×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

طلا و زیورآلات دخترانه شیک و جهانی چیست؟

طلا و زیورآلات دخترانه

در دنیای مد و فشن امروز دیگر کمتر کسی را می بینیم که از زیورآلات در استایل شخصی خودش استفاده نکند. استفاده از طلا و زیورآلات دخترانه دیگر سن و سال نمی‌شناسد و هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از این قطعات زیبا و جذاب برای زیباتر شدن استایلش استفاده کند.

از گذشته تا کنون دنیای مد هر لحظه در حال تغییر است و کارشناسان این حوزه با توجه به اتفاقاتی که هر سال رخ میدهد برنامه‌ی مد سال آینده را انتخاب و اعلام می‌کنند. هرساله ما شاهد این هستیم که رنگ سال، نوع آرایش و پوشش‌ها نسبت به سال قبل تغییرات زیادی می‌کند. این تغییرات همیشه برای همه‌ خانم‌ها بسیار جذاب و پرطرفدار است.

دختران به دلیل روحیه شاد و هیجانی که دارند همیشه جزء اولین نفراتی هستند که ترندهای جهانی و مد شده را دنبال می‌کنند و سعی دارند استایل و زیورآلاتی که خریداری می‌کنند همیشه مطابق ترند سال و دنیای مد و فشن باشد.

دختران شیک و خوش استایل بیشتر از سایرین به ظاهر و لباسی که برای مراسم و مکان‌های خاص می‌پوشند، توجه خاص و ویژه‌ای دارند. آنها میدانند برای هر موقیعتی که قرار است در آن حضور داشته باشند چه لباس و زیورالاتی را با هم ست کنند تا یک دختر خوش استایل و کاریزماتیک به نظر بیایند. برای اطلاع از جدیدترین مدل‌‌های طلا به وبسایت گالری طلا و جواهر ربیعی مراجعه کنید.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با طلا و زیورآلات دخترانه شیک و جهانی آشنا کنیم.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد خوش پوش و استایل هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با یادگیری این مطالب فردی جذاب و کاریزماتیک شوید.

نیم ست کارتیه گالری ربیعی
نیم ست کارتیه گالری ربیعی
  • طلا و زیورآلات دخترانه چه ویژگی‌هایی دارند؟

زیورآلات هم مانند سایر محصولات ظاهری مثل کیف، کفش، مانتو، شومیز، شال و روسری باید مطابق با سن انتخاب شود. هنگام انتخاب زیورآلات باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. بسیاری از خانم‌ها و دختران برای انتخاب زیورآلات، لباس و سبک شخصی خود را در نظر می‌گیرند. در حالی که سن نیز می‌تواند یک عامل تعیین کننده در انتخاب زیورآلات باشد. اگر دقت کرده باشید، زیورآلات زنانه با زیورآلات دخترانه کاملا متفاوت هستند. به طوری که اغلب دخترخانم‌های جوان، زیورآلات پر زرق و برق زنانه را نمی‌پسندند. آن‌ها ترجیح می‌دهند زیورآلات ساده با طرح‌های دخترانه یا اسپرت را انتخاب کنند. در نتیجه زیورآلات تجملی برای آن‌ها جذابیتی ندارد.

دختر خانم‌های جوان و زیبا رویاها و احساسات زودگذر دارند. هم مسیر شدن با آن‌ها گاهی اوقات سخت و چالش برانگیز است. حتی خرید هدیه برای آنها یکی از سخت‌ترین کارهایی است که تا مدت‌ها ذهن افراد را درگیر می‌کند. بنابراین بهترین کار این است که قبل از خرید زیورآلات دخترانه مانند خرید نیم ست طلا، گردنبند ، رولباسی طلا و … مدل‌های مختلف و سایر گزینه‌ها را بررسی و مرور کنید.

برای این کار وارد سایت‌ فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات ربیعی شوید و از محصولات متنوع و طراحی شده دیدن نمایید. امروزه طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی برای دخترخانم‌های با سلیقه و شیک پوش وجود دارد. در ادامه بعضی از ویژگی‌های زیورآلات دخترانه را بررسی خواهیم کرد.

  • گردنبندهای طلا دخترانه

اکثر دختران از گردنبندهای ساده و ظریف استفاده می‌کنند. بعضی از آن‌ها ترجیح می‌دهند از زنجیر دخترانه ساده و ظریف استفاده کنند در حالی که بعضی از آنها که به سبک‌های هنری علاقه مند هستند، اغلب گردنبند‌های بلند و خاص مانند مدال‌ها و سنگ‌های بزرگ را انتخاب می‌کنند. اخیرا، استفاده از چند گردنبند با طول‌های متفاوت نیز در بین دختران بسیار محبوب و پرطرفدار شده، گردنبندهای رولباسی و زنجیرهای کوتاه از دیگر گردنبندهایی هستند که بیشتر دخترها آن‌ها را می‌پسندند.

گردنبند دخترانه گالری طلا ربیعی
گردنبند دخترانه گالری طلا ربیعی
  • دستبندهای زنجیری و ساده دخترانه

دستبندها همیشه برای دختران یکی از زیورالات محبوب و پرطرفدار است. هر دختری در جعبه زیورآلاتش چند تا دستبند با طرح و مدل‌های مختلف دارد.

دستبند‌های طلا دخترانه در مدل‌ها و طرح‌های مختلف در تمامی گالری‌های طلا و وبسایت‌های معتبر وجود دارد. برخی از دخترخانم‌های جوان ترجیح می‌دهند از چند دستبند چرم، مهره یا بافت در رنگ‌های مختلف بر روی یک مچ دست یا هر دو دست استفاده ‌کنند. مدل‌های زنجیری و کارتیر برای کسانی که استایل‌های کلاسیک و کژوال دارند گزینه مناسبی است.

دستبندهای النگویی بیشتر برای دخترانی مناسب است که استایل ظاهری رسمی‌تری دارند.

برای دخترانی که روحیه هنری دارند بیشتر دستبندهای چرم رنگی، مدل‌های چند زنجیری مناسب است.

گالری طلا ربیعی مدل‌های مختلف زیادی مخصوص دختران دارد که می‌توانید با مراجعه به وبسایت از تمامی مدل‌ها دیدن نمایید.

۲۸۴,۶۹۴,۰۰۰ تومان
ناموجود
۳۳,۷۵۵,۰۰۰ تومان
۳۳,۷۵۵,۰۰۰ تومان
۸۷,۳۵۶,۰۰۰ تومان
  • گوشواره‌های طلا دخترانه

تنوع گوشواره‌ها در زیورآلات دخترانه بسیار زیاد است. در نتیجه دختر‌ان می‌توانند با توجه به سبک شخصی خود گوشواره‌های ظریف و ساده، و یا بزرگ و زنجیردار را انتخاب کنند. یک گوشواره‌ی میخی تک نگین و یا سنگ برای دخترخانم‌های ساده پسند بسیار جذاب و ایده آل است. در عین حال، گوشواره‌ حلقه‌ای و یا گوشواره‌های سنتی هر یک می‌توانند به سبک دختران جوان جلوه خاصی بدهند.

گوشواره‌های کارتیر یا مدل‌های دیگر برای دخترانی که سبک کلاسیک دارند زیبا و شیک است. این مدل گوشواره‌ها به ندرت از مد می‌افتند و تا سال‌ها می‌توانید در مراسم‌های مختلف از آن استفاده کنید.

این نکته را فراموش نکنید هر یک از مدل‌ها و طرح‌های گوشواره‌های دخترانه را با در نظر گرفتن سن، لباس و یا موقعیت و مناسبتی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، انتخاب کنید.

نیم ست لویی ویتون گالری ربیعی
نیم ست لویی ویتون گالری ربیعی
  • انگشتر طلا مدل دخترانه

انگشترها یکی دیگر از زیورآلات دخترانه هستند که معمولا محدودیتی برای انتخاب آن‌ها وجود ندارد. اگرچه اغلب دختران ترجیح می‌دهند از رینگ‌های ساده و ظریف استفاده کنند، اما تنوع طرح‌ها و مدل‌های انگشترهای دخترانه نیز بسیار زیاد است. انگشترهای کاریتر ، رولکس و سایر برندها را می‌توانید در وبسایت گالری طلا ربیعی ببینید.

برخی از مدل‌های طلا و زیورآلات که بیشتر برای دختران شیک‌پوش و خوش استایل مناسب است، عبارتند از:

  1. مدل‌های کارتیر
  2. طراحی اسم، نماد ماه تولد، نوشته شعر
  3. دستبندهای چرم
  4. نیم‌ست مدل قلب و پروانه
  5. طرح‌های سنگ و چشم نظر

سخن آخر:

برای انتخاب طلا و زیورآلات دخترانه و شیک باید حتما به نکات مختلفی که در مقاله به آن اشاره کردیم، توجه کنید. از آنجایی که زیورآلات راهی است که از طریق آن می‌توانند زیباتر و شیک‌تر به نظر برسند، پس بهتر است که برای خرید به گالری و وبسایت‌هایی سر بزنید که جدیدترین و به روزترین مدل‌ها را در کالکشن خود داشته باشند.

گالری ربیعی همیشه در این امر پیشتاز بوده و برای کسانی که آنلاین طلا خریداری می‌کنند امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای اینکه بیشتر با محصولات این مجموعه آشنا بشوید به وبسایت گالری طلا ربیعی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *