً از یک محل باز است و می‌توان آن‌را از آن قسمت کشید و سپس دور دست رها نمود و همچنین هنگام خارج‌کردن آن نیز، کافی است تا همین کار را تکرار کرد. دستبند مچ‌دستی یا کاف که در واقع مدلی نیمه‌ثابت در میان دستبندها محسوب می‌شود از طرح‌های بسیار زیبا و چشم‌نوازی بهره می‌برد که قطعاً طرفداران پر و پا قرص خود را خواهد داشت.

استفاده از این نو دستبند طلا فقط محدود به بانوان نبوده و اتفاقاً آقایان استقبال بسیار زیادی از این مدل دستبند طلا می‌کنند و در زمان خرید دستبند طلا، جز اولین گزینه‌ها برای آن‌ها است.

نکات مهم هنگام خرید دستبندهای طلا

اگر مچ دستان شما باریکه حتما به سراغ دستبندهای پهن بروید. دستبندهایی که عرض آنها ۲ اینچ تعریف شده، مچ دستان شما را به صورت کامل پوشش می‌دهند. قبل از خرید حتما مدل‌های ضخیم آنرا امتحان کنید.

رنگ پوست

رنگ پوست شما نشان می‌دهد چه رنگ طلا مناسب دست خود انتخاب کنید. اصولا رنگ پوست همه افراد دنیا به سه دسته تقسیم می شود. خنک، گرم و خنثی

طلای متناسب رنگ پوست

افرادی که رنگ پوستشان گرم است، رنگ‌های طلایی گزینه مناسبی برای آنها محسوب می‌شود. برای اشخاصی با رنگ پوست خنک، طلای زرگلد پیشنهاد خوبی می‌باشد و برای افرادی با رنگ پوست خنثی طلای سفید مناسب است.

اگر رنگ پوستتان گرم است استفاده از دستبندهای طلایی باعث روشن‌شدن رنگ پوست شما می‌شود. طلای کلاسیک همیشه گزینه شیک و مناسبی به شمار می‌رود. با یک انتخاب درست می‌توانید تصویر زیبایی از طلا را روی دستتان انعکاس دهید.

جنس دستبند طلا

اولین نکته مهم در خرید دستبندهای طلا این است که باید بدانیم چه نوع طلا و چه رنگ طلایی را بخریم! عیار طلا در ایران عیار ۱۸ و ۲۴ است. البته عیار های ۲۴ بیشتر در کشورهای عربی به فروش می رسد! در ایران بهترین عیار برای جواهرات طلا ۱۸ عیار است به دلیل اینکه طلا ۲۴ عیار بسیار نرم است و به راحتی نمی شود به آن شکل داد.
با طلای عیار ۲۴ نمی شود جواهرات زیبایی همچون دستبند طلا و گردنبند طلا و یا گوشواره طلا را ساخت و در صورتی که ساخته شود به راحتی کج می شود و زیبایی خود را از دست خواهد داد. خصوصا برای انتخاب دستبند طلا باید به عیار طلا بسیار دقت کرد، به دلیل اینکه ممکن است استفاده از آن در طول روز زیاد باشد حتی گاهی در هنگام خواب هم ممکن است در دستان شما باشد.

رنگ دستبند طلا

انتخاب رنگ دستبند طلا بستگی به رنگ پوست شما دارد. اگر پوستی سفید و بسیار روشن دارید طلای سفید برای شما مناسب است و یا اگر پوستی با زمینه رنگ های گرم مانند پوست گندمی دارید دستبندهای طلا زرد برای شما عالی است.

قفل دستبند طلا

قسمت قفل دستبندهای طلا بسیار مهم است. اینکه دستبندی انتخاب کنید که قفل آن سفت و محکم باشد در عین حال به راحتی باز و بسته شود و زود هرز نشود خیلی مهم است . ( دقت داشته باشید اگر قفل دستبندهای طلا خش داشته باشد و یا جلای کافی را نداشته باشد شک کنید که آن طلای دست دوم است)
بهترین نوع قفل دستبدهای طلا ، قفل چفتی است که بسیار محکم است و به راحتی باز و بسته می شود و به راحتی هم خراب نمی شود.

استفاده کاربردی از دستبدهای طلا

اساسا در مراودات روزمره نمی‌توانید از دستبندهای سنگین و درشت استفاده کنید، استفاده از دستبند کوچک نقش کاربردی‌تر دارد. دستبندهای سبک دست شما خسته و سنگین نمی‌کند. دقیقا این نوع دستبند همانند النگوی طلا روی دست قرار می‌گیرد. امکان ست کردن آن با هر استایل و تیپی وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین موارد در خرید دستبندهای زیبا و کلاسیک طلا تناسب آن با دست شما می‌باشد. چاقی و لاغری دست فرد در انتخاب گزینه موردنظر اهمیت ویژه‌ای دارد. عیار طلا را حتما هنگام خرید مورد ارزیابی قرار دهید، سعی کنید خرید خود را از طلافروشی و یا سایت معتبر انجام دهید که در صورت بروز هرگونه مشکلی امکان جابه جایی و یا پس دادن وجود داشته باشد.

در هنگام خرید آنلاین این امکان برای کاربران فراهم می‌شود که مقایسه و تنوع محصولات را نیز در نظر گیرند. اما نکته‌ای که در خرید دستبند طلا پدید می‌آید انتخاب اندازه آن متناسب با دست فرد می‌باشد که این امر به‌راحتی با یک تماس تلفنی برای فرد انجام می‌پذیرد و اگر شما جز آندسته از افرادی هستید که تمایل به خرید حضوری دارند حتما در این رابطه از طلافروشی‌های معتبر که سایت دارند بهره گیرید که هم به صورت سیستمی محصول را ارزیابی نمایید و هم بتوانید آنرا با سایر محصولات مقایسه کنید.

۴۶,۲۷۵,۰۰۰ تومان
۱۰۰,۹۴۲,۰۰۰ تومان
۷۹,۳۰۱,۰۰۰ تومان
۶۷,۲۲۹,۰۰۰ تومان
۱۲۲,۵۱۶,۰۰۰ تومان
۶۴,۰۸۲,۰۰۰ تومان
۹۳,۵۷۵,۰۰۰ تومان
۸۳,۰۱۵,۰۰۰ تومان
۶۵,۰۰۳,۰۰۰ تومان
۶۴,۵۱۳,۰۰۰ تومان
۱۰۹,۲۴۷,۰۰۰ تومان
۱۱۰,۶۳۸,۰۰۰ تومان
۱۱۶,۲۷۴,۰۰۰ تومان
۷۵,۸۲۱,۰۰۰ تومان
۳۰,۵۵۶,۰۰۰ تومان
۹۳,۵۸۱,۰۰۰ تومان
۵۵,۶۳۴,۰۰۰ تومان
۴۰,۲۴۶,۰۰۰ تومان
۱۴,۱۹۶,۰۰۰ تومان
۲۲,۵۹۵,۰۰۰ تومان