×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

چه گردنبند و رولباسی را به عنوان هدیه طلا انتخاب کنیم؟

خرید هدیه طلا گالری ربیعی

در بیشتر اوقات خرید هدیه طلا یکی از هیجان انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که بیشتر ما به آن علاقمند هستیم، مخصوصا اگر بخواهیم کسی را که دوست داریم، سورپرایزش کنیم. فرقی نمی‌کند این شخص  یکی از اعضای خانواده‌ی ما (مادر، خواهر)، همسر و یا دوست صمیمان باشد همیشه دلیلی برای هدیه خریدن وجود دارد. گردنبند و رولباسی طلا یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن است که در ادامه‌ی مقاله  بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم.

بدون دلیل سورپرایز کردن عزیزان همواره زیبا است اما در همه‌جای دنیا و در فرهنگ‌مان مناسبت‌های بسیاری وجود دارد که ما می‌توانیم برای عزیزانمان هدیه بخریم و با انتخاب یک هدیه‌ی زبیا و مملو از عشق، دوست داشتن  خود را به آن شخص نشان بدهیم. البته طلا یکی از کالاهای لوکس و با ارزشی است که خیلی از خانم‌ها دوست دارند از عزیزانشان هدیه بگیرند.

اما همیشه به یاد داشته باشید که خرید طلا به‌عنوان هدیه همیشه گزینه خوبی است؛ چرا که این هدیه‌ی شیک و درخشنده در دراز مدت نیز همچون سرمایه عمل می‌کند و هرگز ارزش پولی خود را از دست نمی‌دهد. وبسایت‌های مختلفی برای طلا در اینترنت وجود دارد. گالری طلا و جواهر ربیعی انواع مدل‌های جهانی و به روز طلا را در وبسایت خود دارد. در این بازار پر زرق و برق طلا، فقط باید حوصله کنیم تا قطعه مدنظر خودمان را پیدا کنیم.

برای انتخاب گردنبند و رولباسی چه کاری باید انجام دهیم؟

حال در این مقاله قصد داریم تا شما را برای خرید هدیه طلا با انواع گردنبند و رولباسی آشنا کنیم. تا آخر با ما همراه باشید که خبرهای خوبی برایتان داریم.

۱- چرا باید گردنبند و رولباسی طلا بخریم؟

خرید طلا و جواهرات برای خانم‌ها و به صورت خاص گردنبند، از زمان‌های دور تا کنون همیشه نمادی از عشق و تعهد فرد به زندگی، خانواده، همسر و دوستان بوده است. طلا استایل خانم‌ها را به روز و شیک‌تر می‌کند، شما با خرید یک قطعه طلا برای عزیزانتان علاوه براینکه برای او یک هدیه خریداری کردید، عشق، محبت و صمیمت را بین خودتان تقویت خواهید کرد.

گردنبند  و رولباسی طلا از جمله زیورآلاتی است، که در بازار انواع مختلفی از آنها وجود دارد که با توجه به وزن، عیار و اجرت قیمت‌های مختلفی دارند. با توجه به اطلاعاتی که خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم، می‌توانید انتخابی هوشمندانه و هدیه ای زیبا برای عزیزانتان خریداری کنید.

رولباسی‌های طلا در طی چندسال اخیر در بین خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده که هر خانمی در جعبه جواهراتش حتما یکی از آنها را دارد. از طرفی در دنیای مد و ترندهای جهانی به عنوان یک آیتم شیک و کاربردی از آن یاد شده است.

به همین خاطر خرید این آیتم به عنوان هدیه با هر سلیقه‌ای سازگار است و جزء آیتم‌های کاربردی در اکسسوری‌های استایل است.

گردنبند رولباسی طلا
گردنبند رولباسی طلا

۲- چگونه یک گردنبند مناسب برای هدیه طلا انتخاب کنیم؟

  • باید بدانید که دنبال چه نوع گردنبندی و رولباسی برای هدیه طلا هستید:

تنوع مدل‌ و قیمت‌های مختلف گردنبند و رولباسی باعث می‌شود که شما با انتخاب‌های زیادی در بازار روبرو شوید که این مورد انتخاب و خرید شما را سخت‌تر می‌کند. پس در قدم اول با توجه به هزینه‌ای که در نظر گرفتید، انتخاب‌های خود را محدودتر کنید تا دچار سردگمی نشوید.

  • چه نوع طلایی مدنظرتان است؟ آیا انواع طلا را می‌شناسید؟

ما دونوع طلا داریم یکی توپر یکی توخالی است. طلای توپروزن سنگین‌تری دارد چون طلای بیشتری در آن به کار رفته و قیمت بیشتری هم دارد. برخی از مدل‌های گردنبند که وزن بیشتری دارند از این نوع طلا هستند که طبعا قیمت آنها هم نسبت به سایر مدل‌ها گران‌تر است.

طلای توخالی فقط یک لایه طلا قسمت بیرونی آن را پوشانده است. حتما با این مدل طلای توخالی در برخی گالری‌ها و طلافروشی‌ها روبرو شده‌اید. این طلاها به دلیل وزن سبکی که دارند نسبت به طلای توپر قیمت پایین‌تری دارد. برای برخی افراد این سوال پیش میاد که طلای توخالی تقلبی است، درحالی که این حرف صحت ندارد، این نوع طلاها براساس نیاز و قدرت خرید مشتری طراحی و تولید شده است.

۲۶۲,۸۸۸,۰۰۰ تومان
ناموجود
۳۱,۱۷۰,۰۰۰ تومان
۳۱,۱۷۰,۰۰۰ تومان
۸۰,۶۶۵,۰۰۰ تومان
  • عیار طلا را حتما از فروشندگان بپرسید!

طلاهای موجود در بازار دارای عیارهای مختلفی هستند که از جمله‌ی آنها ۱۸ عیار و ۲۴ عیار است. طلای خالص را ۲۴ عیار می‌نامند که بسیار نرم و دارای قیمت بالاتری است. طلاهای ۱۸ عیار به نسبت ۲۴ عیار قیمت کمتری دارند. اکثر طلاهای موجود در بازار با عیار ۱۸ فروخته می‌شود.

۳- ارتفاع گردنبند و رولباسی طلا چقدر باید باشد؟

از جمله نکاتی که باید هنگام خرید گردنبند به آن توجه کنیم طول گردنبند و رولباسی است که قصد خرید آن را دارید. در این قسمت سعی داریم خیلی کوتاه تجربه‌های خودمان را با شما اشتراک بگذاریم.

  • گردنبندهای طلا کوتاه گردنی: اگر ارتفاع گردنبند در حالت روی هم کمتر از ۲۰ باشد، آن را گردنبند کوتاه گردنی می‌نامیم. اگر قصد خرید چنین گردنبندی را دارید به مدل و فرم یقه لباستان دقت کنید، اگر یقه‌ی لباس بسته و پوشیده است، گردنبندهایی با طول ۲۵ سانت به بالا انتخابی مناسبی برای شما خواهد بود.

اما اگر مدل لباس‌هایتان باز است، گردنبند کوتاه و ضخیم انتخاب بهتری  برای شما است.

گردنبند بینات گالری ربیعی
گردنبند بینات گالری ربیعی
  • گردنبندهای با ارتفاع بلند:گردنبندهایی با ارتفاع بلند شامل گردنبندهایی با طول ۴۵ و ۵۰ سانتی متر هستند که روی برآمدگی استخوان بین گردن و بالاتنه یا زیر آن قرار می گیرند. این نوع گردنبندها به دلیل زیبایی چشم نوازی که دارند معمولا روی مانتو یا شومیز استفاده می شوند.

 

  • گردنبند مناسب کودکان و نوجوانان:  اگر می خواهید برای دختران خردسال یا نوجوان خود گردنبند یا رولباسی هدیه بخرید، باید توجه داشته باشید که برای کودکان خردسال طول آن ۱۴ تا ۱۶ اینچ و برای نوجوانان بین ۲۵ تا ۳۰ سانت است.

۴- نکته‌های کاربردی در هنگام تهیه هدیه طلا ( گردنبند و رولباسی طلا ):

  • خرید گردنبند و رولباسی ساده و ظریف :اگر هزینه  گردنبند برای شما بسیار اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم، گردنبند و رولباسی‌های ظریف را انتخاب کنید چون در عین سادگی بسیار شیک و مدرن هستند که هیچگاه از مد نمی‌افتند. در ضمن چون دارای عیار پایینی هستند قیمت مناسب تری دارند.
گردنبند ماران گالری ربیعی
گردنبند ماران گالری ربیعی
  • حتما سایز گردنبند و رولباسی را از فروشنده بپرسید: بهتر است هنگام خرید گردنبند به نکاتی که در مورد سایز گردنبند و رولباسی اشاره کردیم توجه داشته باشید. اگر شخص گردن کوتاهی دارد، گردنبند بلند و ظریف بهترین انتخاب است. اما اگر گردن بلندی دارد، گردنبند کوتاه و ضخیم بهترین گزینه برای خرید است.

 

  • قد فرد مورد نظر را هم در نظر بگیرید: اگربرای فردی قد بلند قصد خرید دارید بهتر است از گردنبندهای بلند استفاده نکنید، بهترین انتخاب گردنبند کوتاه است. اگر برعکس فرد قدی نسبتا کوتاه دارد ، گردنبند و رولباسی بلند را انتخاب نمایید. در آخر اگر قدی متوسط دارد هر دو نوع مدل کوتاه و بلند را می‌توانید استفاده نمایید.

 

  • فرم صورت فراموش نشود: اگر فرد صورت گردی دارد، گردنبند و رولباسی آویز بلند انتخاب بسیار خوبی است. اگر صورت بیضی شکل دارد از انواع گردنبندها و رولباسی‌های  آویز بلند و کوتاه می‌توانید انتخاب نمایید. برای اینکه گردنبدن مناسب با فرم صورت خود را بهتر بشناسید، مقاله انتخاب گردنبند مناسب با فرم صورت را مطالعه فرمایید.
نیم ست گوچی گالری ربیعی
نیم ست گوچی گالری ربیعی

در پایان:

با توجه به نکاتی که در قسمت‌های بالا در مورد آنها صحبت کردیم، می‌توانید متناسب با سلیقه‌ی خودتان، هر مدل گردنبند و رولباسی را هدیه خریداری کنید. هم چنین گالری ربیعی با قدمتی طولانی در زمینه طلا و جواهرات دارای بیش از ۴۵ مدل از أنواع گردنبند و رولباسی از برندهای جهانی است که حتما پیشنهاد می‌کنیم از کالکشن‌های مجموعه داخل سایت دیدن نمایید. اگر سوالی در زمینه خرید هدیه داشتید به راحتی می‌توانید با کارشناسان فروش گالری بصورت ۲۴ ساعته ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت شما را برای خرید راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *