×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

چگونه انواع دستبندهای کارتیر را با استایل‌های مختلف ست کنیم؟

دستبدهای کارتیر گالری ربیعی

یک خانم و آقای خوش استایل و خوش تیپ همیشه به نوع پوشش، ظاهر و اکسسوری‌هایی خود دقت می‌کند و بیشتر اوقات عطر مخصوص و خاصی میزند. حال از این مورد نباید غافل بشویم که ست کردن انواع دستبندهای کارتیر یا کارتیه با لباس‌هایمان برای خوش‌تیپ دیده شدن خیلی مهم است.

شاید خیلی از شما به این فکر کنید که دستبند قطعه‌ای کوچک در طلا و جواهرات است که استفاده کردن و نکردن ازش خیلی تفاوتی در ظاهر بیرونی شما ایجاد نمی‌کند. اما باید به جرات بگویم که اگر یاد بگیرید و بدانید که این قطعه به ظاهر کوچک چه تاثیرات فوق العاده‌ای در استایل و تیپ شما ایجاد می‌کند هیچ وقت به راحتی بیخیال آن نمی‌شوید.

در حال حاضر در دنیایی هستیم که کمتر کسی پیدا می‌شود که به دنیای مد و فشن علاقه نداشته باشد و همه‌ی ما کم و بیش به دنبال رنگ سال، زیورآلات ترند جهانی و نوع ست کردن لباس‌هایمان در جاهای مختلف هستیم. در حال حاضر هریک از شما دارای بیش از چند مدل مختلف لباس با طراحی‌های متفاوت در کمد خودتان هستید که شاید خیلی از آنها را به دلیل اینکه نمیدانستید با چه آیتم دیگری ست کنید، استفاده نکرده باشید.

در این پست می‌خواهیم نکاتی کاربردی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن بتوانید جواهرات و دستبندهای کارتیه خود را با استایل‌های گوناگون ست کنید.

 

چگونه از انواع دستبند کارتیه برای استایل‌های مختلف استفاده کنیم؟

در این مقاله می‌خواهیم چند ایده برای ست کردن انواع دستبندهای کارتیر یا کارتیه طلا را به شما بگوییم. پس صبور باشید تا گام به گام به شما یاد بدهیم که چطور با اضافه کردن تعدادی زیورآلات با کلاس‌تر و خوش استایل‌تر شوید و لباس‌های خود را از سادگی در بیاورید.

برای اینکه بهترین دستبند برند کارتیه مناسب با خودتان را انتخاب نمایید باید نکات مربوط به خرید دستبند را به خوبی بدانید تا بهترین دستبند ممکن را خریداری نمایید.

 

۱- اول بدانید که قرار است در چه مراسم و دورهمی شرکت کنید

همانند سایر زیورآلات اولین مورد هنگام انتخاب دستبند در یک مراسم یا دورهمی دوستانه، فکر کردن به تناسب آن است. یعنی باید به این نکات توجه کنید:

  • که آیا فضای مراسم رسمی یا خودمانی است؟
  • آیا مهمان‌های مراسم فامیل و دوستان صمیمی هستند یا همکاران؟

در واقع انتخاب نوع پوشش شما در بیرون از خانه به نوع مهمانی و آدم‌هایی که با آنها قرار دارید بسیار بستگی دارد. اگر شما با دوستان صمیمی خود قرار ملاقات دارید یا به یک دورهمی دوستانه دعوت شدید، یک فرصت عالی است که برای بار اول در استایلی جدید و جذاب ظاهر شوید. به طور مثال انگشترهای چندتایی کنار هم، دستمال گردن و اکسسوری‌های طرح‌دار و رنگی که در بازار موجود هستند، گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما هستند.

اما اگر به مراسم رسمی دعوت شدید بهتر است از یک دستنبد ظریف و ساده ولی با ابهت و شیک استفاده کنید. که در اینجا پیشنهاد ما دستبند و انگشتر کارتیه نیلا است.

دستبند و انگشتر کارتیه نیلا
دستبند و انگشتر کارتیه نیلا

۲- طیف رنگ‌ انواع دستبندهای کارتیر را بشناسید و به کار بگیرید

پایه‌ترین اصول ست کردن شناخت رنگ‌ها است. اولین قانون در خوش استایلی و شیک بودن پیدا کردن رنگ‌های مکمل و ست کردن آنها در کنار هم است. شاید تعجب کنید ولی این قانون را باید در ترکیب کردن جواهرات با لباس‌های‌ خود هم رعایت کنید.

به طور مثال اگر از جواهرات رنگی استفاده کنید که با سبک لباس‌های شما همخوانی ندارد و طیف‌های رنگی آنها متفاوت است، ظاهر شما خیلی شلخته و ناهماهنگ بنظر میرسد، که هیچ کس همچین چیزی را نمی پسندد.

به حالت کلی سه طرح  و اصول وجود دارد که در دنیای فشن برای استایل و ست کردن لباس‌ها و زیورآلات کاربرد فراوانی دارد.

  • اول اینکه رنگ‌های مشابه را انتخاب کنید. مثلا اگر ست شما آبی است از جواهراتی که با سنگ‌های زمرد سبز تزیین شدند استفاده کنید. پیشنهاد ما از بین انواع دستبندهای کارتیر، دستبند و انگشتر کارتیه ببر (تایگر Tiger) است. این دستنبد کارتیر با ست آبی یکی از بی نظیرترین انتخاب‌ها است.
دستبند و انگشتر کارتیه ببر (تایگر Tiger)
دستبند و انگشتر کارتیه ببر (تایگر Tiger)
  • دوم، استفاده از رنگ‌های مکمل است که درنمودار رنگ‌ها روبروی هم قرار می‌گیرند. به طور مثال یک شومیز یا لباس زرد جذاب به همراه گردنبند باریکی از جنس طلای زرد که سادگی خاصی دارد استایل شما را زیبا و فریبنده می‌کند. سرویس کارتیه از جمله نیم‌ست‌های طلایی است که با رنگ سال ( زرد و خاکستری ) به راحتی هماهنگ و ست می‌شود.
سرویس کارتیه
سرویس کارتیه
  • در آخر هر رنگی که کنار سیاه و سفید استفاده شود بسیار خاص و شیک است. اگر دستبندی با سنگ‌های رنگی مختلف دارید با خیالت راحت با لباس‌های رنگ سفید و مشکی بپوشید و جذابتر به نظر بیایید. حتما از محصولات دستبند کارتیر داخل سایت دیدن کنید.

ناموجود
۱۴۶,۰۱۵,۰۰۰ تومان
۱۱۸,۹۲۹,۰۰۰ تومان
۹۱,۱۲۴,۰۰۰ تومان

۳- به ظرافت یا ضخیم بودن انواع دستبندهای کارتیر دقت کنید

با توجه به اینکه در فصل بهار هستیم و فصل شاد و رنگی تابستان هم در راه است اکثر خانم‌ها و آقایان از لباس‌های طرح دار رنگی استفاده می‌کنند. اگر شما هم جز این دسته هستید بهترین گزینه برای ست کردن لباس‌های طرح دار، زیورآلات کوچک و ظریف مانند زنجیری نازک از جنس طلای سفید و زرد است. سرویس کارتیه دو قلب و کارانول، با طرح ظریف و زنجیری می‌تواند بهترین گزینه باشد.

یک خبر خوب برای کسایی که استایل کتی دارند، این استایل جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد و فشن دارد. با این استایل شیک و خاص که معروف‌ترین چهره‌ها دارای این استایل هستند، پیشنهاد می‌کنیم از دستبند کارتیر سه رنگ، سرویس C کارتیه و دستبندهای زنجیری کاریتر استفاده کنید.

سرویس C کارتیه طرح سیکارت
سرویس C کارتیه طرح سیکارت

۴- زیورآلات بیانگر شخصیت شما هستند

ظاهر بیرونی شما بیانگر طرز پوشش، شخصیت و تفکر شماست که همین امر باعث می‌شود در ذهن دیگران ماندگار شوید. اما ظاهر بیرونی فقط شامل لباس و نوع آرایش شما نیست بلکه زیورآلاتی هم که استفاده می‌کنید تاثیر مهمی دارند.

در کل تمامی وسایلی که در استایل‌تان استفاده می‌کنید امضا شخصی شما است پس باید حواستان به ریزترین جزئیات استایل‌تان باشد.

یکی از زیورآلاتی که همانند یک برند برای شخصیت شما عمل می‌کند دستبند است. به همین خاطر در پوشیدن آن باید توجه لازم را بکنید تا پیوندی  شیک با سایر تیپ شما داشته باشد. با این کار همیشه به عنوان فردی خوش استایل و شیک در ذهن دیگران یاد می‌شوید. ما در اینجا انواع مختلف دستبند کارتیر را پیشنهاد می‌کنیم که هیچ وقت از مد نمی‌افتند و رفته رفته به طرفداران آنها نیز اضافه می‌شود.

کلام آخر

دنیای مد و فشن اینقدر متنوع و گسترده است که می‌شود هزاران مطلب در مورد آن نوشت. در اینجا سعی کردیم به طور خلاصه به چند روش ست کردن انواع دستبندهای کارتیر اشاره کنیم ولی بدانید روش‌های زیاد دیگری برای ست کردن این قطعه کوچک وجود دارد. امیدوارم این نکات کاربردی باعث شود شما خوش‌تیپ‌تر و خوش استایل‌تر از دیگران باشید و باور کنید توجه به این جزئیات حسابی در استایل شما تاثیر مستقیم دارد.

برای دیدن انواع دستبندهای کارتیر و سایر محصولات برند کارتیر به وبسایت گالری طلا ربیعی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *