×
اکونومی :

گروه طلای اقتصادی دارای کارمزد ساخت ۱۵٪ الی ۲۵٪ است.

استاندارد:

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند .

پریمیوم :

گروه طلای مدرن که دارای کارمزد ۳۲٪ الی ۴۵٪ و از کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری برخوردار هستند.

لاکچری :

گروه طلای لاکچری با کیفیت فوق العاده دارای کارمزد ساخت ۴۵٪ الی ۵۴٪ است و جزء محصولات لوکس و بسیار محدود هستند.

×

محصول مورد نظر شما در حال حاضر موجود نمیباشد .

شما میتوانید این محصول را جهت ساخت و تسریع در مراحل اماده سازی سفارش‌ دهید .
زمان تخمینی برای انجام پروسه ساخت ۱ الی ۳ هفته میباشد .
تمامی محصولات سفارشی از لحاظ اجرت ساخت و قیمت ، تفاوتی با محصولات موجود ندارند و هنگام تسویه به قیمت طلای خام روز ثبت سفارش محاسبه می‌شود.

توجه فرمایید که قیمت و وزن اعلام شده با ۱۰ الی ۲۰ درصد اختلاف محاسبه شده است .

طلا و زیورآلات مناسب فصل بهار کدامند؟

اکنون که بهار ۱۴۰۰ به طور رسمی شروع شده و حدودا دو هفته از آن می‌گذرد، وقت آن رسیده که به بررسی ترندهای امسال بپردازیم. از بین همه لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌ها، ترند جواهرات و زیورآلات می‌تواند هیجان انگیزتر و سرگرم کننده‌تر باشد.هریک از خانم‌ها برای زیباتر شدن استایل خودشان از اکسسوری‌های مخصوص خودشان استفاده می‌کنند و به این جزئیات دوست داشتنی همیشه توجه می‌کنند. آشنایی با ترند جواهرات و زیورآلات سال ۲۰۲۱ می‌توانند زیبایی استایل شما را دو چندان کند و هم چنین به شما کمک می‌کند تا امسال طلا و زیورآلات زیبا و مطابق مد سال برای خودتان خریداری کنید.

از طرفی به نقل قول از مجله معروف ووگ، در یک سالی که گذشت در بین افراد به دلیل کروونا پوشش بالا تنه اهمیت زیادی پیدا کرده و این مساله برای دوستداران طلا و زیورآلات بسیار جذاب است. دلیل این موضوع این است که به دلیل فراگیری ویروس کرونا، بسیاری از مشاغل در سراسر دنیا دورکاری را انتخاب کردند و تمامی پرسنل برای شرکت در جلسات آنلاین، بر روی پوشش قسمت‌هایی که در تماس تصویری دیده می‌شد تاکید زیادی داشتند. به همین خاطر بیشتر افراد بر پوشش بالا تنه به نسبت پایین تنه اهمیت بیشتری قائل شدند.

در این مقاله قصد داریم شما را با زیورآلات بهاری که مناسب استایل بهاری هستند، آشنا کنیم و در مقاله‌های بعدی سعی داریم بیشتر با دنیای زیورآلات و نحوه‌ی ست کردن آنها با استایل‌های مختلف صحبت کنیم تا شما دوستداران مد و استایل به راحتی بتوانید در مراسم‌های متفاوت استایلی شیک و به روز داشته باشید. از جمله زیورآلاتی که مناسب فصل بهار هستند:

  • گردنبند رولباسی طلا
  • چند انگشتر ست در یک انگشت
  • زنجیرهای ضخیم
  • حلقه های کوکتل
  • گوشواره های بلند و خاص
  • نیم ست های طرح دار

استفاده از طلا و زیورآلات رولباسی

امسال گردنبندهای رولباسی باز هم بخشی از ترند زیورآلات سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شوند. گردنبندهای رولباسی در بین خانم‌ها جای خودش را باز کرده و باعث شده جزء آیتم‌های جذاب و شیکی باشد که هر خانم خوش استایل و شیکی در جعبه جواهرات و زیورآلات خود داشته باشد. رولباسی طلا یکی از آیتم‌هایی است که شما می‌توانید به راحتی با استایل کلاسیک و کژوال به راحتی ست کنید و در عین سادگی به ظاهر استایل شما زیبایی خاصی بدهد. امسال گردنبندهایی با سبک های متفاوت و خاص در سایز بلند و کوتاه جزء ترندهای ۲۰۲۱ و مناسب استایل بهاری هستند.

گردنبند رولباسی لارا
گردنبند رولباسی لارا

استفاده از چند انگشتر ست در یک انگشت

یکی از اصلی‌ترین ترند زیورآلات و جواهرات سال ۲۰۲۱ مربوط به حلقه‌های طلایی است که در کنار هم استفاده می‌شوند. استفاده از چند انگشتر و حلقه در یک انگشت که در چند سال اخیر به کل از دنیای مد فاصله گرفته بود، حال در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. برای استفاده از این نوع انگشترها هیچ قانون خاصی وجود ندارد. تنها لازم است از یک انگشتر و حلقه هماهنگ در یک انگشت خود استفاده کنید.

معمولاً برای این نوع انگشترها را در سه انگشت هم قرار میدهند که این مدل هم زیبایی خاص خودش را دارد. این ترند می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای انتخاب حلقه ازدواج و نامزدی نیز باشد . برای ایجاد چنین ستی می‌توانید از یک انگشتر نگین‌دار در کنار یک رینگ ساده استفاده کنید. یا از چند انگشتر ساده حلقه ای با ترکیبات نزدیک به هم در یک ست استفاده کنید.

انگشتر ژیکو
انگشتر ژیکو

استفاده از زنجیرهای ضخیم

در سال ۲۰۲۱ شاهد این بودیم که یکسری جواهرات و زیورآلاتی که ضخامت بیشتری داشتند به دنیای فشن و مد اضافه شد. این ترند باعث شد تا ما متوجه بشویم که گردنبندها الزما نباید ظریف و ساده باشند. گردنبندهای زنجیری ضخیم هم می‌توانند برای مراسم خاص و لاکچری که داریم بهترین گزینه برای ست کردن با استایل ما باشند. یکی از بهترین زیورآلاتی که در می تواند در کنار استایل رسمی و بهاری ما قرار بگیرد زنجیرهای ضخیم تک یا نیم ست‌های کارتی، لویی ویتون و … است.

گردنبند ماران
گردنبند ماران

استفاده از حلقه‌های کوکتل

یکی دیگر از ترندهای مدل جواهرات جدید انگشتر طلا کوکتل است. نوعی انگشتر بزرگ با سنگ‌های سفید یا رنگی که نمای فوق‌العاده زیبایی دارد و معمولاً از آن در همه انگشتان دست به جز انگشت کوچک و شست استفاده می‌‌شود. توجه داشته باشید که سایز و اندازه انگشتر کوکتل معمولاً بزرگ‌تر از حلقه‌های عادی است و از همین رو بهتر است بدون هیچ انگشتر دیگری در دست استفاده شود.

گوشواره‌های بلند و خاص

شاید هیچ سالی به اندازه امسال در دنیای مد و فشن گوشواره‌ها اهمیت نداشتند. در طی یکسالی گذشت به دلیل اینکه بخاطر کرونا مجبور بودیم همیشه از ماسک استفاده کنیم قاب صورتمان بیشتر از هر زمان دیگری جلب توجه می‌کرد به همین خاطر گوشواره ها بیشترین زیورآلاتی بودند که در قاب صورت ما می‌درخشیدند و حتی ما را از استفاده از گردنبند بی نیاز می‌کردند. گوشواره‌های بلند، زنجیری و حتی در سایزهای بزرگ ولی ساده می توانند بهترین گزینه در کنار استایل بهار شما باشند و درخشش چهره شما را دو چندان کنند .

۲۲,۹۹۴,۰۰۰ تومان
۱۲۷,۸۴۸,۰۰۰ تومان
۲۶,۸۳۱,۰۰۰ تومان

استفاده از نیم ست‌های طرح دار

نیم ست‌ها می توانند هر استایلی را شیک، منحصر به فرد و کامل کنند. یک نیم‌ست طرح دار بهاری شیک و کلاسیک را می‌توانید در کنار استایل مونوکرم یا کت و شلوار ساده به همراه جین معمولی ست کنید. این ترند استایل با نیم‌ست در کنار یک کفش پاشنه بلند و یا یک پیراهن شاد زنانه می‌تواند ترکیب بسیار جذابی را خلق کند.

نیم‌ست‌های زنجیری بسیار متنوع و دارای طرح‌های متفاوتی هستند و شما می‌توانید با توجه به علاقه خود درخصوص طول و پهنای آن ها تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید گردنبندهای زنجیری پهن، بهتر است به تنهایی استفاده شوند. اگر در مورد طلا و زیورآلات اطلاعاتی ندارید به راحتی می‌توانید از فروشندگان طلا راهنمایی بگیرید.

نیم ست ژوزف
نیم ست ژوزف

سخن آخر با شما دوست داران دنیای مد

دنیای طلا و زیورآلات بسیار پویا است و از یک سال تا سال دیگر، تغییرات زیادی ممکن است رخ دهد. اگرچه بسیاری از ترندها، مانند گردنبندها، نیم‌ست‌ها و گوشواره‌های حلقه ای، دیگر جایگاه ثابتی در دنیای مد کسب کرده‌اند، اما همواره جریان‌های جدیدی هستند که می‌توانند به ستاره یک سال تبدیل شوند و تمام توجهات را به سمت خود برگردانند.

یکی از بیشترین ترندهایی که در یکی دو سال اخیر با ورود کرونا خیلی توجه دنیای مد را به خود جلب کرده استایلی ساده و به دور از تجملات است. در مقاله‌های بعدی سعی می‌کنیم بیشتر در مورد ست‌های طلا مناسب با استایل هر فصل بنویسیم تا شما عزیزان انتخاب‌های مناسب‌تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *