×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

جذابترین رنگ جواهرات برای فصل تابستان

جذابترین رنگ جواهرات برای فصل تابستان

هر سال با شروع فصل تابستان استفاده از طیف های رنگی لباس و جواهرات رونق پیدا می کند. ما نیز قصد داریم در این مقاله جذابترین رنگ جواهرات برای فصل تابستان خدمت شما معرفی کنیم.

همان طور که می دانیم هر سال رنگی به عنوان رنگ سال مطرح می شود. در این میان شرکت پنتون از معروف تریت کمپانی هایی است که حرف اول و آخر ار در رنگ های سال می زند.

امسال، پنتون با بررسی رنگ های استفاده شده در هفته مد لندن و نیویورک، رنگ های ترند بهاره ی ۲۰۲۰ را ارائه داده است. این مجموعه شامل ۳۱ رنگ جدید است. در این بین رنگ آبی کلاسیک، هم درهفته مد نیویورک و هم در فشن شوی لندن مطرح شد.

با مطرح شدن یک رنگ به عنوان رنگ سال این مسئله تاثیر مهمی در ترکیب رنگ های مورد استفاده در لباس و طلاجات خواهد گذاشت.

با شروع تابستان در استایل افراد رنگ های مختلف را مشاهده می کنیم. امسال در این فصل استفاده از رنگ های روشن و شاد بیش از هر فصل دیگری مورد توجه واقع می شود.

گالری طلای ربیعی با در نظر گرفتن تمام عوامل مطرح شده طلاهای خود را به روز می کند و مجموعه ای از طلاجاتی متناسب با استایل شما را فراهم آورده است.

برای داشتن استایلی مناسب شما باید به ترکیب رنگ ها و  قرار گیری آنها در کنار هم آگاهی داشته باشید. علاوه بر آن با استفاده از طلا و جواهرات مناسب می توانید به استایل خود جلوه ای زیبا ببخشید.

بررسی طلاجات مناسب تابستان

استفاده از سنگ های قیمتی

برای فصل تابستان استفاده از طلاجات با سنگ های رنگی بسیار مناسب است. با توجه به طیف رنگی که برای لباس خود انتخاب کرده اید از جواهرات با سنگهای رنگی متناسب با رنگ لباستان نیز استفاده کنید.

سنگ هایی با رنگ آبی، صورتی، رز گلد و … بهترین انتخاب برای تابستان می باشد.

جواهرات رز گلد از جذابترین رنگ جواهرات برای فصل تابستان

اگر در تابستان پوست خود را برنزه می کنید یا کلا آرایش برنزه دوست دارید، طلاجات رزگلد بسیار مناسب هستند. حتی با توجه به استایل شما این جواهرات مناسب هر نوع استایلی می باشد. استایل اسپرت و مجلسی با این جواهرات جلوه ای زیبا خواهد داشت.

جواهرات رز گلد برای فصل تابستان

 

گوشواره های مناسب فصل تابستان

در فصل تابستان استفاده از گوشواره های بلند که دارای سنگ های رنگی هستند در کنار طیف رنگی لباس شما فوق العاده خواهد بود. می توانید از طلاجات سنتی با طرح بته جقه در کنار رنگ های فیروزه ای و آبی که رنگ سال نیز می باشد استفاده نمایید. این هارمونی رنگ ها مناسب فصل تابستان است و استایلی متفاوت برایتان ایجاد می کند.

دستبند های مناسب فصل تابستان

دستبندهای کارتیه و دستبندهایی که حالت آزاد دارند و به مچ دستتان نمی چسبند مناسب فصل تابستان هستند. این دستبندها با حال و هوای تابستان سازگاری دارند ، از آنجایی که کاملا به مچ دستتان نمی چسبند در گرمای تابستان شما را اذیت نخواهند کرد.

شما می توانید از این دستبندها که اکثرا آویزدار نیز هستند متناسب با رنگ لباستان استفاده نمایید.

گردنبند مناسب فصل تابستان

با فرارسیدن تابستان استفاده از گردنبندهای رو مانتویی متعارف می شود. گردنبندهای رو مانتویی به خاطر استفاده در روی لباس مورد توجه اکثر افراد است. زمانی که طلایی روی لباس استفاده می شود مرکز توجه قرار می گیرد. بنابراین در هنگام استفاده از گردنبندهای رو مانتویی حتما از لباس های ساده و با نقش و رنگ خلوت استفاده نمایید. در فصل تابستان استفاده از گردنبند رو لباسی را فراموش نکنید زیرا استایلی متفاوت برایتان ایجاد می کند.

گردنبندهای رومانتویی با نگین های ریز سفید یا رنگی برای تابستان فوق العاده هستند.

پا بند در فصل تابستان

در فصل تابستان ما معمولا از کفش های راحتی، اسپرت، و صندل استفاده می کنیم. استفاده از شلوارهای کوتاه نیز مورد علاقه ی بسیاری افراد است. استفاده از پابند طلا با رنگ های مختلف و سنگ های رنگارنگ تیپ تابستانی شما را تکمیل می کند. با توجه به رنگ لباستان استفاده از پابند با نگین های آبی و قرمز عالی خواهد بود.

پابند طلا در فصل تابستان

 

انگشتر بند انگشتی

استفاده از انگشتر بند انگشتی با نگین های آبی و صورتی در کنار رنگ لاک ناخن مناسب برای استفاده در تابستان محشر است. به خاطر استفاده از طیف رنگی در تابستان بهتر است دستان خود را شلوغ نکنید و در هر دست استفاده از یک طلا کافی است.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین گالری طلای ربیعی از انواع مدل های تابستانی طلاجات بازدید نمایید. و طرح و رنگ متناسب با استایل خود را انتخاب و ثبت نمایید. ما کوتاه ترین زمان طلای شما را با بهترین بسته بندی به دستتان می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *