×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

چطور در زمان کرونا از گالری طلا ربیعی خرید کنیم؟

سایت گالری طلا ربیعی

خرید طلا از جمله خریدهایی است که بسیار محبوب خانم‌هاست. ممکن است برای یک مناسبت ویژه طلا بخرید یا فقط بخواهید خودتان را بدون هیچ مناسبتی خوشحال کنید، خرید طلا می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد. گالری طلا ربیعی هم در این راستا اقدامات ارزشمندی برای شما عزیزان برداشته است.

خرید طلا آنلاین در دو سال اخیر به خاطر وجود شرایط کرونا و عدم حضور در مراکز خرید بخشی از زندگی ما شده که می‌تواند گران‌ قیمت و دشوار هم باشد. قیمت طلا تحت تاثیر عوامل زیادی بصورت روزانه در حال تغییر است و قیمت مشخصی نمی‌توان برای آن در نظر گرفت. هر قطعه طلا بر اساس میزان عیار، اجرت و وزن محاسبه می‌شود که همه‌ی این عوامل قیمت نهایی را مشخص می‌کند.

از آن جایی که خرید طلا بر خلاف بقیه انواع خریدهایی که انجام میدهیم یک نوع سرمایه‌گذاری هم محسوب می‌شود، حتما باید در هنگام خرید دقت بیشتری  داشته باشید و درمورد قطعه‌ای که انتخاب کرده‌اید حسابی بررسی و سوال کنید.

به طور مثال دستبند طلا قطعه‌ای است که همیشه در دید است و می‌تواند با ست شدن با رنگ‌های مختلف لباس‌ها یا اکسسوری شما، ظاهرتان را متفاوت جلوه دهد و استایل ویژه‌ای به شما ببخشد. اما دستبد طلا هم نیز دارای تنوع زیاد و برندهای مختلفی است که در خرید شما تاثیرات بسزایی می‌گذارد.

چگونه از وبسایت گالری طلا ربیعی خرید بکنیم؟

در این مقاله قصد داریم نکات بسیار مهمی را در هنگام خرید طلا آنلاین از وبسایت گالری طلا و جواهر ربیعی به شما بگوییم که به راحتی بتوانید همانند خرید حضوری طلای مدنظر خودتان را انتخاب کنید.

۱- انتخاب رنگ طلا، چه رنگ طلایی مدنظر شماست؟

طلا معمولاً در سه رنگ زرد، سفید و رزگلد وجود دارد. طلای خالص (خیلی از اوقات) زرد رنگ است و دو رنگ دیگر ترکیبی از آلیاژهای طلا و فلزات مختلف هستند. با این حال به دلیل تنوع بالا محصولات طلا هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند رنگ طلای مدنظر خودش را خریداری کند.

شما به راحتی می‌توانید بعد از اینکه وارد سایت شدید دسته‌ی محصول انتخابی خود را انتخاب کرده و از قسمت فیلترها رنگ طلا موردنظرتان را تیک بزنید تا فقط همان محصولات به شما نمایش داده شود. اکثرا دسته‌بندی طلاهای موجود در سایت به این صورت است:

  • نیم‌ست طلا
  • گردنبند طلا
  • سرویس طلا
  • پابند طلا
  • رولباسی طلا
  • انگشتر طلا
  • لوازم جانبی
سرویس ناوا (سرویس طرح جتاش) گالری طلا ربیعی
سرویس ناوا (سرویس طرح جتاش) گالری طلا ربیعی

۲- دوست دارید قطعه طلای شما چه شکلی باشد؟

پیش از خرید، سلیقه‌تان را در خرید طلا مرور کنید و همچنین دقیقا بررسی کنید که برای چه موقعیتی قصد خرید آنلاین طلا را دارید.

  • آیا قرار است یک قطعه طلای سبک بخرید که هر روز در کنار اکسسوری‌های روزانه شما باشد؟
  • آیا قصد دارید برای شخص خاصی هدیه بخرید؟
  • آیا می‌خواهید صرفا بدون هیچ مناسبتی برای خودتان فقط یک قطعه طلا خریداری کنید؟

پاسخ به همه‌ی این سوالات می‌تواند به شما کمک کند تا وقتی که وارد سایت شدید به راحتی به دسته‌ی محصولات انتخابی درست بروید و در بین محصولاتی که در صفحه فروشگاه به شما نمایش داده می‌شود محصولات را یکی پس از دیگری بررسی و انتخاب کنید.

شاید برای خیلی از ما انتخاب طلای موردنظرمان از روی عکس و ویدیو سخت باشد ولی در سایت گالری طلای ربیعی شما به راحتی می‌توانید از طریق واتس‌اپ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا عکس‌های بیشتری در اختیارتان قرار بدهند و در صورت نیاز می‌توانید با هماهنگی قبلی به یکی از شعب ما مراجعه حضوری داشته باشید.

در بیشتر سایت‌های فروشگاهی مشخصات محصولات به طور کامل ذکر شده تا کاربر بتواند انتخاب بهتر و هدفمندتری داشته باشد. برای خرید طلا آنلاین هم نیز مشخصاتی در نظر گرفته شده تا کاربران به راحتی تمامی مشخصات را چک بکنند، برای محصولات طلا نبز آیتم‌هایی در گرفته شده که بخشی از این آیتم‌ها عبارتست از:

  • کد کالا
  • آماده ارسال
  • فرمول محاسبه قیمت
  • راهنمای سایز
  • سایز محصول
  • رنگ محصول
  • اجرت ساخت
  • عیار
  • برند و کشور سازنده

همچنین در قسمت توضیحات محصول، راهنمای انتخاب طلا برای مناسبت‌های مختلف ذکر شده که این امر به انتخاب نهایی شما بسیار کمک می‌کند. چون ممکن است قصد خرید طلا برای دروهمی‌ها یا مهمانی‌های ساده، با برای رویدادهای لاکچری‌تری قصد خرید داشته باشید

گردنبند رو لباسی لویی ویتون گالری طلا ربیعی
گردنبند رو لباسی لویی ویتون گالری طلا ربیعی

۳- گران‌ترین‌ها طلاها همیشه بهترین انتخاب نیستند!

خیلی از ما هنگام خرید طلا یا جواهر این  نکته را فراموش می‌کنیم که برندهای بزرگ جهانی مثل امگا، کارتیه، تیفانی، هری وینستون و… با وجود طراحی‌های بی‌نظیری که دارند همیشه بهترین‌ها را برای استفاه منحصر به فرد ما ارائه نمی‌دهند.

بعضی از محصولات طلا مثل طلای ساده را می‌توانید از هر برندی تهیه کنید و هزینه اضافی برندهای جهانی را نپردازید. این برندها به دلیل اسم جهانی‌شان معمولا قیمتی بالاتر از قیمت منطقی دارند پس حتی اگر پول زیادی برای خرج کردن دارید، محصول نهایی را با دقت و بررسی که از قبل انجام داده‌اید خریداری کنید.

اگر دستبند را به عنوان طلای روزمره در نظر بگیریم، می‌توانید دست به خرید اینترنتی دستبند طلایی بزنیذ که همیشه ترند دنیای طلا و جواهرات باشد، تا همیشه برایتان به عنوان یک طلای کاربردی و مطابق مد روز باشد.

برای این منظور می‌توانید از کارشناسان فروش گالری طلا ربیعی هم کمک بگیرید تا بهتر شما را راهنمایی کنند. طلای گران‌قیمت و ارزان‌ قیمت هر دو با ارزش هستند و در نهایت بودجه‌ی شما تعیین می‌کند چه انتخابی داشته باشید. امروزه در دنیایی هستیم که همه‌ی مدل‌های طلا به نوعی زیبا و پردرخشش هستند و هر انتخابی با هر سلیقه و بودجه‌ای زیباست.

۴- امتیازات خرید طلا آنلاین از گالری طلای ربیعی

گالری ربیعی در راستای سلامتی شما عزیزان در شرایط کرونا سعی بر این داشته تا تمامی محصولات گالری را  به طور کامل در دسته بندی‌های جداگانه داخل سایت قرار دهد تا شما به راحتی بتوانید محصول خودتان را انتخاب کنید. حتی این امکان برای شما فراهم شده که بصورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش در اینستاگرام، سایت و واتس‌اپ در ارتباط باشید و هرگونه سوالی داشتید از ما بپرسید.

گوشواره حلقه ای آکوا گالری طلا ربیعی
گوشواره حلقه ای آکوا گالری طلا ربیعی

از جمله امکانات و خدماتی که گالری برای شما مشتریان و همراهان عزیز عبارتست از:

  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • تعویض کالا در بازه ۷ روزه، یعنی اینکه اگر شما به هر دلیلی از خرید خود پیشمان شدید و مدل دیگه‌ای مدنظرتان است می‌توانید طی ۷ روز با هماهنگی گالری، محصول خودتان را تعویض کنید.
  • ضمانت بازگشت کالا طی ۲ روز، شما با خیالت راحت می‌توانید کالای خریداری شد خود را طی ۲ روز پس بدهید و وجه واریزی خود را دریافت کنید.
  • ۳ سال گارانتی تعمییرات و تعویض رنگ، شما می‌توانید طی سه سال از خدمات پس از فروش گالری ربیعی استفاده بکنید.
  • امکان پرداخت درب منزل
  • پشتیانی ۲۴ ساعته
  • بسته‌ی بندی شیک و خاص مخصوص سفارش‌های گالری
  • امکان سفارش اختصاصی طلا از هر برندی

مواردی که در قسمت بالا ذکر شد بخش مهمی از خدمات و امتیازاتی است که مجموعه ربیعی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

۹۳,۹۶۸,۰۰۰ تومان
۲۶۵,۵۴۴,۰۰۰ تومان
۱۶۸,۶۶۴,۰۰۰ تومان
۳۶۶,۸۴۰,۰۰۰ تومان

در پایان

هنگام خرید طلا آنلاین از سایت و اینستاگرام اگر به مشکلی برخورید حتما با شماره‌های قید شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند. اگر محصول مدنظر شما در سایت موجود نبود امکان سفارش و ساخت آن در بازه‌ی زمانی دو هفته‌ای وجود دارد کافیست درخواست خود را با ما مطرح کنید. امیدواریم تجربه‌ی لذتبخشی را برای خرید طلا برای شما رقم زده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *