×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

در مراسم‌های مختلف از چه نوع پابندهای طلا استفاده کنیم؟

پابند طلا گالری ربیعی

پابندهای طلا یکی از زیورآلاتی هستند که در بین خانم‌‌های شیک پوش و خوش استایل محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. پابند از گذشته تا کنون به عنوان یک قطعه زینتی استفاده میشده که به آن خلخال می‌گفتند ولی رفته رفته با گذشت زمان و تغییرات مد به پایند تبدبل شده است. ایده‌ی این قطعه زیبا و محبوب از دهه‌ی ۱۹۹۰ شکل گرفت و در بین خانم‌های طرفدار مد جای خود را باز کرد.

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع پابند طلا و نحوه‌ی استفاده از آنها در مراسم‌های مختلف آشنا کنیم. پابند طلا هم مانند سایر زیورآلات متناسب با مراسم‌های مختلف طراحی و ساخته شده‌اند.

چگونه از پابندهای طلا در استایل استفاده کنیم؟

پابند مثل گوشواره و یا گردنبند یکی از زیورآلات معمول نیست. اگر به اشتباه از آن استفاده کنید ظاهر شما را عجیب و زشت می‌کند. برای استفاده درست از آن به نکات زیر توجه کنید:

۱- از خودتان بپرسید که آیا پابند با استایل شخصی و سبک پوشش من هماهنگ است یا نه؟

قبل از اینکه به سراغ خرید پابند طلا بروید یا در سایت‌های معتبر آنلاین طلا مدل‌های مختلف را ببینید به این سوال حتما پاسخ بدهید. زیرا اگر پابند در استایل شخصی و نوع پوشش شما جایگاهی نداشته باشد بهتر است از خرید آن منصرف شوید و زیورآلات دیگه‌ای را برای خود خریداری کنید.

پابند طلا گالری ربیعی

۲- در چه جاهایی می‌توانید از پابندهای طلا استفاده کنید؟

برای استفاده از پابند، مراسم و یا جایی که قرار است در آن حضور پیدا کنید را حتما در نظر بگیرید. به طور مثال استفاده از پابند در محل کار و مراسم‌های رسمی و شرکتی جالب نیست و بهتر است از آن استفاده نکنید.

بهترین جاهایی که می‌توانید از پابند استفاده کنید ساحل، استخر و مراسم‌های دورهمی‌ دوستانه  است. بیشتر خانم‌ها و دختران در این مراسم‌ها استایل‌های اسپرت و کژوال دارند که استفاده از پابند زیبایی و جذابیت استایل آنها را دو چندان می‌کند.

۳- پابندهای طلا در کدام پا جلوه‌ی بهتری دارد؟

تا حالا به این موضوع فکر کردید که استفاده از پابند در کدام پا بهتر دیده می‌شود؟ خیلی از ما فقط سعی کردیم از آن در استایل خود بدون در نظر گرفتن هیچ نکته‌ی دیگری استفاده کنیم. در این باره صحبت‌های بسیار زیادی نیز وجود دارد. برخی معتقدند که استفاده از پابند در پای چپ نشان دهنده ی تاهل است مانند حلقه ازدواج اما این ادراک بیشتر مربوط به جوامع شرقی است.

یک باور دیگر هم وجود دارد که پوشیدن پابند در پای چپ، فرد را از نیروهای منفی و مخرب حفظ می کند. ولی همه‌ی این نظریه‌ها، باورهایی است که از قدیم تا کنون تحریف‌های بسیاری شده تا به دست ما رسیده، اما ما می‌خواهیم نگاه کارشناسان مد را به شما بگوییم و خیلی کاری به این باورها نداریم.

کارشناسان مد و استایل بر این باورند که پای چپ بهترین گزینه برای استفاده از این قطعه فریبنده و جذاب است زیرا در کنار کفش‌های اسپرت، کتونی و کالج نمای بهتری دارد و ظاهر ما را شیک و مدرن می‌کند. اما زمانیکه که از کفش‌های پاشنه‌دار و یا سه سانتی استفاده می‌کنید بهتر است پای راست خود را برای استفاده از پابند انتخاب کنید. خانم‌های شیک و خوش پوش میدانند هر آیتمی در ظاهر استایل‌شان چه تاثیر مثبت و منفی خواهد گذاشت.

۴- به سبک لباسی که انتخاب می‌کنید، توجه کنید

پابندها با دامن کوتاه و یا شلوارهای کوتاه که مچ پا را نشان می‌دهند بیشتر هماهنگ هستند. اما مهمترین نکته در انتخاب و خرید پابند مناسب نوع کفش است. بهتر است کفشی را انتخاب کنید که مچ پای شما را کامل نپوشاند چون در این صورت پابند در زیر کفش پنهان می‌شود. کفش‌های تابستانی مانند صندل‌ها بهترین گزینه اند.

توصیه می‌کنیم پابند در مهمانی‌ها و مراسم خودمانی بیشتر استفاده شود زیرا در جاهای دیگر جلوه خوبی ندارد، این یک نکته‌ی جهانی در دنیای مد است اگر شما به لایف استایل بازیگران و بلاگرهای خارجی هم نگاه کنید در مراسم و جاهای خاص از زیورآلات همچون پابند استفاده می‌کنند.

پابند طلا گالری ربیعی

۵- متناسب با مچ پایتان پابند خریداری کنید

برای اینکه پابند طلا متناسب با سایز مچ‌تان خریداری بکنید بهتر است اول سایز مچ پایتان را بدانید این کار به انتخاب درست شما کمک می‌کند. اما بهتر است توصیه‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • اول تصمیم بگیرید که می‌خواهید پابند بزرگتر از مچ پا باشد و یا اینکه کاملا به مچ پا بچسبد. برای کفش‌های صندل مانند بهتر است کمی آزاد انتخاب کنید و برای کفش‌های تخت و کتانی بهتر است پابند فیکس روی مچ پایتان قرار بگیرد.
  • اگر می خواهید پابند زیر مچ پا قرار بگیرد ابتدا دور مچ پا را اندازه بگیرید و سپس به اندازه یک دوم و یا یک چهارم به آن اضافه کنید.
  • اندازه استاندارد پابند برای خانم‌ها ۲۱.۵ سانتیمتر خیلی کوچک، ۲۳ سانتیمتر کوچک، ۲۴.۱۵ سانتیمتر متوسط و ۲۵.۵ سانتیمتر بزرگ است.
  • به تمیزی پا و مرتب بودن انگشتانتان توجه کنید.

برای استفاده از پابند از زیبایی پاها و ناخن ها نیز غافل نشوید. برای اینکه پا و ناخن‌های زیبایی داشته باشید حتما در روتین روزانه خود وقتی را برای رسیدگی به آنها اختصاص دهید. زیرا این سلامت پوست شما است که زیبایی استفاده از زیورالات را بیشتر می‌کند.

یادمان نرود سال ۲۰۲۱ سال رسیدگی به سلامت پوست و کمتر استفاده کردن از لوازم آرایشی است.

۶- سن عامل مهمی در انتخاب زیورآلات است

دختر خانم‌های جوان و افراد زیر ۲۰ سال بهتر است از پابندهای رنگی استفاده کنند و سایر خانم‌های زیبا بهتر است از پابندهای طلا استفاده کنند. هر کسی باید متناسب با تناژ پوست خود رنگ طلا را انتخاب کند که در مقاله‌های قبلی در این مورد صحبت‌های زیادی کردیم.

تا اینجا نکاتی که باید در هنگام خرید اینترنتی طلا به شکل پابند درآمده یا استفاده از پابند به آن توجه کنید را برایتان توضیح دادیم، حال می‌خواهیم ۵ روش استفاده از پابند را برایتان بگوییم:

  • اگر مچ پای ظریفی دارید و یا می خواهید یک جفت کفش پاشنه بلند و ظریف به پا کنید بهتر است از پابندهای کلاسیک و ظریف استفاده کنید. یک زنجیر ساده طلا بهترین گزینه برای این نوع کفش‌ها است.
  • برای کفش‌های کتانی و ونیر می‌توانید از یک پابند زنجیری ساده مثل نمونه‌های پابند کارتیر گالری ربیعی استفاده کنید.
  • می‌توانید از پابندهای زنجیری دوقلو با ترکیب رنگ مختلف برای هر دو پایتان استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید که حتما ظریف و ساده باشد.
  • هنگام استفاده از صندل از پابندهای رنگی متناسب با تیپ‌تان استفاده کنید. پابندهای رنگی بهترین گزینه در فصل تابستان محسوب می‌شوند.
  • طرح‌های مدرن مثل پابندهای چندلایه که از اشکال مختلف هندسی در آنها استفاده شده یکی از خلاقانه‌ترین طرح‌ها هستند که زیبای چشمگیری به پاهای شما میدهند.

پابند طلا گالری ربیعی

سخن آخر:

سعی کردیم در این مطلب شما را با جزییات استفاده از پایند آشنا کنیم. برای دیدن مدل‌های پابند  گالری طلا ربیعی به قسمت پابند در وب‌سایت مراجعه کنید. گالری ربیعی به شما این امکان را میدهد اگر کالایی را خریداری کردید و به هر دلیلی آن محصول را دوست نداشتید طی ۲ روز کاری مرجوع و ۷ روز کاری تعویض کنید.

پابندهای طلا اگر به درستی انتخاب شوند به ظاهر شما زیبایی و شیک بودن خاصی میدهند پس حتما به نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *